MTBIKER magazín - Všetky články a videá

Testujeme bike 29ku - Felt Virtue Nine 3

Zabudnite na 20 kilometrové výjazdy okolo vašej bytovky s rapkáčom z jogurtového téglika v špicoch! Tento Feltík potrebuje dospelácke hory a priam kričí po celodenných expedičných výjazdoch. V dobách, o ktorých naše staré mamy nechyrovali, keď kamenisté pasáže v Malých Karpatoch boli zrovnané zbíjačkami a mostíky potiahnuté protišmykovou sieťovinou, je škoda drať plášte na vyjazdených lesných diaľniciach. Tento bajk patrí do divočiny.
ŠKODA Bike & Tour 2014 štartuje už čoskoro PR článok

ŠKODA Bike & Tour 2014 štartuje už čoskoro

Prijmite pozvanie na Slovenský cyklistický unikát a podporte dobrú myšlienku. Už onedlho štartuje prvý ročník netradičného cyklo podujatia pre všetkých – ŠKODA BIKE & TOUR 2014.
Testujeme ozdobné svetlo - Monkey Light

Každý biker rieši otázku bezpečnosti a viditeľnosti svojej siluety na ceste, aby predišiel nehode. Pri deťoch to platí dvojnásobne. Reflexné prvky a osvetlenie spĺňajú otázku bezpečnosti, ale deťom to nič nedáva. Do testu sme dostali svetlo Monkey light - jedno z riešení, ako dieťaťu urobiť radosť a ešte o niečo zvýšiť jeho bezpečnosť.
Na Okolo Slovenska početný pelotón i štyri ProTour farmy

Najväčšie etapové cyklistické preteky pod Tatrami Okolo Slovenska napíšu od 3. do 7. júna už svoju 58. kapitolu. Na slovenské cesty zavíta početný pelotón, v ktorom bude maximálne 138 cyklistov z 23 tímov. Na štarte sa zídu pretekári z 28 rôznych krajín. Etapovými centrami 58. ročníka cyklistických pretekov Okolo Slovenska budú Stropkov, Liptovský Hradok, Handlová, Levice a Bratislava. Na pelotón čaká 722,4 km.
Pozvánka: Spišských 333 Extreme

Už o necelý mesiac sa uskutoční náročná bike akcia Spišských 333 Extreme. MTBiker prináša súťaž o 2x štartovné, ktorá trvá do 2.6. 2014. Spišských 333 EXTREME je nonstop pretek určený pre nadšencov horskej (MTB) cyklistiky, ktorí sú odhodlaní zabojovať na bicykli s prírodou Spiša aj na hranici svojich možností.
Pozvánka na RIDE E-BIKE Sunday 2014 PR článok

Pozvánka na RIDE E-BIKE Sunday 2014

Pozývame priaznivcov kvalitných e-bikov a RIDE.sk na ďalšiu zo série obľúbených testovačiek RIDE E-BIKE Sunday. V nedeľu 1. 6. 2014 od 10:00 do 17:00 si na Táloch medzi hotelom Partizán a Tálskou baštou môžete na testovacom okruhu vyskúšať e-biky najlepších svetových značiek. Stačí, ak máte minimálne 15 rokov a donesiete si so sebou občiansky preukaz. Po vyplnení krátkeho formulára si budete môcť na vyznačenej trati vyskúšať vybraté stroje zo sérií KTM Macina a CUBE Hybrid.
Parádna kamera v ochutnávke na Signatures: Enduro

Tomáš Slavík a Johannes Fischbach ukázali, ako sa jazdí pekné enduro. Pri natáčaní boli použité aj letecké zábery, ktoré sa veľmi podarili a dávajú scénam zaujímavý rozmer. Celý film si môže pozrieť po zaplatení pár drobných na vimeo.com.
Šliapnite do pedálov s Proenzi® PR článok

Šliapnite do pedálov s Proenzi®

Proenzi® Cyklotour Slovakia so štartom v Košiciach a záverom v Bratislave bude mať 493 kilometrov. Jazdci prekonajú 4076 výškových metrov. Trasa povedie 4. etapami počas, ktorých sa každý môže zapojiť podľa svojich možností, schopností. Ako odmenu môžete vyhrať originálny cyklistický dres Proenzi® a ďalšie hodnotné ceny.
Aké bolo 3. kolo Detskej tour Petra Sagana v Karlovej Vsi?

Štvrtou zastávkou Detskej tour Petra Sagana bola v sobotu 24. mája Bratislava. Predpoveď počasia nebola najpriaznivejšia, ale tak ako v Dolnej Marikovej opäť bolo bez dažďa. Už od rána v Karlovej Vsi, v Líščom údolí bolo jasné, že hlavne najmenších cyklistov bude opäť najviac. Odrážadiel, trojkoliek a malých bicyklíkov, tých bolo v „Karlovke“ naozaj neúrekom. Opäť „padla“ dvojstovka účastníkov a výbornú športovú kulisu dotváralo množstvo rodičov na podujatí.
Výhercovia štartovného na AUTHOR ŠKODA Bike Maratón Súľovské Skaly a Festina 24 hodín MTB

Ako zvyčajne stačilo odpovedať na jednoduchú otázku a boli ste v hre o štartovné na parádne MTB akcie.
Slovenská reprezentácia MTB na SP v Novom Meste na Morave

Aj za účasti slovenskej reprezentácie MTB sa konalo tretie kolo SP najvyššej kategórie CDM v českom Novom Meste na Morave. Za príjemného teplého počasia a na známej technicky náročnej trati sa predstavilo až 11 pretekárov zo Slovenska a to vo všetkých vekových kategóriách.
Reportáž: Kaktus Bike Bratislavský MTB maratón

Tento víkend sa uskotočnil ďalší spomedzi pretekov zaradených do seriálu Slovak XCM tour, Kaktus bike Bratislavský MTB maratón. Na štart sa postavilo niekoľko stoviek jazdcov a jazdkýň. Dohromady prešli viac ako 17 384 kilometrov a nastúpali viac než 584 výškových kilometrov. Úctihodné, čo poviete? Kto by chcel, môže spraviť skúšku správnosti môjho výpočtu podľa výsledkovej listiny pretekov.