Najnovšie články z kategórie 24 Hodinovka

Reportáž: 24h SLOVAKIA RING Cycling Race 2016 - opäť rekordný

Na prelome mesiacov jún a júl sa uskutočnil tretí ročník 24-hodinovky, ktorá u nás nemá obdoby. Zajazdiť si na perfektnom asfalte motoristického okruhu v Orechovej Potôni láka každým rokom stále viac cyklistov zo Slovenska a okolitých krajín. Tretí ročník (spolu s nultým v poradí už štvrtý) mal opäť prívlastok rekordný hneď v niekoľkých ohľadoch, čo do počtu prihlásených pretekárov, no hlavne kilometrážou víťazného tímu, ale pekne po poriadku.
Reportáž: Festina 24 hodín MTB – bikerská psychiatria, ale aj pohoda

Pravá bikerská psychiatria. Ak chceš na biku naozaj niečo zažiť – zabudni na 2-hodinový pojazd po práci, zabudni na nedeľný výlet, zabudni na maratón. Zaži poludňajší úpek, západ a východ slnka, zaži hviezdy, tmu v lese, našľapaný víkend s kamošmi... Nezáleží na tom, či jazdíš sólo, alebo v dvoj či štvorčlennom tíme – záleží na pocite, ktorý zažiješ, keď si o tretej ráno v temnom lese povieš: „Už len 9 hodín do cieľa.“ Týchto pár riadkov som si požičal od kamoša Martina, ktorý podľa mňa najlepšie vystihol, o čom vlastne 24 hodinovka je.
Pozvánka: Festina 24 hodín MTB - Už tento víkend

Pravá bikerská psychiatria. Ak chceš na biku naozaj niečo zažiť - zabudni na 2-hodinový pojazd po práci, zabudni na nedeľný výlet, zabudni na maratón. Zaži poludňajší úpek, západ a východ slnka, zaži hviezdy, zaži tmu v lese, zaži našlapaný víkend s kamošmi v kempe Belá pri pivku a grile.
Reportáž: Festina 24 hodín MTB 2015 -  Pre mňa už tradičná každoročná akcia

Reportáž: Festina 24 hodín MTB 2015 - Pre mňa už tradičná každoročná akcia

Zázemie 24ky bolo už tretí rok po sebe v päťhviezdičkovom kempe na Kamencoch, ktorý bol v roku 2014 vyhlásený za kemp roku na Slovensku. Novinkou tohtoročnej 24ky bola možnosť rezervovania si chatky, čím sa výrazne zvýšilo pohodlie pretekárov, ktorým sa chatka ušla. Podujatie organizuje tradične partia z bikepoint.sk a ich viacročné skúsenosti s 24 hodinovkami sú na organizácii vidieť.
Fotogaléria: Festina 24 hodín MTB 2015 – Podarených 236 fotografií

Po Kuchyni na Záhorí a Jihlave na českej Vysočine pokračoval tretím kolom Československý seriál 24 hodín MTB v Belej - Nižných Kamencoch. Súbežne so seriálom sa konali v Belej aj Majstrovstvá Slovenska v ultramaratóne a teda sa tu odovzdávali majstrovské dresy v tejto disciplíne.
Pozvánka: FESTINA 24 hodín MTB

Za necelé dva týždne bude pokračovať 3.diel DEMA ČESKOSLOVENSKÉHO SERIáLU 24 HODÍN MTB v Belej Nižných Kamencoch. Tento rok bude FESTINA 24 hodín MTB zároveň Majstrovstvami Slovenska jednotlivcov. Bude vyhlásený najlepší Slovák a Slovenka bez rozdielu kategorie. 6.-7. júna bude vo vynovenom autokempingu prebiehať nie len súboj o najlepšieho Slovenského ultramaratónca, ale budú súťažiť aj dvojice a štvorice.
Slovakia Ring 24hod: Aké to je atakovať takmer 800 kilometrov na bicykli za jediný deň?

Jednou vetou: Náročné :) Vlastne za obvyklých podmienok mi to ani rozum neberie, nespracuje, za jeden deň by to vzdialenosťou vyšlo z môjho malého mestečka menom Zvolen napríklad do karnevalom a gondolami preslávených Benátok, do severopoľského baltského prístavu Gdánsk či na peknú dovolenku trebárs do chorvátskeho Zadaru. Sčítané, podtrhnuté - zvládol som to, prekonal som sám seba, počet kilometrov sa zastavil na čísle 781, až mám pocit, že sa mi pokazil tachometer :)
Reportáž: Festina 24 hodín MTB

Uplynulý víkend si v Nižných Kamencoch pri Belej dali zraz milovníci cyklistiky v jej mierne extrémnej podobe. Konalo sa tu druhé pokračovanie šesťdielneho DEMA Československého seriálu 24 hodín MTB. Centrom 24 hodinovky sa stal kemp v Nižných Kamencoch, ktorý bol v roku 2013 vyhlásený za kemp roku na Slovensku. Výborné zázemie päťhviezdičkového kempu spolu s organizačnými skúsenosťami partie z  Bikepoint.sk sľubovali výborné podujatie.
Výhercovia štartovného na AUTHOR ŠKODA Bike Maratón Súľovské Skaly a Festina 24 hodín MTB

Ako zvyčajne stačilo odpovedať na jednoduchú otázku a boli ste v hre o štartovné na parádne MTB akcie.
Pozvánka: Festina 24 hodín MTB

Už o mesiac sa uskutoční Festina 24 hodín MTB. MTBiker prináša súťaž o 1x štartovné na túto celodennú MTB akciu. Súťaž trvá do 25.5. 2014.
24h Slovakia Ring cycling race - spustená registrácia PR článok

24h Slovakia Ring cycling race - spustená registrácia

Orechová Potôň, 3. február 2014 – Cyklistický maratón na dokonalom asfalte jediného automobilového okruhu na Slovensku je späť. Ak ste minulý rok nevyužili šancu šliapať 24 hodín do pedálov a preháňať sa pretekárskym okruhom Slovakia Ring, prichádza ďalšia príležitosť. Koncom júna sa na štart postavia amatérski aj profesionálni jazdci a zažijú nezabudnuteľný deň aj noc na bicykli. Registrujte sa už dnes.
FESTINA 24 HODÍN MTB PR článok

FESTINA 24 HODÍN MTB

Pozvánka na ďalšíu zo série 24 hodinoviek zaradených do DEMA ČESKOSLOVENSKÝ SERIÁL 24 HODÍN MTB 2013