Najnovšie články z kategórie 27.5ky

Test: Rock Machine Blizzard 90 – Parádne enduro za dobrú cenu na  27.5“ kolesách

Test: Rock Machine Blizzard 90 – Parádne enduro za dobrú cenu na 27.5“ kolesách

Rok 2015 nám klope na dvere a nové modely bicyklov sa presúvajú z výstavných pódií do terénu na prvé testy. Rock Machine som pred približne desiatimi rokmi pri mojich začiatkoch aktívnej horskej cyklistiky vnímal dosť intenzívne, kamarátovi, ktorý si kúpil jeden z vtedajších modelov som ticho závidel. Po rokoch musím priznať, že RM takmer úplne zmizol z môjho zorného poľa až do minulého mesiaca, kedy sa mi na test dostala enduro novinka v podobe modelu Blizzard 90 na 27.5“ kolesách.
Ghost: RIOT LT 8 LC - Krásna novinka pre sezónu 2015

Nový RIOT LT kombinuje výborný pohon s tuhosťou a trakciou pri jazde do kopca, ktorý zaručuje patentovaný systém RIOT-Link. Vďaka tomu si budete užívať pri jazde stabilitu a kontrolu aj v náročnom teréne. O pohodlie sa stará aj predná vidlica Fox 34 Talas FIT Performance CTD 150/120 mm, zadný tlmič Cane Creek Double Barrel Inline 130 mm a kolesá s rozmerom 27,5". Ghost ponúkne na výber až 3 varianty tejto modelovej rady.
Giant 27.5 - Jazda bez limitov

Ktorý rozmer kolies je "ten správny"? Giant vykonal dôkladný výskum a porovnávacie jazdné testy, ako sa každý rozmer chová v rôznych podmienkach a v závislosti na jazdnom štýle. Závery, ku ktorým Giant došiel, sumarizuje v krátkom videu, kde sú uvedené hlavné výsledky testov. Ukazuje sa, že rozmer 27,5" bude mať veľkú budúcnosť.
GIANT predstavil novinky 27,5 PR článok

GIANT predstavil novinky 27,5

Svetový líder v cyklistických inováciách rozširuje svoje rady off-road bikov na kolesách 27.5“ pre nadchádzajúcu sezónu 2015. Poctivý vývoj a dôsledne vykonané testy dokazujú, že jazda na týchto bikoch bude veľká radosť a pomôžu jazdcom byť ešte výkonnejší ako doteraz.
Test: Bike Ghost ASX 7500 - Tajomná mašinka, ktorá príjemne prekvapí

Tajomné sivo-čierne farebné prevedenie, osadenie firmou Shimano radu XT a lišiakom FOX, trendové 27.5 palcové kolesá a hlavne fantastická ovládateľnosť na trailoch a pri zjazdoch. Toto všetko môžete očakávať od biku GHOST ASX 7500, ktorý sme mali na v našom 14 dňovom redakčnom teste.
Test: GHOST AMR 6559 - Parádny bike na zábavu

Po telefonickom oznámení mi kuriér doniesol bike rovno pred garáž, kde som ho s nadšením vybaľoval a skladal. Skoro ako keď si malé dieťa nájde darček pod vianočným stromčekom. Bol som milo prekvapený, keď som zistil, že som dostal bike na 27,5“ kolesách.
Testujeme Ghost Cagua 6550 - čistokrvné enduro

V momente, v ktorom som sa dozvedel, že sa mi do rúk dostane enduro bike Ghost Cagua 6550 som sa potešil, Ghost, ani 27,5“ som ešte nejazdil, takže očakávania boli veľké. Séria enduro bikov Cagua úspešne brázdi lesy od sezóny 2012. Po ročníku 2013, ktorý priniesol až 8 modelov Caguy, ročník 2014 so svojou výbavou sľuboval vyladené mašiny, ktoré by úspešne nadviazali na doterajšiu obľúbenosť a kvalitu radu Cagua.
Testujeme bike Ghost AMR Riot Lector 5 s pekným dizajnom aj výbavou

Horúcou novinkou od nemeckého Ghosta na rok 2014 je nová rada allmountainových bajkov AMR Riot Lector za cenu €3799. Podľa hesla výrobcu „Jeden bajk. Všetky kopce.“ ide o univerzála, s ktorým zvládnete celodenné výjazdy po horách a užijete si s ním aj kopec zábavy v technických zjazdoch a hravých silgletrackoch. Výnimočnosť tejto novinky potvrdzuje množstvo cien, ktoré tento bajk získal po celom svete.
Pivot a jeho nové 27,5ky pre XC a DH

Pozrite sa na týchto krásavcov bližšie. Pivot pripravil pre oba nové kúsky aj pekné promo videá. Trend s veľkosťou 27.5" zdá sa nekončí a bude ešte dlho pokračovať...
Aké výhody ponúka zlatá stredná cesta kolies veľkosti 27.5?

V skratke sa dá povedať, že 26tky ponúkajú dobrú manévrovateľnosť ako aj rýchle zrýchlenie. 29tky majú výhodu v lepšom uhle pre väčšie prekážky. Rozmer 27.5" je stredná cesta, ktorá je opísaná slovom ale aj názorne v nasledujúcom videu.
Nukeproof Mega 275

27,5" mánia sa nevyhla ani trail modelu Mega značky Nukeproof, pozrite si oficiálne video tejto novinky na sezónu 2014
27.5“ novinky od Giantu PR článok

27.5“ novinky od Giantu

Rok 2014 bude nepochybne v znamení 27,5“ a tomuto trendu sa nevyhol ani Giant. Poďme sa teda bližšie pozrieť na niekoľko noviniek na nasledujúcu sezónu