Kliknutím prejdeš na
www.esloger.sk
Reklama
Armstrong zverejnil provokatívnu fotografiu

Armstrong zverejnil provokatívnu fotografiu

41 komentárov

SITA 11.11.2012   Cestna Cyklistika Doping Lance Armstrong

Americký cyklista Lance Armstrong v nedeľu podráždil športovú verejnosť, keď prostredníctvom sociálnej siete Twitter zverejnil fotografiu, na ktorej pózoval so siedmimi "víťaznými" dresmi z Tour de France. "Leňoším si doma v Austine," doplnil popis k snímke. Armstrongov "tweet" vyvolal na internete veľkú kontroverziu, obrázok do nedeľňajšieho popoludnia videlo viac ako 100-tisíc ľudí

 

Armstrong prišiel o všetkých sedem titulov z TdF na základe rozhodnutia Riadiaceho výboru Medzinárodnej cyklistickej únie (UCI). Únia prijala toto opatrenie na základe sankcií od Antidopingovej agentúry USA (USADA), ktoré vošli do platnosti 22. októbra.

Páči sa ti tento článok?

Článok je zle napísaný
V článku sú chyby
Nepáči sa mi obsah
Nepáčia sa mi predstavované produkty
Iné
Odoslať
SITA

© 2019, Autorské práva SITA a.s. a uvedené agentúry.
Všetky práva vyhradené. Opätovné vydanie alebo rozširovanie obsahu tejto správy bez predchádzajúceho písomného súhlasu SITA a.s. a uvedených agentúr je výslovne zakázané.

Podobné články

Komentáre

angel1 11.11.2012 (22:21)

vyborne Je to borec

 
skywalker594 angel1 14.11.2012 (21:56)

Lance RULEZ

 
JOLI 11.11.2012 (22:49)

"Kto je z vás bez hriechu, nech prvý hodí po ňom kameňom"

Nech to už bolo akokoľvek s jeho víťazstvami, tento hon na čarodejnice (v jeho osobe) zo strany všetkých zainteresovaných ma dosť znechutil a ja dúfam, že ľudia si ho aj po týchto vyrieknutých rozsudkoch zapamätajú do budúcnosti ako 7 násobného víťaza TdF.

 
angel1 11.11.2012 (22:53)

JOLI urcite! Aspon pre mna nazdy zostane ako vitaz 7 TdF. Ja osobne si myslim, ze cele to nechutne divadlo bolo zinscenovane a jedna sa o hnusny komplot ake mozeme vidavat len v USA - pocnuc vrazdami prezidentov a z po Armstronga!

 
AK4477 11.11.2012 (23:54)

JOLI a angel1 úplný súhlas. Pre mňa a ešte pre mnoho normálnych ľudí zostane naďalej 7 násobný víťaz TdF. Je to borec - krásna fotka

 
Evo 12.11.2012 (08:40)

To si robite srandu ze "zostane naďalej 7 násobný víťaz TdF" . Ten clovek sa podvodom stal 7 nasobnym vitazom, znicil zivot XY dalsim ludom, ovplyvnoval diania vo svetovej cyklistike len preto aby mohol vyhrat.
Skuste si ist na bike, makat co to da, a vas kamarat pojde na elektrobiku o ktorom vy neviete.
To je asi rovnaka ferovost akou vyhral aj tento uzasny Armstrong. Jeden z najvacsich podvodnikov v historii sportu...

 
Cibo9 Evo 14.11.2012 (18:37)

EVo ty chory buzerant ... ani jeden test na doping nebol pozitivny ... tak sa zamysli aky si drbnuty

 
Evo Cibo9 14.11.2012 (19:19)

Prudko inteligentny prispevok...

 
angel1 Evo 14.11.2012 (20:00)

klud chalani, neosocujte sa, ....diskutujeme v priatelskom duchu o veciach, o ktorych asi nemame ani ponatia.

 
AK4477 12.11.2012 (08:59)

prečo nemáme žiadne dôkazy, že sypal? Prečo sa to začalo riešiť až teraz? Prečo by sa L.A. prestal obhajovať 2 týždne pred zaciatkom premlčenej doby? A takýchto prečo je tu ešte omnoho viac.
Váš názor vám neberiem. Treba si len prečítať zopár pravdivých článkov a nie čítať bludy v bulvároch!

 
JOLI 12.11.2012 (08:59)

EVO možno vieš o tom viac, lebo podľa tvojho vyjadrenia mám pocit ako by získal tie tituly cez mŕtvoly, podplatiť všetkých, ktorý majú nejaké slovo v cyklistike, dokonca možno aj posledného miništranta z Vatikánu.
Ja neobhajujem jeho nevinu či vinu, ja sa snažím poukázať na to divadlo novej inkvizície 21. storočia. Jeho dlhoročný kolegovia z tímov si sypú popol na hlavu a kajajú sa zo svojich hriechov ako by sa pripravovali na koniec sveta, už len stačí aby vstúpili do kláštora, kde budú do konca života držať pokánie o chlebe a vode.
Odrazu sú zo seba znechutený a nevedia sa ani pozrieť na trofeje, ktoré získali podvodným spôsobom, to je priam na blahorečenie za svätých.

 
angel1 12.11.2012 (09:46)

Andobiker, Evo:
mate pravo na vas nazor, no Armstrong je pre mna velky clovek a cyklista aj nadalej. Vyhral nad rakovinou - minimalne tym dal pozitivny priklad milionom ludi na svete. A o tom dopingu - skuste niekto z vas napchat do seba cokolvek a nedate ani jednu etapu na TdF Jednoducho plati: "z hovna bic neupleties" (to neberte osobne, to je vseobecne.

 
venian 12.11.2012 (09:54)

Fotka dobrá, bez debaty. Vidieť na nej, že Armstrongových 7. štartových čísel a že mal žltý dres, takže tým asi nikoho nedráždi.. Zamyslieť sa treba nad tým, že ako sa dajú vrcholové preteky odjazdiť bez použitia podporných prostriedkov.. Je to vôbec možné? Len v ľudských silách to bez pomoci nejde, aj keby ste mali najazdených a natrenovaných milión kilometrov.. Ide tam aj o psychiku, o správne vylučovanie hormónov, o odolnosti voči prírodným vplyvom.. Takže, kto "nesypal" nech hodí kameňom..

 
matur 12.11.2012 (10:06)

Podla mna fetovali aj ostatni, len im to proste nanho aj tak nestacilo, takze si myslim, ze to bola vlastne ferova hra, ale Boh vie..

 
Evo 12.11.2012 (10:10)

"A o tom dopingu - skuste niekto z vas napchat do seba cokolvek a nedate ani jednu etapu na TdF Jednoducho plati: "z hovna bic neupleties" (to neberte osobne, to je vseobecne. "

ano a prave preto sa na TdF nezucastnuju amateri ale profesionali. Cize na cely doping a vyhru sa treba pozerat z pohladu: su dvaja TOP sportovci. jeden z nich sipe a druhy nie. Ktory vyhra?

 
mathosh 12.11.2012 (10:11)

stale mam pocit ze si vela ludi pod pojmom doping predstavi zazracnu tabletku ktora zvysi vykon...no to je jedno. kedze som v principe zastanca L.A. tak nech mi teda odporcovia ukazu tie realne dokazy. nech mi vysvetlia preco ich nasli az po Xy rokoch a nech zvazia ci su vypovede hriesnikov doverihodne...hon na carodejnice tak isto ako aj contadorova afera s jedlom

 
zahroid mathosh 12.11.2012 (15:56)

Matosh, EPO nie je tabletka, ale sa aplikuje injekcne a vykon teda zvysuje riadne (cca 10-15%, co je u profikov hodne). Nagoogli si spravu USADA a budes mat aj realne dokazy - maily, financne transakcie, 26 svedeckych vypovedi... Je to velmi zaujimave citanie. K tym svedectvam - tie boli vacsinou pod prisahou, kedze sa do toho zamontovala aj FBI, pretoze doping je trestny cin okrem ineho. A to uz si kazdy rozmysly, ci bude klamat, ked je pod prisahou. To nie je ako rozpravat pred nejakym uradnickom USADA.

 
zahroid mathosh 12.11.2012 (16:02)

Matosh, EPO nie je tabletka, ale sa aplikuje injekcne a vykon teda zvysuje riadne (cca 10-15%, co je u profikov hodne). Nagoogli si spravu USADA a budes mat aj realne dokazy - maily, financne transakcie, 26 svedeckych vypovedi... Je to velmi zaujimave citanie. K tym svedectvam - tie boli vacsinou pod prisahou, kedze sa do toho zamontovala aj FBI, pretoze doping je trestny cin okrem ineho. A to uz si kazdy rozmysly, ci bude klamat, ked je pod prisahou. To nie je ako rozpravat pred nejakym uradnickom USADA.

 
b0b0 12.11.2012 (10:57)

Pre neho je otazka odobratia titulov citliva vec ked zverejnute taketo fotky.

 
jasopeto 12.11.2012 (11:05)

Evo, ad: "jeden z nich sype a druhy nie. Ktory vyhra?"

a ked sypu obaja, resp. uplne cely peloton, kto vyhra? ten lepsi, nie? povedal by som, ze v tych casoch mali ludia v profipelotone podobne moznosti co sa tyka dopingu a aj ich zrejme vyuzivali. Pantani, Ullrich a spol. by nam vedeli rozpravat

 
janohalik 12.11.2012 (11:34)

Jake zatisie .

 
pavelko 12.11.2012 (12:34)

to bude fotomontáž, Lance na gaučovke a vyzutý?!

 
angel1 12.11.2012 (13:26)

Ja si myslim a mnohokrat to vyslo na povrch, ze sport v dnesnej dobe je hlavne o peniazoch (korupcne skandaly v talianskej, lige, v anglickej, francuzskej, nasej, v nasej druholigovej, v ceskej .....atd)a ze jednoducho sportovci su len zoldnieri, ktori plnia prikazy majitelov klubov, trenerov, sponzorov, .....a tak to treba brat. Pochybujem, ze v dnesnej dobe je nejaky sport "cisty".
Otazne je, co z "prisahy v mafiankych sportovych kruhoch" porusil Lance, ked sa proti nemu rozputala taka lyncovacia vlna?

 
Tecka 12.11.2012 (19:38)

Super! Ak nejaky picino chce trepat hluposti, tak nech si ide tie kilometre a kopce odslapat, potom ho tie hlupe poznamky prejdu!

 
Andobiker 12.11.2012 (21:36)

mne je jedno ci dopoval len on alebo aj ostatni, ci to musi brat ci nemusi. Sa zamyslite nad tym preco robite sport, bolo na nom povedat NIE, nebudem podvadzat, ved je to proti vsetkej cestnosti cloveka ako osoby a vy ho tu este obhajujte ze sa to neda. Mohol by som dlabat na take vitazstva ktore by som dosiahol podvodom, JA nie, ci vy to si odpovedzte sami. Pre mna su v zivote dolezitejsie veci ako taketo vitaztvo a odsudim kazdeho cloveka kto tak nerobi....

 
janci30 12.11.2012 (22:37)

Nikdy som Armstrongovi nefandil, vždy som bol fanúšik Ullricha, ale čo sa robí s Armstrongom sa mi vôbec nepáči! Žiadny priamy dôkaz, len výpovede asi rovnakých hriešnikov ako bol on!

 
chose_666 13.11.2012 (09:59)

zahroid a ako vieš, že tí svedkovia nemajú sľúbenú od FBI úplnú imunitu? To môžeš hovoriť to, čo tí páni v oblekoch potrebujú a Ty si v pohode.
Nerobte si o USA romantické ilúzie. V krajine, kde je možné si patentovať "obdĺžnikové zariadenie s oblými rohmi" ako sa to podarilo Applu asi za nie malé peniaze, je možné úplne všetko. Lance nikdy nebol môj obľúbenec, ale kým USADA neukáže pozitívnu vzorku, tak je pre mňa čistý.

 
nbike7 14.11.2012 (13:13)

Ruku na bike, to čo chalani na TDF dokazujú aké sú napadané mašiny a aký podávajú výkony , je už nadludské , a bez dopingu to už asi nejde.
Veď aj obyčajný ionťak je mini forma dopingu.
I keď povolená ale pomáha nám zlepšovať naše výkony aj nám amatérom.A isto L.A. na formu tak super dopingu neprišiel sám. Veď bol skoro jednou nohov v ... . A možno vtedy prišiel niekto na skvelý napad. Veď ak to nezaberie , tak to je jedno chlap to má už zrátané. A tak mu asi nič nezostalo len to skúsiť . A každý sa okolo neho nabalil. A teraz keď povedal že končí a ti ludia okolo neho boli bez prímu tak ho potopili.

 
Andobiker 14.11.2012 (13:48)

nbike7 tak potom aj to ze vecer zjem cestoviny je podla teba doping? zase je rozdiel EPO, stereoidy atd a iontak. iontak si mozes doma namiesat zo soli a citronu, EPO doma v ladnicke nenajdes predpokladam. Zase tu nemiesajme A z B... btw. je presne urcene co je doping a co nie a toho sa musia vsetci drzat, ked tam dopisu iontak tak ok

 
nbike7 14.11.2012 (15:11)

Jasne Andobiker EPO je EPO nechcel som hádzať všetkých do jedného vreca tých čo riešia EPO a tých čo zdravší spôsob na zvýšenie svojich schopností. Veď aj ja si dám ionťak alebo nejaký gel aby som predišiel krčom atdˇ. a nepovažujem sa za dopingového hriešnika. Len som chcel poukázať na že Amstrong bol len nástrojom na ktorom iný zarárali nemalé peniaze. nielen doktori ale aj sponzori či už Trec / veď isto sa táto značka lepšie predávala keď na néj jazdil L.A. / a nie značky .A teraz chcú sa súdiť ???

 
angel1 14.11.2012 (19:14)

nbike7, pekne si to napisal.

Este raz zdoraznim, ze vrcholovy sport je o niecom inom ako o zalube daneho sportovca k jeho sportu. Su v tom obrovske peniaze sponzorov, stavkovych kancelarri a mafie. A sportovec musi plnit prikazy. Keby to nerobil, sportoval by v zahrade na rybniku. Lance musel prekrocit nejake dohody (nieco porusit, niekoho nas.at), pretoze tento "hon" nie je nic ine ako obycajny komplot!

 
Andobiker 14.11.2012 (20:16)

chalani ja svami nesuhlasim a presne to smeruje k davovej psychodze ze vsetci dopuju ked nieco dosiahnu. Ja som si isty ze to tak neni a nemyslim si Armstrong je obet!! lebo tak to vyzera podla toho co si vela ludi o tom vsetkom mysli. V podozreni je uz par rokov a nie len posledne 2 tyzdne, to si treba uvedomit a asi uz bolo tych podozreni a dokazov aj ked nepriamych dost nato aby to skoncilo tak ako skoncilo...cize to neni ziaden komplot poslednych dni ale vec ktora bola horuca dlho az sa to prevalilo

 
angel1 14.11.2012 (20:21)

Ando, ja tvoj nazor plne chapem. Aj ja som proti spinavym praktikam v sporte, zial asi nezmozeme nic. Bud prijmeme sport taky, ako je alebo budeme frustrovani a ufrflani deduskovia

 
briesto 16.11.2012 (14:37)

tak prešťal celý svet noaco =D

 
Bujooon 17.11.2012 (09:36)

Kazdy vrcholovy sportovec berie vsetky mozne podporne prostriedky do miery, ktoru urcuje dopingova komisia. Ako kazdy jazdec absolvoval dopingovou kontrolou, kde mu nebolo nic zistene. Kludne nech ho diskvalifikuju a kludne nech mu zakazu zavodit do konca zivota, ale nie je mozne mu odobrat pred rokmi ziskane tituly.

 
Jur0 17.11.2012 (21:29)

Mozno Amstrong dopoval, ale vysetrovat to 7 rokov po je chore. Odo mna RESPEKT

 
Lubo44 18.11.2012 (11:26)

Pozitívna vzorka,,žiadna. Pre mna je vítaz!!! Páni dopingový komisári by sa mali začat venovat trošku
aj futbalistom aby nekolabovaly priamo na ihrisku.

 
JaroN 01.01.2013 (00:46)

LA a MP, PÁNI CIKLISTI...

 
Andobiker 12.11.2012 (08:25)

pre mna je to klamar a podvodnik. To hadam nemyslite vazne ze ho este budete obhajovat...

 
Evo 12.11.2012 (09:26)

precital som si celu tu spravu od USADA, nespocetne vela clankov na zahranicnych weboch a nemyslim si ze to boli zrovna zdroje ktore by som nazyval bulvarmi. A ano tiez som patril k obhajcom a zastancom L.A. az do doby kedy sa zacalo vysetrovanie doslednejsie a nebolo to praveze iba o dohadoch a tomu podobnych "dokazoch". Potom ci som chcel alebo nechcel sa moj respekt a uznanie zmenili.
Cestna cyklistika bola odjakziva sportom ktory je asi najviac znamy dopingovymi aferami, hlavne zavody TdF.
Jedno Lanceovi upriet nemozem a to ako uzasne mal tu svoju hru rozohratu a prespekulovanu.
Hlupy urcite nebol.

 
Pridaj komentár