Sagan šiesty v 4. etape Paríž - Nice

Slovenský cyklista Peter Sagan (Liquigas-Cannondale) obsadil 6. miesto v stredajšej 4. etape pretekov Paríž - Nice, ktorá po 199 km vrcholila v uliciach Belleville. Víťazom etapy sa stal Francúz Thomas Voeckler z tímu Europcar, ktorý dominoval v špurte štvorčlennej skupinky. Tá odtiahla v úniku väčšinu stredajšej etapy z Creches sur Saône do Belleville. Hlavné pole prišlo do cieľa s odstupom 13 sekúnd a Sagan v špurte obsadil druhé miesto za Austrálčanom Heinrichom Hausslerom a celkovo v etape šieste.

"Ešte v prvom kopci sa odpútala štvorica pretekárov Voeckler, De Gendt, Di Gregorio a Pauriol a spomenutí jazdci to dotiahli až do cieľa. Snažili sme sa ich pohltiť, ale žiaľ, nepodarilo sa, aj keď sa ich náskok postupne zmenšoval. Inak bolo všetko v poriadku, kopce o niečo väčšie, ale bolo to v pohode. Rany po utorňajšom páde som však nevnímal, akurát sem-tam sa ozval sval za kolenom, ale dalo sa to zvládnuť. Zajtra to už bude ťažšie, pretože nás čaká kopcovitá etapa," skonštatoval Peter Sagan pre svoju web stránku http://www.saganpeter.com.
Na čelo celkovej klasifikácie sa vrátil Belgičan Thomas De Gendt z tímu Vacansoleil-DCM. Druhý je s odstupom 10 sekúnd víťaz stredajšej etapy Voeckler a tretie miesto patrí so 16-sekundovou stratou ďalšiemu Francúzovi Remimu Pariolovi. Slovák Peter Sagan si polepšil o sedemnásť miest a v súčasnosti figuruje na 23. priečke s odstupom 37 sekúnd na lídra De Gendta.
Vo štvrtok je na programe pretekov Paríž-Nice 5. etapa so Saint-Symphorien-sur-Coise do Vernoux-en-Vivarais (193 km), ktorá má kopcovitý charakter s dvoma horskými prémiami prvej kategórie.

Výsledky - cyklistické preteky Paríž - Nice:
4. etapa (Creches-sur-Saône - Belleville, 191 km): 1. Thomas Voeckler (Fr.) Team Europcar 5:04:20 h, 2. Rémi Pauriol (Fr) FDJ, 3. Thomas De Gendt (Bel.) Vacansoleil-DCM Pro Cycling Team, 4. Rémy Di Gregorio (Fr.) Pro Team Astana, 5. Heinrich Haussler (Aus.) Team Garmin-Cervélo +13, 6. Peter Sagan (SR) Liquigas-Cannondale +13.
Poradie po 4. etape: 1 Thomas De Gendt (Bel.) Vacansoleil-DCM Pro Cycling Team 19:26:46 h, 2. Thomas Voeckler (Fr.) Team Europcar +10, 3. Rémi Pauriol (Fr.) FDJ +16, 4. Matthew Harley Goss (Aus.) HTC-Highroad +21, 5. Rémy Di Gregorio (Fr.) Pro Team Astana +24, 6. Heinrich Haussler (Aus.) Team Garmin-Cervélo +27,...23. Peter Sagan (SR) Liquigas-Cannondale +37.

SITA
© 2024, Autorské práva SITA a.s. a uvedené agentúry.
Všetky práva vyhradené. Opätovné vydanie alebo rozširovanie obsahu tejto správy bez predchádzajúceho písomného súhlasu SITA a.s. a uvedených agentúr je výslovne zakázané.