Zdroj: Facebook - Peter Sagan

Slovenský cyklista Peter Sagan (21) pokračuje v profesionálnom pelotóne naďalej vo výborných výkonoch. V nedeľu finišoval druhý na 251 km dlhých pretekoch Philadelphia International Championship 2011 v USA, ktoré sú zaradené do kategórie HC kalendára UCI.

Cyklista tímu LIQUIGAS-CANONNDALE prehral súboj o celkové prvenstvo s Alexom Rasmussenom v službách tímu TEAM HTC – HIGHROAD. Tretí finišoval Ben Forster z tímu UNITEDHEALTHCARE.

Bezprostredne po cieli sa Peter Sagan ozval pre svoju stránku http://www.saganpeter.com a opísal svoje pocity. ,,Zaujímavé preteky. Najskôr sme išli tri menšie okruhy, potom desať veľkých asi dvadsaťkilometrových a na záver zasa tri menšie, ba nechýbala ani ako vlani jedna veľká stena... Nás bolo šesť jazdcov, avšak Edward King si nešťastne zlomil kľúčnu kosť, takže sme zostali len piati... Môj brat Juraj odviedol kus skvelej práce, ťahal a likvidoval úniky. Najmä v závere, kde ušla šesťčlenná skupina, sa prekonával, pohltili sme ich a potom prišli moje chvíle. Pomáhali mi výdatne aj kolegovia Agnoli a Ponzi, išlo sa vyslovene na mňa a potom prišla moja parketa: záverečný špurt. Škoda, že som nedokázal Rasmussena prešprintovať a skončil som druhý ako vlani, ale aj tak mám zo striebornej pozície nesmiernu radosť,“ skonštatoval 21-ročný Žilinčan Peter Sagan, ktorý sa v pondelok presúva s tímom Liquigas- Cannondale späť do Talianska. ,,Mňa čakajú preteky Okolo Švajčiarska a brat Juraj ide do Slovinska,“ dodal Peter Sagan, ktorý využil týždňový pobyt v zámorí aj na výlet do New Yorku.

(kor)

[Foto na úvode: Facebook - Peter Sagan]

Rok s WeLoveCycling PR článok

Rok s WeLoveCycling

WeLoveCycling v ničom nezaostáva za svojím názvom a neúnavne prináša zaujímavé články z oblasti cyklistiky. Pravidelná dávka noviniek zo sveta profesionálov, rozhovory na aktuálne témy či so zaujímavými ľuďmi.
Reportáž: Detská Tour Petra Sagana v Topoľčiankach - keď sa počasie nad nami zľutovalo

V sobotu to ešte nevyzeralo, že by sa v dostihovom areáli mali konať cyklistické preteky. Veď dokonca aj obľúbený Cyklomaratón Topolčianky museli organizátori pre lokálne búrky a nezjazdnú trať zrušiť.
Zaujímavosti z cyklistiky – slovenská výhra, slopestyle a iné

Týždeň je opäť za nami. Dokonca aj v týchto horúčavách nebol svet cyklistiky skúpy na nové podujatia, či výsledky, ktoré pre niektorých znamenali radosť, pre iných možnosť zlepšiť sa do budúcnosti.