MTBIKER magazín - Všetky články a videá

Tretí pretek zo série UCI Downhill World Cup v Škótsku

Tentokrát sa svetový pohár konal vo Fort Williame, v Škótsku a mal som to štastie byť pri tom.
Organizátori pripravili pretekárom náročnú trať. Silný vietor a dážď pred pretekmi „vycvičili“ aj tých najskúsenejších z nich.
Reportáž: Sliezsky vrchár 2014

Prvú júnovú sobotu sa konal už tretí ročník časovky na najvyššie položený hotel na Slovensku, Sliezsky dom. Tohto roku prialo počasie, čomu sa tešili tak orátori ako aj samotný pretekári.
Jednalo sa o poobednú akciu, čo bolo fajn pre bikerov z odľahlejších miest.
Sagan opäť na štarte, vo Švajčiarsku sa mu darí

Slovenský cyklista Peter Sagan sa po takmer mesačnej prestávke vracia do súťažného kolotoča, po príprave v zámorí a pretekoch Okolo Kalifornie sa v sobotu postaví na štart Okolo Švajčiarska. Pre mnohých jazdcov je podujatie pod Alpami generálkou na Tour de France. Na štarte sa zídu aj Cadel Evans, Tony Martin, Mark Cavendish či Bradley Wiggins. Na pelotón čaká deväť náročných etáp, v itinerári sú aj dve individuálne časovky, prvá hneď na úvod v sobotu v Bellinzone.
Reportáž: Festina 24 hodín MTB

Uplynulý víkend si v Nižných Kamencoch pri Belej dali zraz milovníci cyklistiky v jej mierne extrémnej podobe. Konalo sa tu druhé pokračovanie šesťdielneho DEMA Československého seriálu 24 hodín MTB. Centrom 24 hodinovky sa stal kemp v Nižných Kamencoch, ktorý bol v roku 2013 vyhlásený za kemp roku na Slovensku. Výborné zázemie päťhviezdičkového kempu spolu s organizačnými skúsenosťami partie z  Bikepoint.sk sľubovali výborné podujatie.
Rap Battle: Mountain Biker vs. Road Biker

Rivalita medzi horskými a cestnými bikermi sa stala dobrým námetom pre tvorbu rapovej skladby, v ktorej si obe strany nakladajú, čo to dá... Ak sa chcete zasmiať, stačí si len pustiť toto video :)
Cyklokuriéri Švihaj Šuhaj doručujú už nielen v Bratislave, ale aj v Košiciach PR článok

Cyklokuriéri Švihaj Šuhaj doručujú už nielen v Bratislave, ale aj v Košiciach

Kuriérske služby môžu byť nielen rýchle, ale aj šetrné k životnému prostrediu. Dokonca sa môžu stať prenesením životného štýlu do vlastnej práce. Takí sú šuhaji, ktorí doručujú expresné zásielky v hustej dopravnej premávke, v každom počasí a každom ročnom období. Po šiestich rokoch v Bratislave sa pôsobenie šuhajov presúva aj do východoslovenskej metropoly.
Bicyklová značka DEMA získala ocenenie Superbrands Award a zaradila sa tak medzi najsilnejšie značky na slovenskom trhu PR článok

Na základe rozhodnutia odbornej poroty Brand Council zloženej z expertov z oblasti marketingu, médií, komunikácie a biznisu a preferencie slovenských spotrebiteľov získala slovenská bicyklová značka DEMA ocenenie Slovak Superbrands Award 2014. Ocenenie je dôkazom pozitívnej spätnej väzby a silného povedomia o značke.
Úspechy členov Športového klubu cyklistiky Kolárovo a slovenskej reprezentácie na Majstrovstvách Európy juniorov v sálovej cyklistike

V dňoch 30. a 31. mája 2014, (Tata - Maďarsko) náš 9-členný reprezentačný tím súťažil v troch kategóriach: kategória štvoríc, dvojíc a jednotlivkýň. Pozrite si bronzovú jazdu našej štvorice a umiestnenie našich reprezentantov v jednotlivých kategóriách.
Bicyklom po Slovensku okolím Banskej Štiavnice Veľkým hodrušským okruhom

Leto 2013 sa blížilo svojmu koncu a my sme sa s kamerou vybrali na bajkerské skusy do okolia Banskej Štiavnice. Prvý z dvoch dní sme jazdili v okolí Vyhní, kde nás Pivovarský okruh zaviedol ku krásnemu singláču. Druhý deň sme mali času trošku viac, zahrabali sme sa do máp, článkov a internetu. Vybrali sme si to najdlhšie a najťažšie čo tu majú. Veľký hodrušský okruh. Cestou sme si dohodli stretnutie s Jankom Urekom - spoluautorom tratí Bajkom k tajchom. Čo sme sa od neho dozvedeli a ako bolo na trase si môžete pozrieť v tomto videu.
Autonosiče SARIS už aj na Slovensku PR článok

Autonosiče SARIS už aj na Slovensku

Počuli ste už o značke SARIS? Nie, nie tej východniarskej pivnej ale o tej z USA. Pre tých z Vás, ktorí o značke ešte nepočuli je tu stručné predstavenie. SARIS, to sú autonosiče prémiovej kvality s doživotnou zárukou a priaznivou cenou. Do ich vývoja a konštrukcie sú pretavené skutočné praktické návrhy a požiadavky cyklistov. Sú navrhnuté cyklistami a pre cyklistov. Nosiče jedného z dlhodobých lídrov v segmente kúpite už aj na Slovensku.
Modely značky SARIS sa špecializujú na uchytenie bicyklov na zadné dvere (5. dvere) alebo ťažné zariadenie.
Cyklisti na diaľnici alebo aké to bolo na ŠKODA Bike & Tour

Uplynulú sobotu si mohli východniari vychutnať akciu, ktorá rozhodne nepatrí do kategórie tuctových. Vďaka podujatiu Škoda Bike & Tour si mohli aj fanúšikovia nemotorovej dopravy vychutnať jazdu po diaľnici D1 medzi Prešovom a Košicami.
Pozvánka: 4.kolo Detská tour Petra Sagana

Už tento týždeň sa v nedeľu 15.6.2014 uskutoční 4. kolo Detskej tour Petra Sagana. Nový formát cyklo akcií pre deti si získava vďaka dobrej organizácií a atmosfére čoraz väčšiu obľubu. Ak máte čas a svojim deťom chcete dopriať príjemne strávený čas nenáročným športom, toto podujatie bude určite dobrá voľba.