Zdroj: mathosh

Voľnosť, adrenalín, návrat k prírode a k priateľstvu - MTB ENDURO KRÁĽ 2013

Drsné hory, náročné výjazdy, rýchlostné skúšky, preteky s časom vs. vytrvalosť, technika, stratégia a rozvaha pretekárov - to všetko je MTB ENDURO!

Kráľovský mtb maratón pripravuje na rok 2013 novú kategóriu MTB ENDURO. Kategóriu, ktorá osloví nadšencov vysokozdvihových bicyklov, širokých gúm, či voľných gatí. Pre tých čo uprednostnia umenie ovládať bicykel pred hrubou silou a rýchlosťou, no zároveň vedia doceniť a užiť nádherné prírodné scenérie, či hrátky kolies v nekonečných singloch, ktoré im ponúka práve Smrekovica Branická a jej okolie.

MTB ENDURO povedie traťou polmaratónu. Enduristi sa budú musieť popasovať s celou polmaratónskou traťou, kde absolvujú 4 merané rýchlostné úseky (RZ). Výsledok bude odzrkadľovať súčet časov RZiet, no podmienkou je absolvovať celú trať v časovom limite 5 hodín, čo nie je na „vyložené nohy“. RZety budú v prevažnej miere najkrajšie zjazdové úseky polmaratónskej trate, okorenené
drobnými výšľapmi, či rovinatými pasážami, kde bude potrebné riadne šliapnuť do pedálov a vyhnať tepy k maximám... Iba jeden z Vás môže byť prvý ENDURO KRÁĽ.

Kráľom MTB ENDURO je ten, kto má najkratší súčet časov RZiet, pri absolvovaní celej trate polmaratónu v stanovenom časovom limite 5 hodín. Vyhodnocujú sa dve kategórie, Kráľ a Kráľovna endura, čiže muži enduro ME a ženy enduro ZE. Pre enduristov platia všetky pravidlá a podmienky účasti na pretekoch, ktoré sú podrobne spomenuté na: http://www.kralovskymaraton.sk/propozicie.html Pripomíname, že cyklistická prilba je povinná počas celých pretekov. Zloženie prilby počas pretekov, jazdy na bicykli aj mimo RZ, je trestané diskvalifikáciou pretekára a zároveň vylúčením z tomboly! Trať nie je zabezpečená ochrannými matracmi a sieťami. Kategória MTB ENDURO bude štartovať v osobitnej vlne, ktorá by Vám mala zabezpečiť voľnú trať. Napriek tomu, táto odvážna kategória vyžaduje ohľaduplnosť od všetkých zúčastnených cyklistov. Ortodoxných maratóncov ako aj od enduristov. Aby 1. Ročník Endura nebol zároveň aj smutne posledným, kvôli nepríjemným kolíziam, nebodaj nepríjemným a zbytočným úrazom.

Všetky potrebné informácie, vrátane rozpisu RZ sa včas dozviete na: http://www.kralovskymaraton.sk

Tešíme sa na Vás, 24.8.2013 Granč Petrovce, Kráľovský maratón.