Zdroj: mathosh

Čech Ondřej Bambula sa stal víťazom prvých pretekov I. kategórie kalendára UCI v cyklokrose na Slovensku. V Udiči pri Považskej Bystrici triumfoval jazdec ČEZ Tábor na Veľkej cene Finančného centra. V dramatických pretekoch triumfoval v špurte vedúcej skupiny pred Holanďanom Thijsom van Amerongenom a Belgičanom Quintenom Hermansom. Zo Slovákov bol najlepším Martin Haring, ktorý prišiel do cieľa s jedenásťsekundovou stratou na 6. priečke. Medzi ženami skončila vekom ešte juniorka Tereza Medveďová druhá.

Výsledky - Veľká cena Finančného centra v cyklokrose v Udiči:

Muži: 1. Ondřej Bambula (ČR) 1:01:22 h, 2. Thijs van Amerongen (Hol.), 3. Quinten Hermans (Belg.) obaja +1 s, 4. Mariusz Gil (Poľ.) +2, 5. Egoitz Murgoitio (Šp.) +7, 6. Martin Haring (CK Banská Bystrica) +11, ... 13. Milan Barényi (Trek KCK Oslany) +1:03, 15. Róbert Gavenda (Dukla Trenčín Trek) +2:04 min

Ženy: 1. Pavla Havlíková (ČR) 38:12 min, 2. Tereza Medveďová (ŽP Šport Podbrezová) +45 s, 3. Lívia Hanesová (CK Banská Bystrica) +2:51

[Foto na úvode: mathosh]

SITA
© 2024, Autorské práva SITA a.s. a uvedené agentúry.
Všetky práva vyhradené. Opätovné vydanie alebo rozširovanie obsahu tejto správy bez predchádzajúceho písomného súhlasu SITA a.s. a uvedených agentúr je výslovne zakázané.

Haring získal majstrovský titul

Martin Haring z CK Banská Bystrica potvrdil pozíciu najväčšieho favorita a stal sa v nedeľu v Bánovciach nad Bebravou majstrom Slovenska v cyklokrose. V majstrovských pretekoch zdolal Róberta Gavendu z Dukly Trenčín Trek o 1:05 min. Bronz si vybojoval Košičan Michal Lami. Slovenský šampionát bol zároveň aj trinástym kolom Slovenského pohára. Medzi ženami sa presadila Tereza Medveďová z Podbrezovej.
V Podbrezovej získal najviac UCI bodov Haring

Martin Haring z CK Banská Bystrica sa stal víťazom nedeľňajších pretekov 8. kola Slovenského pohára v cyklokrose v Podbrezovej, na ktorých sa bojovalo aj o body do rebríčka Medzinárodnej cyklistickej únie (UCI).
Cyklokros C2,C1 – Udiča 5,6.10.2013 – útržky z denníku

Niekedy v septembri: Otváram v poradí už asi 86. mail so žiadosťou o uhradenie nákladov na cestu
plus keby sme prihodili niečo naviac tak šuhaj z družinou z Belgicka by veľmi rád prišiel na náš kros, obratom slušne odpovedám, že bohužiaľ to nie je v našich silách, STV ešte stále nevie čo je to prenos z cyklokrosu, nieto ešte aby zaň platila, tak chlapče sorry. Zároveň ešte raz preposielam žiadosť na všetkých v tíme, že už by bolo načase aby si každý povinne našiel nejakú tú bankárovu dcéru, inak to tu môžeme rovno zabaliť.