Dogma 65.1 Hydro a Dogma K Hydro: nástup kotúčoviek u Pinarella

Dogma 65.1 Hydro a Dogma K Hydro: nástup kotúčoviek u Pinarella

Diskové brzdy sú dnes samozrejmosťou u automobilov, motocyklov ale aj na horských bicykloch. Svoje miesto si pomaly nachádzajú aj vo svete cestnej cyklistiky. Konzistentný brzdný výkon bez ohľadu na poveternostné podmienky, dávkovateľnosť ale tiež odstránenie opotrebovania ráfikov, je len niekoľko argumentov, ktoré hovoria v prospech kotúčov.

Pinarello vždy tvorilo technologickú špičku a tak ani v sortimente tohto výrobcu nemohli chýbať modely osadené diskovými brzdami. K dispozícii budú modely Dogma 65.1 Hydro a Dogma K Hydro, teda to najlepšie čo značka ponúka.

Rámy a geometrie sú zhodné s klasickými modelmi. Upravené boli zadné stavby a vidlice, ktoré sa prispôsobili uchyteniu bŕzd ale tiež silám pôsobiacim pri brzdení. Oba modely sú kompatibilné s novými hydraulickými sadami Shimano a Sram. Na výber budú dva priemery kotúčov – 140 a 160mm.



DOGMA 65.1 Hydro

Bike šampiónov a ikona cestných bicyklov je pre novú sezónu dostupná aj s diskovými brzdami. Rovnaká geometria ako pôvodná DOGMA 65.1, rovnaký pocit z jazdy, rovnaký karbón ale s pridaním nového brzdového systému.

Rámový set Dogma 65.1 sa okrem doplnenia názvu Hydro dočkal niekoľkých úprav – prepracovaná vidlica ONDA HD (Hydraulic Disk) má svoj pôvod v originálnej ONDA2.
Prepracovaná je tiež zadná stavba využívajúca systém RAD, prevzatý z modelu Dogma XC, ten napomáha rozložiť a pohltiť sily pôsobiace pri brzdení.

DOGMA 65.1 Hydro je dostupná v 11 veľkostiach, design rámu je možné nakonfigurovať pomocou aplikácie MyWay.



DOGMA K Hydro

Rovnaké úpravy a zmeny, ako u modelu Dogma 65.1, sa dotkli tiež Dogmi K. Oba modely sú využívajú systém RAD ale tiež patent Think2, ktorý zaručuje úplnú kompatibilitu elektronických a mechanických sád. Samozrejmosťou je stredové zloženie PressFit BB30.
Na rozdiel od pôvodnej Dogmi K, model Hydro využíva nové uhlíkové vlákna Torayca 65Ton HM 1K s technológiou Nanoalloy.

Dogma K Hydro bude k dispozícii v 8 veľkostiach a taktiež je možne si design prisôsobiť pomocou už spomínanej aplikácie MyWay.

Viac info nájdete na pinarellobikes.sk
report_problem Našiel si v texte chybu?
Páči sa ti tento článok? thumb_up4thumb_down comments 7 komentárov report_problem
clear
Prečo sa ti článok nepáči?
Odoslať spätnú väzbu
Formulár sa odosiela

comment Komentáre

Musíš byť prihlásený, ak chceš vidieť celú diskusiu.
Pridaj komentár
Formulár sa odosiela

Podobné články

Pinarello Dogma F - nový najlepší bicykel na svete

Pinarello Dogma F - nový najlepší bicykel na svete

Práve skončilo svetové embargo na nový top model značky Pinarello a vy sa môžete pozrieť na jeho vylepšenia medzi prvými na svete.
Uhlík, kevlar či kompozit – osobnosti

Uhlík, kevlar či kompozit – osobnosti

V ďalšom, voľnejšom pokračovaní dávnejšej trilógie „Uhlík, kevlar či kompozit...“ by som sa rád zameral na osobnosti, ktoré na Slovensku pôsobia v oblasti malosériovej výroby karbónových rámov.
Video: Ebike a klasický bicykel v jednom - Pinarello Nytro play_arrow

Video: Ebike a klasický bicykel v jednom - Pinarello Nytro

Existuje bicykel vhodný na asfalt a aj do terénu, ktorý sa dá používať ako ebike a aj ako klasický ľahký bicykel? Ťažko by sa hľadal univerzálnejší stroj, ako je egravel od Pinarella.
keyboard_arrow_up