Zelená Tvár 3- Goldsprint

Tretie pokračovanie extrémnych mestských cyklo šprintov tentokrát v interiéri na trenažéroch. Prídite si zasúťažiť, zapotiť, vytancovať a zabaviť sa až do zozelenenia tváre!

Miesto: Cvernovka – Galleria Cvernovka, Páričkova 18, Bratislava

Typ pretekov: Šprint na valcoch na 500m /voľné jazdy, merané rozjazdy a vyraďovacie preteky 1v1/

Termín: 30.11.2012 o 17:00 hodine

Kategórie: Muži , ženy , juniori / podľa počtu účastníkov /

Štartovné: 5 Eur pred pretekmi na mieste

Ceny pre prvých troch v kategóriach

Občerstvenie pre pretekárov. Po skončení pretekov After Party

Registrácia: Pretekári, ktorí budú zaregistrovaní na stránkach TU majú účasť na pretekoch garantovanú.

Organizujú: Bike Polo Slovensko a Sport Club 1896 Štrbské Pleso

Kontakt, info: club@bikepolo.sk

Pozvánka: ŠKODA Slovenský Raj - finále ŠKODA BIKE OPEN TOUR 2016

Srdečne vás pozývame na záverečné kolo ŠKODA BIKE OPEN TOUR 2016, na ŠKODA Slovenský raj maratón, ktorý sa bude konať 3.9.2016  v Hrabušiciach - Podlesku. Prví traja vo všetkých kategóriach získavajú poháre, vecné ceny od sponzorov a navyše v tomto roku sme pre vás pripravili aj peňažné ceny.
Downtown Vranov 2013

Propozície k prvému ročníku downhill pretekov, ktorých trať vedie ulicami Vranova nad Topľou
KLONDIKE Bike Maraton 2013 PR článok

KLONDIKE Bike Maraton 2013

Sme vášniví nadšenci cyklistiky a naše bajky nás priviedli do oblasti Považského Inovca. A práve tu vznikol nápad priviesť sem cyklistov , MTB bikerov , cykloturistov , výkonnostných cyklistov a všetkých nadšencov tohto krásneho športu , aby si zmerali sily na 0 - tom ročníku MTB – maratónu v oblasti Považský Inovec. Táto oblasť je lákavá aj pre všetkých ľudí obdivujúcich krásy našej prírody. Pohorie Považský Inovec patrí do Fatransko - tatranskej oblasti západných Karpát, zabieha do Podunajskej nížiny. Na severe ho ohraničuje Jastrabské sedlo, na juhu sa dotýka mesta Hlohovec. Na východe ho obopína Nitrianska a na západe Považská kotlina. Najvyšším vrchom je Inovec ( 1042 m.n.m. , 15 km od obce Podhradie ), ďaľšie kopce – Bezovec (743 m.n.m.), Krahulčie vrchy – Marhát (748 m.n.m. ). Desiatky kilometrov značených trás otvoria prekrásne výhľady ako napr : Palúch pod Inovcom (1004), rozhľadňa na Panskej Javorine (943 ), Vtáčí Vŕštek (910), rozhľadňa na Marháte (748 ), Bezovec (743 ), Tematín (564 ), Topoľčiansky hrad (525), Skalka nad Hubinov (377), Visiace skaly pod Gajdou.