Kráľovstvo na pokračovanie...

Zima sa ešte neskončila, no leto už začína. Aspoň to cyklistické. Prvé preteky za nami a snehu stále neúrekom. Jar si tohto roku dala pauzu. Jarné pomalé prebúdzanie a rozjazďovanie sa pre tento rok vynecháva. Začíname pekne zhurta v kraťasoch.

Začíname, či vlastne pokračujeme aj v prípravách ďalšieho ročníka, Kráľovského maratónu 2013. Napriek „zaručeným“ informáciám o zániku Kráľovského MTB maratónu a rôznym iným podivným snahám, Vám s radosťou oznamujeme, že Kráľovstvo pokračuje a Kráľovský MTB maratón 2013 BUDE! Po jesennej termínovej „prestrelke“ sme stanovili dátum na 24.8.2013. Márna snaha dohodnúť sa v nekrytí termínov mala len čiastočný úspech – keď sa nedá, tak sa nedá. No podarilo sa dohodnúť s naším partnerským maratónom, „dubničákom“ , na užšej spolupráci, čo nás teší. Podrobnosti sa včas dozviete.
Ako som spomínal, v lesoch Kráľovského MTB maratónu stále leží pol metra snehu. Single známe z minulého ročníka zatiaľ odpočívajú a skrývajú sa pred hladnými drapákmi kolies bike-ov. Rovnako sa pod snehom skrývajú aj nové úseky trate, ktoré sme ešte na jeseň poobjavovali. Aj tento ročník prinesie viac nových singlov v zjazdoch ako aj zaujímavých a technických výšľapov. No a pre zmenu zminimalizuje asfaltové, či šotolinové úseky. Nesľubujeme žiadne zaručené zážitky ani nie sme v ničom naj, len Vám chceme zo sedla bike-u ukázať krásu lesov a našu predstavu o horskej cyklistike.
Máme plné hlavy rôznych lahôdok pre účastníkov pretekov, ale nezabúdame ani na rodinných príslušníkov, partnerky, partnerov, či deti. Keď budú lahôdky dochutené pre mlsné jazyky bikerskej spoločnosti, radi sa o ne s Vami podelíme a budeme Vás včas informovať na http://www.kralovskymaraton.sk

Kráľovský MTB maratón

calendar_today 24.08.2013
place Granč- Petrovce (Slovensko)

Reportáž: Kráľovský maratón – majstrák v štýle poctivého MTB

Je to jasné...poriadne trate prinášajú aj poriadnu porciu zážitkov. Dôkazom bol opäť Kráľovský maratón, ktorý pripravil množstvo prekvapení a o ďalšie sa postaralo samotné počasie.
Pozvánka: Kráľovský MTB Maratón sa stane dejiskom Majstrovstiev Slovenska

Počas tretej augustovej soboty sa v okolí Spišského hradu bude opäť bojovať o cenné kovy – tentoraz aj s príchuťou „trikolóry“, keďže dlhá trať maratónu bude pre rok 2020 aj oficiálnymi Majstrovstvami Slovenska v MTB maratóne.
Reportáž: Kráľovský MTB Maratón – náročné preteky v peknom prostredí

V sobotu 17. augusta sa konal už 12. ročník tohto “kráľovského” podujatia, ktoré je tento rok súčasťou MOUNTAIN BIKE SPIRIT TOUR a taktiež aj Východ MTB Ligy.