MTBIKER magazín - Všetky články a videá

Bicyklom po Slovensku: Ružomberok - Vlkolínec - Jazierce - Ružomberok

Prvý diel seriálu bicyklom po Slovensku exkluzívne na MTBiker.sk!
Danny Macaskill na Taiwane

Troška mestského jazdenia z Taiwanu
Tip na výlet: Tri vihorlatské monumenty

Môj pobyt na východnom Slovensku sa blížil ku koncu a za sebou som mal štyri dni, ktoré som strávil na potulkách. Na záver sa konečne vyberám do Vihorlatských vrchov. Toto bol jeden z mojich veľkých snov. Už dávnejšie mi padlo do oka Morské oko a chcel som tam aspoň raz v živote ísť. Splnil som si to teraz a som veľmi rád, že sa mi to podarilo. Tri vihorlatské monumenty, ktoré som navštívil boli vrchol Vihorlat, morské oká a Sninský kameň.
Prihláste svoj film na Horyzonty 2013 PR článok

Prihláste svoj film na Horyzonty 2013

Ani tento rok nebude na festivale dobrodružných filmov Horyzonty, ktorý sa bude konať v Trenčíne v dňoch 14. až 16. novembra 2013 chýbať súťaž amatérskych filmov.
Cedricov backflip v Les Gets

Trocha histórie ešte nikomu neublížilo – „historické“ video, v ktorom sa legendárny Cedric Gracia pokúsil o backflip v závode svetového poháru. Za zmienku stojí tiež fakt, že sa tento pokus stal v roku 2004.
Obiehací manéver Michala Marošiho

Myslíte, že sa to dá považovať za jeden z najštýlovejších obiehacích manévrov v histórii?
Grand Canyon AL 9.9 na najdrsnejšom preteku v Európe

„Keď ti ho požičali, to budeš o ňom písať len samé pekné veci“ - povedal mi jeden pretekár na ultramaratóne Craft 1000 Miles Adventure. Nie, povedal som, napíšem všetky moje dojmy.
Sagan je stále druhý v rebríčku UCI, SR má 6 miest na MS

Slovenský cyklista Peter Sagan je naďalej dvojkou svetového rebríčka. Pred jazdcom tímu Cannondale je iba víťaz Tour de France Christopher Froome. Poradie v prvej desiatke renkingu sa po pretekoch Okolo Poľska v porovnaní s predchádzajúcim vydaním nezmenilo. Na treťom mieste je Španiel Joaquin Rodríguez. Sagan má na svojom konte 409 bodov, Froome 587.
Novatec - CTM SPDH Jasna 2013

Tím Novatec - CTM na majstrovstvách Slovenska v DH
Slnečné okuliare Optimal – Vaša slovenská značka PR článok

Slnečné okuliare Optimal – Vaša slovenská značka

V pondelok prelomového týždňa júla a augusta čakala náš pracovný team klasická hodnotiaca porada a augustový plán. Pri hodnotení návštevnosti našej web stránky mi kolegovia oznámili, že nám stúpa návštevnosť zo stránky mtbiker.sk a navrhli, aby sme sa bikerom ako slovenská značka Optimal predstavili trochu inou formou ako len odbornými faktami, ktoré nájdu aj na stránke.
Súťaž o dve štartovné na Kellys Green bike Tour

5. ročník Kellys Green bike Tour 2013 sa nezadržateľne blíži a organizátori si v spolupráci s MTBiker.sk pripravili súťaž o dve štartovné. Stačí správne odpovedať na nižšie uvedenú otázku a pri troche šťastia zo správnych odpovedí vyberieme práve teba! Viac info o maratóne nájdete v propozíciach alebo na webe
Príbeh 27,5

Usaďte sa, Thomas Frischknecht nám vyrozpráva ako to celé bolo...