Prvý špecializovaný Cube shop oficiálne otvorený

Ako už samotný nadpis napovedá, slovenský dovozca značky Cube, Slovkolex nelení a pre nových aj verných zákazníkov pripravil a oficiálne otvoril svoju druhú predajňu na Slovensku.

Novootvorená predajňa je zároveň prvým špecializovaným Cube shopom u nás. Samozrejmosťou je široká ponuka bicyklov nemeckého výrobcu, kde nesmú chýbať vlajkové lode ako je Stereo, cestný Litenning ale tiež stále populárnejšie elektrobicykle. Jednotlivé modely sú dostupné v rôznych veľkostiach a špecifikáciach. Nezabúda sa ani na najmenších, ktorým určite očarí ponuka detských bikov a odrážadiel.

Okrem bicyklov nájdete v novej Dubnickej predajni tiež široký sortiment známych značiek a produktov ako sú batohy a doplnky Evoc, vidlice Fox, prilby Urge, chránič a doplnky SixSixOne ale aj oblečenie značiek Nalini a Santini.

Oko fajnšmekra tiež určite poteší pohľad na špičkové modely tretier Gaerne, medzi ktorými nájdete najvyššie modely ktoré obúva napríklad Fabian Cancellara

Novú predajnu Cube nájdete na adrese:

Centrum I, Obchodne Stredisko Máj
01841 Dubnica nad Vahom
SLOVAKIA
http://www.slovkolex.sk, http://www.cubebikes.sk

cube@slovkolex.sk
Phone : +421 42 4421556
Fax : +421 42 4440631

Pôvodná predajňa Cube / Slovkolex ostáva na nezmenenom mieste v Klobušiciach neďaleko Ilavy a naďalej ostáva autorizovaným servisom značky Fox

Trenčianska 195
01901 Ilava Klobušice
Tel : 042 4465782
email : peter@slovkolex.sk

Cestná kolekcia CUBE 2017 – pohodlie, aerodynamika aj preteky PR článok

Cestná kolekcia CUBE 2017 – pohodlie, aerodynamika aj preteky

CUBE patrí medzi výrobcov, ktorí dokážu vďaka svojej širokej ponuke cieliť na jednotlivé preferencie jazdcov. Či už túžite hlavne po pohodlí a komforte alebo naopak, hľadáte športovo zameraný bicykel schopný zvládnuť aj preteky na najvyššej úrovni. Navyše, v kombinácii s veľmi dobrým pomerom ceny a ponúkaných vlastností. No a nie je tomu inak ani v kolekcii 2017.
CUBE: Cestné bicykle 2016 PR článok

CUBE: Cestné bicykle 2016

Modelový rad 2016 v podstate u CUBE rozdelili do 3 hlavných kategórií (comfort, aero endurance, racing). Každá z nich je zameraná na iný štýl jazdenia a podľa toho je vytvorená aj geometria každého radu. Taktiež je zrejmý trend nástupu kotúčových bŕzd, ktoré nájdete vo veľkom množstve u ponúkaných modeloch.
Novinky RIDE na sezónu 2015 PR článok

Novinky RIDE na sezónu 2015

Vďaka našim zákazníkom sa posúvame ďalej a zbierame cenné skúsenosti. RIDE bude tento rok opäť najväčším predajcom elektrobikov KTM a CUBE na Slovensku. Aj preto je veľká naša motivácia a chuť hľadať a ponúkať to najlepšie z najlepšieho. Na rok 2015 pripravujeme tieto novinky...