MTBIKER magazín - Všetky články a videá

Reportáž - Poloorientačný nesúťažný MTB maratón LAPIERRE PEDÁLovník Rajecká dolina

Krásne prostredie Rajeckých Teplíc, ale aj celej doliny dávalo tušiť, že na trase sa bude na čo pozerať. V piatok bola na mieste registrácie na kúpalisku Laura celkom komorná atmosféra. Na večernej prezentácií so Sváťom Božákom, ktorý prešiel za 10 dní, 15 hodín, 41 minút legendárny a extrémne náročný závod Race Acros America (RAAM) s dĺžkou 3000 míľ už bolo viacej divákov a takmer všetky stoličky boli obsadené.
Hrebeňom Považského Inovca z Trenčína do Piešťan

Považský Inovec je „bike friendly" pohorie. Na každého kto má chuť, tu čakajú kilometre a kilometre singláčov. Väčšina z nich je jednoduchá a pritom veľmi, veľmi zábavná, takže si na svoje príde naozaj každý. My sme sa rozhodli prejsť takmer kompletným hrebeňom z Trenčína až do Piešťan. Trasu sme si rozdelili na dva dni, nie preto že by sa to nedalo prejsť za jeden, ale jednoducho preto, že sme chceli. Noc na horách má vždy príchuť „dobrodružstva" a toto je náš príbeh... GPX trasy.
Pozývame všetkých športových nadšencov na jubilejný 10 ročník medzinárodného preteku v terénnom triatlone H-TRIATHLON GAZÁRKA 2014

Pretek sa uskutoční v sobotu 14. júna 2014 v priestoroch rekreačnej oblasti Šaštín-Gazárka. Štart preteku je o 13:00 hodine. Na účastníkov čaká zaujímavá trať o dĺžke 1 km plávania, 21 km jazdy na horskom bicykli a 7 km terénneho behu.
Považsko-Strážovský pohár MTB 2014 začína maratónom v Ilave uz tento víkend

V sobotu, 7.júna 2014 uskutoční sa v Ilave ďalšie zo skvelých športových podujatí - Košeckopodhradský cyklistický MTB maratón - ktorý je súčasne úvodným kolom päťdielneho seriálu Považsko-Strážovského pohára horských bicyklov pre rok 2014. Jeho štvrtý ročník, okrem toho že štartuje na netradičnom mieste, štartuje aj netradičnou disciplínou, a to 37 kilometrov dlhým cyklistickým maratónom s celkovým súčtom prevýšenia 1200 m, vedúcim prekrásnymi lúčinami a lesnými chodníkmi Strážovských vrchov.
Májové číslo Cyklistickej dopravy

Máj lásky čas. Tak okrem tej lásky vám prinášame zaujímavé informácie z oblasti cyklodopravy. Máme tu čas, kedy pomaličky bude končiť národná celoslovenská súťaž na bicykli do práce, tak sme zvedaví na jej výsledky. Sme radi, že s odbornými akciami týkajúcimi sa oblasti cyklodopravy alebo cykloturistiky sa doslova “roztrhlo vrece“. Veríme, že sa to prejaví aj v konkrétnych podmienkach. Príjemné čítanie.
Výhercovia štartovného na Spišských 333 Extreme a International MTB marathon Malevil Cup

Ako zvyčajne stačilo odpovedať na jednoduchú otázku a boli ste v hre.
Triumf Quintanu na Giro d´Italia

Cyklista Nairo Quintana sa stal prvým kolumbijským víťazom pretekov Giro d´Italia. Jazdec tímu Movistar si definitívne obliekol ružový dres v nedeľu popoludní v talianskom Terste. Víťazom záverečnej 21. etapy sa stal Slovinec Luka Mezgec z tímu Giant-Shimano. Mezgec zvíťazil v záverečnom špurte pred Talianom Giacomom Nizzolom (Trek Factory Racing) a Američanom Tylerom Farrarom (Garmin Sharp).
Biky fóristov: Dartmoor Hornet 2011

Medzi návštevníkmi MTBiker.sk sa nájde množstvo zaujímavých a krásnych bikov. Určite stojí za to dozvedieť sa o nich viac a práve to má na cieľ rubrika Biky fóristov. Dosť bolo úvodu a prejdime rovno k tomu, čo napísal o svojom biku Dartmoor...
Pozvánka: International MTB marathon Malevil Cup v Českej republike

Dňa 21.6 sa uskutoční v Jablonné v Podještědí International MTB marathon Malevil Cup. MTBiker prináša aj súťaž o 2x štartovné, ktorá trvá do 2.6. 2014.
Pozvánka: Zajazdite si po trase 5. etapy pretekov Okolo Slovenska

Slovenský zväz cyklistiky, ktorý tento rok organizuje 58. ročník medzinárodných cyklistických pretekov OKOLO SLOVENSKA Vás chce pozvať na 1. ročník cestných cyklistických hobby pretekov pre širokú verejnosť, ktoré sa budú jazdiť po trase 5. etapy pretekov Okolo Slovenska.
Fotoreport z 2. kola SpDH v Malej Lučivnej a vyjadrenia jazdcov

24-25.5 sa v Malej Lučivnej uskutočnilo 2.kolo Slovenského pohára v zjazde, ktorý je sám o sebe nielen o preteku, ale aj o dobrom tréningu do ďalších pretekov. Náročná trať v Lučivnej preverí, kto má akú kondičku a tréning. Prečítajte si aj vyjadrenie jazdca, ktorý skončil po páde v nemocnici s popáleninou 2. stupňa a prasknutým členkom...
Peter Sagan na horskom bicykli predvádza jednu parádičku za druhou

Namakané video plné parádičiek a dobrej hudby. V komentári spomína na svoje začiatky v horskej cyklistike a hovorí, aký terén má najradšej. Plus ak ste ešte nepočuli Peťa nadávať, tu máte šancu :)