MTBIKER magazín - Všetky články a videá

Instinct in the Monashees

Promo video k novému modelu Instinct MSL vyzerá naozaj skvele, spája v sebe freeride legendu Wade Simmonsa a tímového jazdca Rocky Mountainu Kevina Calhouna. Úžasná atmosféra a prostredie – je sa na čo pozerať...
Ponuka RIDE na sezónu 2014 PR článok

Ponuka RIDE na sezónu 2014

Na sezónu 2014 bude RIDE s.r.o. ponúkať ebiky KTM, CUBE a GoCycle, pohony BionX, EGO-Kits a OEM systémy Bosch a Panasonic. Ako doplnky budú ebikové svetlá Supernova a airbagové prilby Hovding. Takže sa môžete tešiť na najširšiu špičkovú e-ponuku v celom "Československu" :).
Brendan Fairclough a Nino Schurter v Taliansku

Dve hviezdy svojich disciplín na spoločnom výlete v Taliansku
Októbrové číslo Cyklistickej dopravy 2013 PR článok

Októbrové číslo Cyklistickej dopravy 2013

Dnes trošku s menším meškaním vyšlo októbrové číslo cyklistickej dopravy, v ktorom sa okrem iného dočítate o zaujímavých cykloriešeniach, či už z domova alebo zo sveta.napríklad aj o tom, ako v Banskej Bystrici demonštrovali,ktorý druh dopravy je ten pravý orechový. taktiež si môžete prečítať nové cyklorady, report o cykloinfraštruktúre z Rigy a veľa ďalšieho.
Monkey Lights teraz výhodnejšie PR článok

Monkey Lights teraz výhodnejšie

Ostaňte viditeľný aj po západe slnka! S Monkey Light sa večerná jazda na bicykli stáva bezpečnou a navyše zábavnou. Systém MonkeyFX vytvára tisíce úžasných vzorov v točiacom sa kolese bicykla. Vďaka najmodernejšej digitálnej svetelnej technológii, ostanete viditeľnými aj v noci. Teraz za lepšie ceny!
Víťazná rozlúčka Filipa Polca so sezónou

Slovenský reprezentant v horskej cyklistike Filip Polc ukončil aktuálnu sezónu triumfom v krosových pretekoch Red Bull Holy Ride 2013 v japonskej Osake.
JF 013

Hviezda a talent českej enduro scény, Jiří Fikejz, so svojím zostrihom uplynulej sezóny
1. ročník BTVT BikeRide iLegal Cupu

Uplynulú sobotu (2.11.2013) sa v blízkosti Vranova nad Topľou na bližšie neurčenom mieste :) uskutočnil prvý ročník BTVT ilegal Cupu. Už z názvu vyplýva, že o žiadne masové podujatie s premakaným marketingom nešlo. Miestny trail, ktorý chalani krvopotne stavajú, menia a vylepšujú už takmer dva roky sa na sklonku sezóny konečne dočkal aj súťažných jázd. V zamračenom počasí s troškou blata a riadnou kopou lístia sa na štart postavilo sedemnásť účastníkov, medzi ktorými dominovali miestni borci. Účasť si však nenechalo ujsť ani zopár hostí a dve (pekné) baby.
Cesta okolo sveta na bicykli pokračuje. Irán, Turkmenistan, Uzbekistan

Z Erzurumu až k iránskym hraniciam
Po tom ako sa mi konečne podarilo získať víza, vyrazil som z tureckého mesta Erzurum. Nebol som úplne fit, dutiny ma neposlúchali už dlhšie a trápili ma hlieny. Raz to bolo lepšie, inokedy zas horšie. Prvý deň ako som vyrazil ma chytila slabosť.
Kraj vyznačil vyše 300 kilometrov cyklotrás

Cyklistické značenie v oblasti Malých Karpát Bratislavský kraj obnovil v rámci projektu Perimost, ktorý je spolufinancovaný z prostriedkov programu cezhraničnej spolupráce Slovenská republika – Rakúsko 2007 – 2013. Preznačených bolo 259 km cyklotrás. Nových je 26 km cyklotrás v Malých Karpatoch a 36 km na masíve Devínskej Kobyly.
Frikk Hess-Bolstad at Frognersetern

Ďalší do série násť ročných diktátorov, tentoraz 15 ročný Frikk Hess-Bolstad dáva zabrať svojmu Treku na trailoch v okolí Osla
22 víťazstiev Petra Sagana

Rok 2013 bol pre Petra Sagana veľmi úspešným, v rebríčku cyklistov sa umiestnil na prvom mieste s najväčším počtom víťazstiev v uplynulej sezóne. Video vám pripomenie jednotlivé úspechy.