Bilancia prvej sezóny PROefektu

V marci 2013 vznikol cyklistický tím "PROefekt team". Tím pozostáva z licencovaných jazdcov a hobby športovcov. V tomto článku sumarizujeme výsledky, ktoré stoja za prvou sezónou pretekárov s licenciami na riadnych pretekoch.

Filozofia tímu spočíva v koncepčne riadenom tréningu vychádzajúcom zo športovej diagnostiky. Trénerom, diagnostikom a aktívnym pretekárom tímu je Juraj Karas. Tréning pretekárov denno-denne riadi pomocou Virtuálneho tréningového systému (VTS), telefónu a osobného kontaktu.

Pretekári PROefektu sa už v prvom roku pôsobenia zúčastňovali kompletného Slovenského pohára v MTB XCO (cross country), XCM (horský maratón) a Slovenského pohára v cestnej cyklistike. Taktiež prestížnych pretekov Majstrovstiev Slovenska v cestnej cyklistike, Majstrovstiev sveta v MTB maratóne, Majstrovstiev sveta a Európy vo 4X a Svetového pohára v MTB XCO.

Andrea Juhásová 1. a Zuzana Juhásová 2. na M-SR XCM

Najvýraznejšie výsledky:

3. miesto M-SR v časovke jednotlivcov v kategórii kadet (15-16 roční) (cestná cyklistika)
3. miesto M-SR v časovke do vrchu v kategórii kadet (15-16 roční) (cestná cyklistika)
1. miesto M-SR v časovke jednotlivcov v kategórii Masters D (cestná cyklistika)
1. miesto M-SR v preteku s hromadným štartom v kategórii Masters D (cestná cyklistika)
1. miesto celkové hodnotenie seriálu cestných pretekov Merida Road Cup v kategŕoii Muži (cestná cyklistika)
1. miesto celkové hodnotenie v CMS v kategórii Ženy (horská cyklistika)
3. miesto Slovenský pohár v XCO, Smolenice v kategórii Muži Elite (horská cyklistika)
2. miesto M-SR v XCO v kategórii Ženy (horská cyklistika)
3. miesto M-SR v preteku s hromadným štartom v kategórii Ženy (cestná cyklistika)
1. miesto M-SR v XC eliminator v kategórii Ženy (horská cyklistika)
1. miesto M-SR v XCM v kategórii Ženy (horská cyklistika)
1. miesto M-SR vo 4X v kategórii Muži Elite
6. miesto Majstrovstvá sveta vo 4X v kategórii Muži Elite

Tomáš Višňovský na Svetovom pohári v MTB XCO

Športovci PROefektu zbierali pravidelne úspechy na viacerých frontoch, čo sa disciplín a kategórii týka. Celkový počet víťazstiev sa zastavil na čísle 72. Druhých miest bolo 33 a tretích 26.
Celkovo sa teda pretekári PROefektu v prvú sezónu postavili 131-krát na pódiové umiestnenie.

Záverom musíme dodať, že športovci z naších radov v tejto sezóne dosiahli výkonnostné a najmä výsledkové osobné maxima svojích športových životov.

Marek Peško na Majstrovstvách sveta vo 4X

Všetkým, ktorí sa rozhodli podstúpiť nie vždy ľahký, prísne koncepčne riadený tréning, ďakujem.

Taktiež veľká vďaka patrí naším sponzorom/partnerom:
ACROSS, COLUMBIA
SPOL KOVAC, SQUEEZY SPORTS NUTRITION
ELTECH CONTROL, ALPHA OMEGA SPED a 3PACK

Už teraz sa tešíme na výzvy a výsledky v nasledujúcej sezóne.