Všetky články (49 - 72 z 5130 článkov)

Reportáž: MTB Kráľ Šariša 2018 – pán troch hradov

11.10.2018 2 541 2

Ako už tradične, v prvú októbrovú sobotu sa na Šariši konal 4. ročník netradičných pretekov MTB Kráľ Šariša 2018.
Giant Revolt Advanced – nový  spoločník pre každý výjazd

11.10.2018 2 372

Športovejšia geometria než trekingové bicykle, ale vyšší komfort a priestupnosť terénom než cestné bicykle – to je gravel a na rok 2019 prináša Giant svoju novinku Revolt Advanced.
ShockWiz – keď odpruženie myslí

10.10.2018 2 569

Minule sme predstavili Fox LiveValve, ktorý dokáže na základe vonkajších podnetov regulovať odpruženie. Aj ShockWiz-u je možné prisúdiť prívlastok mysliaci, keďže vyhodnocuje na základe impulzov určité dôsledky.
Števková víťazne v Grécku, Haring druhý na pretekoch C1 v Turecku

10.10.2018 1 667

Na gréckom ostrove Kos sa fantasticky darilo Janke Keseg Števkovej, ktorá zvíťazila v etapových pretekoch. Martin Haring pokračuje v úspešných štartoch na pretekoch MTB XCO a zbiera body do olympijského rankingu.
Cannondale Habit 2019 – nový prístup k odpruženiu

10.10.2018 2 898

Habit dlhé roky tvoril pri značke Cannondale akúsi XC verziu trailbiku, no po novom sa posúva viac smerom k náročnému terénu a zábave. Okrem toho ale prináša inovatívny prístup k pohľadu na odpruženie a jeho funkciu.
Plášte pre XC a trail – zvýšte grip a užite si jesenné podmienky

09.10.2018 4 281

Jeseň a s ňou blížiace sa zimné obdobie kladie trochu odlišné nároky na výbavu a tým najdôležitejším sú najmä vhodne zvolené plášte. Prinášame niekoľko tipov.
Talianske šperky na cestu od Bianchi pre rok 2019

08.10.2018 2 669

Tak ako mnoho popredných výrobcov bicyklov, aj Bianchi sa vie popýšiť osobitým prvkom, podľa ktorého ho určite spoznáte. Tým je farba Celeste, neodmysliteľne spojená s vyše 130 ročnou tradíciou značky. Nový modelový rad 2019 nie je výnimkou, no okrem farby ponúka najmä kvalitné spracovanie, vynovené modely a množstvo vychytávok.
Test: ESI Fit SG – nová generácia kultových gripov

06.10.2018 3 852 20

Americká značka spôsobila vo svete gripov doslova malú revolúciu. Konkurencia však nespí a silikónové gripy dnes už ponúka kdekto. Protiútokom ESI je nová generácia ergonomických gripov.
Tip na výlet: Magna Via po stopách Márie Terézie

05.10.2018 2 019 2

Magna Via je cisárska poštová cesta vedúca naprieč celým vtedajším Rakúsko-Uhorskom a na malý kus pretína aj náš Trenčiansky kraj. Doteraz sa zachovala a niekoľko nadšencov udržuje povedomie o dôvode jej vzniku a histórii.
Test: Knog Plus - byť videný za každých okolností

04.10.2018 2 991 13

S nadchádzajúcim jesenným obdobím je ten správny čas zadovážiť si svetlá, aby sme boli na ceste dobre viditeľný.
MTB kolekcia Felt 2019 – vlastné technológie a kvalita

03.10.2018 3 491

Táto americká značka sa vždy snažila ponúknuť jazdcom modely vyladené presne podľa ich potrieb a inak tomu nie je ani v súčastnosti. To všetko s jasným cieľom – rýchlosť.
Čistenie a základná starostlivosť

02.10.2018 3 709

Pravidelné čistenie vôbec nemusí byť časovo náročné, a pritom udrží bicykel a komponenty vo výbornom stave počas dlhej doby. Niekoľko vhodných doplnkov vie naviac prácu uľahčiť.
Dvojtýždňový vanlife s bicyklami do Álp

02.10.2018 8 834

Čas je neúprosný a jeho vplyv sa nedá zastaviť. Svoje o tom vie aj naše staré auto, ktoré má po každej zime čoraz menej laku – buď jednoducho opadol, alebo prehral boj s hrdzou. A tak sme začali uvažovať o niečom novom pre náš životný štýl.
Čo ponúkne Marin v segmente gravel v sezóne 2019?

01.10.2018 2 406

Kategórie a správne zaradenie bicyklov asi nikdy v histórii nebolo tak ťažké ako teraz, pretože mnohí výrobcovia sa snažia kombinovať nové prvky a súčasti.
Dôležité upozornenie – prilby Lazer

01.10.2018 2 099

Spoločnosť Lazer Sport NV („Lazer“) zistila, že niektoré cyklistické prilby BLADE, MAGMA, ELLE a JADE, predávané od januára 2015, neprešli v istých prípadoch testami pevnosti uchytenia podľa noriem CE.
Rozhovor: Martin Siska alebo ako to u nás chodí s bikeparkami...

30.09.2018 6 927 5

Maťo je predsedom OZ - Združenia pre rozvoj horskej cyklistiky v regióne Spišská Belá, aktívny trasovač, značkár, trailbuider, biker a v neposlednom rade pozitívny a usmiaty chalan, ktorého niečo, či niekto len tak od jeho plánov neodradí.
Farebné kombinácie Pinarella Dogma F10 - rozhodne žiadna nuda

30.09.2018 2 156

Dlhoročné skúsenosti talianskej značky Pinarello siahajú až do doby 60. rokov minulého storočia, kedy Giovanni “Nani” Pinarello vyrobil svoj prvý bicykel a úspech na seba nenechal dlho čakať.
Ľahučká a univerzálna ochrana pred nepriazňou počasia, ktorá je stále s vami

29.09.2018 4 208 11

Ak by som mal vybrať zrejme najviac univerzálny kúsok oblečenia, ktorý nosím na bike, beh, skialp a turistiku, jednoznačne by to bola sada LOT od Karposu. Vďaka nej môžete výrazne odľahčiť výbavu a uľahčiť si otázku, čo so sebou...
Tip na výlet: Rumunské perly Transalpina a Transfagarasan

28.09.2018 3 509 9

Pekná a na život lacná krajina, trochu zaostalá. Služby pod úroveň, cesty samá diera, bacha aby vás neokradli. Také boli naše predsudky.
Viete vybrať kvalitný a spoľahlivý bicykel?

28.09.2018 3 462

Ak ste sa rozhodli konečne vymeniť váš starý bicykel za novší model, v tom prípade by ste mali poznať niekoľko základných faktorov, ktoré by ste pri výbere mali jednoznačne zvážiť aj vy.
Pozvánka: Jesenné Bajkobranie – rozlúčka so sezónou

28.09.2018 2 024

Kráľovské cyklochodníky BajkoBrania nám slúžili celú sezónu a preto si zaslúžia kvalitné poďakovanie.
Reportáž: Lechnické enduro alias slovenské Rychleby

27.09.2018 2 556 28

Ak ste správne trail/AM/EN orientovaní, určite podobne ako ja, sledujete novinky a dianie v oblasti budovania nových alebo výskytu už existujúcich trailov.
Objavte svet MTB s Bianchi 2019

27.09.2018 3 134

Čo ak by ste mohli mať kúsok svetového poháru v cross-country aj vy doma? Pritom vôbec nemusíte mať také vysoké ambície, len chuť jazdiť na Bianchi.
Reportáž: Región Nitra Cyklomaratón Topoľčianky – vydarená bodka za sezónou

26.09.2018 3 146 12

Aj keď samozrejme sezóna pre mnohých ešte nekončí, pre mňa osobne boli práve Topoľčianky tým posledným maratónskym podujatím v tomto roku a zároveň prvá účasť vôbec. No a rozhodne som neľutoval...