MTBIKER magazín - Všetky články a videá

Tomáš Jurkovič a Ľubomíra Kalinová majstrami Slovenska v zimnom triatlone

Tomáš Jurkovič sa stal majstrom Slovenska v zimnom triatlone pre rok 2014. Jurkovič (Rocktechnik Triatlon) v deň svojich 31. narodenín zvíťazil v hlavnej mužskej kategórii na spoločnom šampionáte Čechov a Slovákov na Jeseníckom zimnom triatlone na Pradědovi s náskokom 40 sekúnd pred Čechom Pavlom Jindrom. Tretí skončil ďalší český reprezentant Viktor Novotný.
Úloha doplnkov výživy pri športovom výkone - druhá časť

Existuje nespočetné množstvo doplnkov výživy nazývaných aj suplementy. Sú naozaj potrebné, alebo je trh s doplnkami výživy len biznis, ktorý ťaží z nevedomosti ľudí? V tejto druhej časti si bližšie predstavíme doplny výživy ako vitamíny, kofeín, kĺbovú výživu, gély, tyčinky, ale aj rôzne nápoje.
MTB dvojdňovka v Jeseníkoch - druhý deň

Prinášame druhé a zároveň posledné pokračovanie z pekného letného výletu po Jesenníkoch. Prevedieme vás po krásnom kraji od kempu Jeseník cez Čerevenohorské sedlo, turistickú chatu Švýcárna až na strechu Jeseníkov - Praděd.
Perfektný zostrih zo závodu mestských zjazdov vo Valparaise

Aj druhé kolo série mestských zjazdov na horských bicykloch City Downhill World Tour v čilskom Valparaise vyhral Filip Polc. Vychutnajte si perfektné kúsky, ktoré jazdci predvádzajú.
Keď nepríde zima a sneh k nám, prídem ja za nimi

Zima je tento rok na sneh a mráz skúpa, no ja Vám napriek tomu prinášam esenciu pravej nefalšovanej zimy v troch rôznych chutiach - sladkej, korenistej a kyslej. Ani by mi nenapadlo, že v blízkej dobe zažijem snehovú BAJKOVAČKU AKO REMEŇ! Stalo sa...
Pavlendová skončila trinásta v scratchi

Slovenská reprezentantka Alžbeta Pavlendová obsadila 13. miesto v scratchi na majstrovstvách sveta v dráhovej cyklistike v kolumbijskom Cali. V hladkej jazde žien na dráhe triumfovala v hromadnom šprinte po odjazdení 40 kôl (10 km) po trinástich minútach pretekov s priemernou rýchlosťou 46,164 km/h Belgičanka Kelly Druytsová.
Kolář dosiahol najlepší výsledok v tíme Saxo-Tinkoff

Slovenský cyklista Michael Kolář obsadil ôsme miesto v úvodnej etape pretekov Tour de Langkawi v Malajzii. Po 101,1 km v okolí Langkawi finišoval so stratou 18 sekúnd na víťazného Dubera Quintera z Kolumbie. Pre Kolářa je to najlepší čiastkový výsledok od prestupu do tímu Saxo-Tinkoff.
No(r)way - Lofoten Island

Už viete, kam pôjdete na letnú bike dovolenku? Máme pre vás super tip! Prírodné scenérie a možnosť cyklistických túr pri mori, ale aj vo vysokých horách. Aj také je Nórsko.
Canyon Nerve AL 9.0: Kráľ je mŕtvy, nech žije kráľ

Len pár dní po novom roku sa do redakčného testu dostal kompletne prepracovaný bestseller nemeckého výrobcu Canyon, konkrétne model Nerve AL 9.0. Poďme sa teda spoločne pozrieť na to, ako sa nový univerzál vysporiadal s nástrahami terénu.
Čergovská stopa 2014, tradičná „zimná“ akcia

V sobotu 22.2.2014 v Raslaviciach začínal už v poradí 9. ročník tejto relatívne malej a skromnej akcie. Pri mojej spomienke na minulý rok a na tie snehové záveje, do ktorých som to v zjazde párkrát zapichol, sa teraz len usmievam. Tento rok prešla jeseň plynulo do jari. Už len dúfať, že jar zas neprejde plynulo do jesene...
Polc vyhral aj druhý mestský zjazd svetovej série

Slovenský reprezentant Filip Polc sa stal víťazom druhých pretekov seriálu mestských zjazdov City Downhill World Tour, keď po triumfe v brazílskom Santose v úvode februára uspel tentoraz v čilskom Valparaise. Tridsaťjedenročný Pezinčan na druhé miesto odsunul Marcela Gutierreza z Kolumbie, tretí skončil Tomáš Slavík z Česka.
Okolo Ománu celkovo Peter Velits 27. a Peter Sagan 49.

Britský cyklista Christopher Froome z tímu Sky Procycling triumfoval na cyklistických pretekoch Okolo Ománu a obhájil svoje minuloročné prvenstvo. Víťazom nedeľňajšej záverečnej 6. etapy, ktorá merala 146,5 km a viedla z As Sifah do Matrah Corniche, sa stal Nemec André Greipel.