MTBIKER magazín - Všetky články a videá

Diaľnica plná cyklistov PR článok

Diaľnica plná cyklistov

Trojdňový program nabitý všetkým čo sa dvoch kolies týka, dve mestá symbolicky spojené v jedno a netradičné vyvrcholenie v podobe spoločnej cyklojazdy po uzavretej diaľnici D1, aj o tom bude ŠKODA BIKE & TOUR 2014.
Program podujatia je rozdelený do troch hlavných pilierov. Námestie pred OC Aupark v Košiciach sa v termíne 5. - 7. jún 2014 zmení na jedinečné EXPO prezentujúce renomované cyklistické značky, podujatia, „bike friendly“ rekreačné zariadenia, cyklistické dovolenky, servisné služby a iné.
Okolo Kalifornie - Sagan v časovke na 15. mieste

Slovenský cyklista Peter Sagan obsadil solídne 15. miesto v pondelkovej časovke na pretekoch Okolo Kalifornie. Na 20,1 km dlhej trati vo Folsome a jeho okolí zaostal 24-ročný Žilinčan za víťazným Britom Bradleym Wigginsom o 1:36 min. V celkovom poradí po 2. etape patrí lídrovi tímu Cannondale Saganovi 14. priečka s rovnakým odstupom 1:36 min za Wigginsom.
Výhercovia štartovného na Malokarpatský Cross Marathon, MTB Cyklorally a H-Triathlon Borský Mikuláš

Ako zvyčajne stačilo odpovedať na jednoduchú otázku a boli ste v hre.
Pozvánka na tretí ročník Genesis Bike Prague

Už o necelý mesiac sa uskutoční Genesis Bike Prague MTB maratón. MTBiker prináša súťaž o 2x štartovné na túto peknú akciu. Súťaž trvá do 18.5. 2014.
Peter Sagan finišoval na úvod v Kalifornii na 4. mieste

Slovenský cyklista Peter Sagan začal preteky Okolo Kalifornie štvrtým miestom v hromadnom šprinte v Sacramente. Z triumfu v prvej etape v okolí Sacramenta, ktorá merala takmer 200 km, sa tešil Brit Mark Cavendish z tímu Omega Pharma-Quick Step. Druhý slovenský zástupca na podujatí Martin Velits prišiel v nedeľu do cieľa na 102. pozícii.
Španielsko (Andalúzia) - Celoročná cyklistika pre všetkých časť I.

Kto si dnes myslí, že do slnečnej Andalúzie a na pobrežie Costa del Sol sa jazdí iba za morom, nádhernými plážami, rušným nočným životom a opaľovaním sa na pláži, tak toho sa týmto článkom pokúsim vyviesť z veľkého omylu. Avšak bohužiaľ, takýto pohľad na túto oblasť má stále väčšina z nás, seba pred časom nevynímajúc. Môj pohľad na Andalúziu sa veľmi zmenil počas mojich niekoľkých dovoleniek v tejto oblasti, avšak úplná a podstatná zmena nastala potom, ako som sa s rodinou presťahoval do tejto časti Španielska.
Príčiny ťažkostí s kolenným kĺbom

Kolenný kĺb patrí do skupiny najčastejšie poranených kĺbov v ľudskom tele. Poranenie menisku, skrížených väzov, či opotrebovanie chrupavky môžu vzniknúť z viacerých príčin.
Začala sa sezóna 2014 a s ňou aj Slovenský pohár v zjazde

1.kolo sa konalo v Ski Centre Mraznica Hnilčík, ktoré bolo podľa slov jazdcov veľmi náročné.
V sobotu (4.5.2014) celý deň pršalo ako z krhly. Na celej trati sa šmýkalo a celkovo bola trať dosť náročná na tréning. Výhodu mali tí ,ktorí využili jazdenie počas veľkonočných prázdnin.
Chris Akrigg na via ferrata za hľadaním nového dobrodružstva

Krížom - krážom aj cez jaskyňu a via ferrata s bajkom na chrbte vedie cesta za zaujímavým zjazdom. Chris napísal k videu: I'm back on my bike having fun and i'm loving it... A presne to je z jeho jazdy aj cítiť ;)
Športservis testovací deň už túto nedeľu PR článok

Športservis testovací deň už túto nedeľu

Rozmýšľate nad kúpou bicykla, ale neviete, ktorý je pre Vás ten pravý? Príďte si ich vyskúšať na vlastnej koži! Už túto nedeľu 11. mája na lúke Snežienka pri Železnej studničke. Športservis pre vás pripravil 4. testovací deň, na ktorom si budete môcť vyskúšať viac ako 50 bicyklov svetových značiek Giant, Scott, Cannondale, CTM či Kellys. Horské, cestné aj elektrobicykle, to všetko nájdete na jednom mieste – v nedeľu 11. mája od 10:00 do 15:00 na lúke Snežienka pri Železnej studničke pod spodnou stanicou lanovky na Kolibu.
Radiaca sústava: umiestnenie prehadzovačky a prešmyku v ráme

Prečo mi to neradí? Mám problém s prehadzovačkou! Časté a frekventované otázky na cyklistických fórach. Čo s tým, ukážem v tejto trilógii článkov o nastavení a základnom servise radiacej sústavy. V druhej časti sa venujem umiestneniu prehadzovačky a prešmyku v ráme. Nesprávne namontovanie týchto komponentov len ťažko, ak vôbec, vykompenzujeme iným nastavením. Ak sú už raz nakrivo, tak nám nepomôže ani zapredanie duše Diablovi, ale len správne umiestnenie a narovnanie.
Slovenski reprezentanti na Otztaler Mountainbike Festival

V nedeľu 4.5. slovenský reprezentant Michal Lami nadviazal na svoje tohtoročné výborné výsledky a v pretekoch zaradených do kategórie UCI HC v rakúskom Haimingu obsadil 6. miesto v konkurencii 57 štartujúcich z 15 krajín.