Najnovšie články z kategórie 24 Hodinovka

Jedinečné cyklistické preteky na Slovakia Ringu PR článok

Jedinečné cyklistické preteky na Slovakia Ringu

Slovakia Ring ovládnu bicykle a na 24 hodín utíchne zvuk silných motorov. Namiesto áut sa po dráhe budú preháňať amatérski aj profesionálni cyklisti. Postavte tím aj vy a zažite 27. a 28. júna jedinečné podujatie 24h Slovakia Ring cycling race.
Cyklopozitívna 24 hodinovka zaplatená krvavým potom

Ein Weg, ein Ziel, ein Motiv, eine Richtung, ein Gefühl, aus Fleisch und Blut, ein Kollektiv. Aj takto sa dá jednoducho zhrnúť slovami Rammsteinu v pesničke Rammlied priebeh minulej cyklopozitívnej 24 hodinovky. Preteky sa tento rok znovu presúvali, tentoraz do Rajeckých Teplíc – Poluvsie. Uskutočnili sa 7.7. - 8.7.2012, akurát presne v období náhodne sa formujúcich búrkových činností po celom Slovensku.
Cyklopozitívnych 24 hodín MTB PR článok

Cyklopozitívnych 24 hodín MTB

3.ročník 24 hodinového - ultramaratónu prvého na Slovensku sa v Poluvsii pri Rajeckých Tepliciach odštartuje 7.7. o 12. hodine. Pretekári sa potom budú 24 hodín pasovať s 10km okruhom s prevýšením 200 metrov. Propozície vnútri.
Cyklopozitívnych 24 hodín len pre ortodoxných bikerov

Keď som ľuďom v mojom okolí vravel, že idem na cyklopozitívnu 24 hodinovku, všetci nechápavo krútili hlavami. „Si normálny?“ pýtali sa ma. Som a plne si uvedomujem do čoho idem, vedel som, že to nebude med lízať. A tak si mnoho bikerov počas víkendu 9.-10.7.2011 v Rajeckej Lesnej otestovalo svoju psychickú a fyzickú výdrž, či už v družstve alebo ako jednotlivci.
Cyklopozitívnych 24 hodín

Dva týždne po Valašskej 24ke sa v Ski centre v Rajeckej Lesnej uskutočnilo posledné podujatie Československého seriálu 24 hodín MTB pod názvom Cyklopozitívnych 24 hodín. Terryho mamutia kosť opäť raz zaúradovala a celý víkend sa na súťažiacich usmievalo horúce letné slnko. Práve horúčava v kombinácii s veľmi náročnou traťou boli zárukou extrémne náročného preteku a to hlavne pre sólistov.
Cyklopozitívnych 24 hodín už tento víkend

Už tento víkend čiže 9.-10. júla sa uskutoční v Rajeckej Lesnej druhý ročník 24 hodinového maratónu pod názvom Cyklopozitívnych 24 hodín. Toto podujatie je 3. a teda záverečným podnikom Československého seriálu 24 hodín MTB a takisto ide aj o neoficiálne majstrovstvá Slovenskej republiky v 24 hodinovke.
Valašská 24 alebo nevadí, že prší, hlavne, že je zima

Moju prvú 24 hodinovku som absolvoval vlani na Cyklopozitívnej 24ke v Turí. Atmosféra preteku tohto druhu sa mi zapáčila natoľko, že 24 hodinové maratóny sa stali neoddeliteľnou súčasťou mojej bajkerskej sezóny. Mojou tohtoročnou premiérou bola Valašská 24, ktorá bola druhým pokračovaním Československého seriálu 24 hodín MTB.
CYKLOPOZITÍVNYCH 24 HODÍN

Rozmýšľal už niekto z Vás koľko je to vlastne 24 hodín ? Ak to mám definovať, tak je to jeden deň ľudského života. A ten sa dá prežiť všelijako. Trebárz aj tak ako cca 160 bikerov a bikeriek na prvom ročníku CYKLOPOZITÍVNYCH 24 HODÍN v obci Turie pri Žiline minulý víkend.
Cyklopozitívny Fatran

zabudnutý report: 5.6.2010 sa konal už piaty ročník Fatranského maratónu. Myslím, že za ten čas si vybudoval slušné meno na Slovensku ale aj u našich susedov. Maratón je štvrtým kolom našej CMS a zároveň druhým kolom Valašsko-Považskej série.
Cyklo Le Mans – aneb 24 hodin na kole bez řevu motorů a smogu

Ešte dnes si pamätám ako mi môj kamarát a tímový kolega navrhol účasť v tomto preteku. Najprv som sa na to pozeral dosť skepticky, ale Ondra bol dosť neústupčivý a nakoniec som svoju účasť ako tretí člen tímu odsúhlasil...
24 hours MTB v Liberci

24hodin MTB v roce 2007 po 13té. Stále více bikerů přichází na chuť tohoto tradičního závodu. Ten se uskuteční 16.-17.6.2007 ve Vesci u Liberce ve standardních kategoriích – čtveřice, dvojice a jednotlivci.