MTBIKER magazín - Všetky články a videá

Terry Adams "Retrospective"

Terry Adams nám v spomalených záberoch detailnejšie ukáže niekoľko prvkov tohto krásneho športu, ktoré hraničia s krasojazdou
Meersman zvíťazil aj v 2. etape Okolo Katalánska

Belgičan Gianni Meersman sa stal víťazom utorkovej 2. etapy na cyklistických pretekoch Okolo Katalánska, keď sa presadil v záverečnom špurte. Pre 27-ročného člena tímu Omega Pharma-Quick Step to bolo už druhé čiastkové prvenstvo na tomto podujatí, v pondelok vyhral aj úvodnú etapu.
Paul Stevens

Paul Stevens vymetá traily snov so svojím novým Norcom
Priesvitný bike – utópia alebo blízka budúcnosť?

Nie, tento bicykel nie je vyrobený zo skla ako by sa na prvý pohľad mohlo zdať. Ide o ďalší projekt v rámci projektov štúdia designaffairs, ktoré sa zameriavajú na využitie netradičných materiálov v nových oblastiach.
Sörensen priznal po rokoch užívanie dopingu

Jeden z najúspešnejších dánskych cyklistov histórie Rolf Sörensen po roku odmietania priznal v pondelok užívanie dopingu. V 90. rokoch 20. storočia mu k zvyšovaniu výkonnosti pomáhalo EPO a kortizóny. "EPO som pravidelne užíval v 90. rokoch. V niekoľkých prípadoch som zobral aj látku kortizón. Neexistuje na to žiadna výhovrka. Bral som doping, aby som sa vyrovnal súperom," uviedol dnes 47-ročný Sörensen v stanovisku.
Finálové jazdy Simple Session 2013

Pre tých, ktorý nestihli v nedeľu sledovať online prenos zo Simple Session 2013, prinášame zostrih toho najlepšieho.
Meersman víťazom 1. etapy Okolo Katalánska

Belgický cyklista Gianni Meersman z tímu Omega Pharma-Quick Step sa stal v čase 3:55:56 h víťazom pondelňajšej 1. etapy pretekov Okolo Katalánska zo seriálu WorldTour, ktorá sa konala v Calelle a merala 159,3 km. Dvadsaťsedemročný Meersman sa presadil v špurte 13-člennej skupiny, ktorá sa oddelila od pelotónu v záverečnom stúpaní.
Kováč druhý v súťaži vrchárov v Chorvátsku

Slovenský cyklista Maroš Kováč z Dukly Trenčín Trek obsadil druhé miesto v súťaži vrchárov na trojetapových pretekoch Istarsko prolječe - Istrian Spring Trophy v Chorvátsku, ktoré sa skončili v nedeľu v Umagu. Kováč na horských prémiách získal rovnaký počet bodov ako najlepší vrchár pretekov Matija Kvasina z Chorvátska. V celkovom poradí sa slovenskí cyklisti nedokázali presadiť.
BEKIM - ŽIVOT=PÁRTY

Príbeh, ktorý môže byť motiváciou pre mnohých...Bekimovi patrí veľký rešpekt a držíme palce!
Peter Sagan je už piaty vo svetovom rebríčku UCI

Slovenský cyklista Peter Sagan sa posunul po pretekoch Miláno - San Remo na 5. miesto svetového rebríčka UCI. Dvadsaťtriročný jazdec tímu Cannondale obsadil v nedeľu na slávnej klasike 2. priečku a získal 80 bodov do renkingu, ktoré pridal k doterajším 12 bodom z Tirreno - Adriatico. Sagan bol v predchádzajúcom vydaní rebríčka na 25. pozícii.
Sagan druhý na skrátenom Miláno - San Remo

Slovenský cyklista Peter Sagan obsadil v prvej tohtoročnej klasike Miláno - San Remo 2. miesto. Dvadsaťtriročný jazdec tímu Cannondale bol blízko k prvému víťazstvu na niektorom z veľkých jednodňových pretekov, ale na cieľovej páske ho prešpurtoval Nemec Gerald Ciolek. Na 3. mieste skončil Švajčiar Fabian Cancellara.
Milano - San Remo 2013

Posledné kilometre pretekov Milan - San Remo 2013. Úžasný záver!