Župná dvadsiatka už zajtra v Bratislave

Všetkých milovníkov cyklistiky a bikerov - my vieme, že ich je naozaj veľa - opäť po roku pozývame do priateľského pelotónu Župnej dvadsiatky.

Nie, nepôjde o žiadne „peklo severu“ ani „bratislavský šíp“. Manifestačná cyklojazda nás z Tyršovho nábrežia petržalským cyklochodníkom a Kopčianskou ulicou v pokojnom tempe zavedie do rakúskych obcí Kitsee a Berg. Z Bergu sa cez štátnu hranicu vrátime do Petržalky a krátkou jazdou po hrádzi naspäť na Tyršovo nábrežie. Časť trasy povedie popri obrannej línii Bratislavy z konca tridsiatych rokov minulého storočia s možnosťou pozrieť si dva jedinečné vojenské bunkre, ktoré sú už prístupné verejnosti.

„Do Bratislavského majálesu chceme aj v tomto roku vniesť športový rozmer, keďže cyklistika a cykloturistika sú stále viac obľúbené a vyhľadávané aktivity,“ uviedol predseda BSK Pavol Frešo. V nedeľu je pripravená Župná dvadsiatka, ktorá povedie z Tyršovho nábrežia cez rakúske obce naspäť na Tyršovo nábrežie. „Časť trasy povedie pozdĺž petržalských bunkrov z konca 30-tych rokov minulého storočia. Záujemcovia si môžu pozrieť dva jedinečné vojenské bunkre, ktoré sú už prístupné verejnosti,“ doplnil.

Pre sviatočných cyklistov a pre rodiny s deťmi je pripravená kratšia, 11 km dlhá trasa. Pozvánku na príjemnú túru v sedle vlastného bicykla v rekreačnom pelotóne pre všetkých Bratislavčanov a návštevníkov hlavného mesta pripravil Bratislavský samosprávny kraj.

Cyklojazda po Bratislavskej župe - základné údaje:

Registrácia: nedeľa 5.5.2013 od 13:00 h, Tyršovo nábrežie
Štart: nedeľa 5.5.2013, 14:00 h, Tyršovo nábrežie
Predpokladaný dojazd: 16:00 h, Tyršovo nábrežie
Dĺžka tratí: základný okruh 21 km, okruh pre rodiny s deťmi 11 km

Rozhovor: Klub Žiletky.cc z Bratislavy – keď jazdenie nie je iba o pretekaní

Klub Žiletky.cc, pôsobiaci v Brne a Bratislave, je kolektív milovníkov jazdenia, ktorí majú radosť z pohybu, skupinové jazdenie, ale posledný rok aj súťaženie.
Pozvánka: Prekrv svoj mozog na verejnej jazde s Mozgovou Atletikou a Nilio

Hoci sa rok preklopil do svojej jesennej časti, spoločné jazdy neutíchajú. Najbližšie roztočíme pedále v Bratislave.
Video: L’Etape Slovakia 2023 - skoro pád, ale potom odmena

Po prežití obrovskej „vlny” v úvode nasledovali len príjemné veci. Osobné rekordy, dobré watty a slušné umiestnenie. L’Etape Slovakia 2023 sa nám podaril.