MTBIKER magazín - Všetky články a videá

Cestné bicykle cez 5 000 € - profesionáli na ceste PR článok

Cestné bicykle cez 5 000 € - profesionáli na ceste

Či už ste aktívny jazdec alebo hobby cyklista, ktorý to myslí s týmto športom vážne, je najvyšší čas sa porozhliadnuť po bicykli, ktorý vám dopomôže k najlepším možným výsledkom.
Video: Odmastenie pohonu - rýchlo a účinne

Dôležité pre správnu funkciu pohonu nie je len správne mazanie, ale aj potrebná starostlivosť. JetBlast Degreaser vám vie túto prácu uľahčiť.
Red Bull na stránkach WeLoveCycling – cyklistika plná energie PR článok

Red Bull na stránkach WeLoveCycling – cyklistika plná energie

Predstavte si, že máte recept na zaujímavý produkt, ktorý dokáže nabudiť človeka v momentoch, keď už nevládze. Začnete ho vyrábať, založíte si firmu, ale zisťujete, že stále vyrábate len plechovku s nápojom.
Kontroverzné elektro - prečo?

A sme pri tom opäť. Posledné roky v cyklistickom svete azda nič nevyvolalo také protichodné názory, ako je tomu pri elektrobicykloch.
Prilby a rukavice - ochrana na prvom mieste PR článok

Prilby a rukavice - ochrana na prvom mieste

Nikto z nás nevyráža z domu s cieľom, že by chcel azda spadnúť. Treba byť však obozretný a poistiť sa kvalitnou prilbou a funkčnými rukavicami, ktoré okrem ochrany dokážu aj navýšiť komfort jazdy.
Video: 12 rád, ako si vybrať ideálny GPS cyklopočítač

Každý cyklista potrebuje iné funkcie a vlastnosti zariadenia. Vďaka týmto 12 radám si budete schopní vybrať tú správnu značku a model.
Oblečte sa na jar s FORCE

Pri nákupe oblečenia samozrejme riešime, koľko čo stojí. FORCE je zameraný primárne na hobby jazdcov nielen týmto parametrom, ale napríklad aj vhodným strihom...
Wattmeter pre hobby jazdca - výborný pomocník aj zlý pán

Ak sa bavíme o komponente, ktorý z vás môže spraviť rýchlejšieho a efektívnejšie jazdca, ťažko sa bude hľadať konkurencia...
Sportful Fiandre a Bodyfit - ani príliš teplo, ani zima

Ak je zima alebo teplo, obliecť sa na bicykel je o niečo jednoduchšie, ako keď sa teplota v priebehu dňa mení, čo je typické pre jarné jazdenie.
Tip na výlet: Dolomity - z rozprávky do rozprávky - 2. časť

Ako sa prvý kalendárny letný mesiac začal nezadržateľne blížiť k svojmu koncu a slnko začalo zapadať opäť o niečo skôr, rozhodli sme sa navštíviť jedno z najkrajších pohorí sveta.
MTBIKER shop: výber toho najlepšieho, začíname!

Vďaka takýmto pravidelným prehľadom vám neuniknú tie najzaujímavejšie videá, články a príspevky a dozviete sa novinky z predajne, shopu a našich akcií.
Video: Ako na ovládanie ebiku jedným tlačidlom

Absencia displeja a snaha o jednoduché ovládanie pohonu Mahle ebikemotion bude vďaka tomuto video návodu hračkou.