Dohňany: V sobotu tituly pre Kerschbaumera a Bressetovú

Majsterkou Európy v cross country horských cyklistov sa pre rok 2011 stala v kategórii žien do 23 rokov Julie Bressetová. Francúzska reprezentantka predstihla v cieli kontinentálneho šampionátu v slovenských Dohňanoch Britku Annie Lastovú o 52 s, bronzovej Nórke Elisabeth Sveumovej "nadelila" 3:53 min. V štartovom poli sa predstavili aj dve Slovenky: Michaela Maláriková obsadila 22. miesto, Monika Kadlecová skončila na 26. pozícii.

V súťaži mužov do 23 rokov dosiahol najlepší čas Gerhard Kerschbaumer z Talianska. Striebro putuje do Holandska zásluhou Henka Jaapa Moorlanga, bronz získal Thomas Litscher zo Švajčiarska. Slovenský reprezentant Tomáš Kubek skončil päťdesiaty ôsmy. Zo Slovákov dokončili ďalší traja jazdci, neklasifikovali iba Ján Gallika.

Výsledky:

Muži do 23 rokov: 1. Gerhard Kerschbaumer (Tal.) 1:20:26 h, 2. Henk Jaap Moorlag (Hol.) +34 s, 3. Thomas Litscher (Švaj.) +50, 4. Matthias Stirnemann (Švaj.) +1:07 min, 5. Ondřej Cink (ČR) +1:56, 6. Sebastien Carabin (Belg.) +2:14,... 58. Tomáš Kubek -3 kolá, 64. Tomáš Suchár -3 kolá, 67. Michal Straka -4 kolá, 68. Martin Slotta -5 kolá, Ján Gallik (všetci SR) nedokončil

Ženy do 23 rokov: 1. Julie Bressetová (Fr.) 1:18:26 h, 2. Annie Lastová (V. Brit.) +52 s, 3. Elisabeth Sveumová (Nór.) +3:53 min, 4. Helen Grobertová ( Nem.) +4:14, 5. Iana Belomoinová (Ukr.) +4:35, 6. Jekaterina Anošinová (Rus.) +4:52,... 22. Michaela Maláriková -2 kolá, 26. Monika Kadlecová (obe SR) -3 kolá.
SITA
© 2024, Autorské práva SITA a.s. a uvedené agentúry.
Všetky práva vyhradené. Opätovné vydanie alebo rozširovanie obsahu tejto správy bez predchádzajúceho písomného súhlasu SITA a.s. a uvedených agentúr je výslovne zakázané.

Majstrovstvá Európy v XC

calendar_today 04.08.2011 - 07.08.2011
label XC preteky
place Dohňany (Slovensko)

Ženy, ktoré si zaslúžia našu pozornosť

Niet zrejme príhodnejšieho dňa, kedy si môžeme pripomenúť silu a vášeň (nielen pre šport), ktorú v sebe majú ženy.
Rozhovor: Gunn-Rita Dahle Flesja – prvá dáma cyklistiky

Sú rôzni skvelí športovci a športovkyne, šampióni, majstri a nakoniec legendy. Jednou z nich je dáma z Nórska, ktorá je doslova synonymom horskej cyklistiky.
Reportáž: Karpatský Gravel Punk - preteky naprieč Malými Karpatmi

KGP - skratka, ktorá viac pripomína nejaké priemyselné družstvo ako krásne dobrodružné preteky. Karpatský gravel punk od Isadore, ktorý prekonal všetky moje očakávania.