MTBIKER magazín - Všetky články a videá

Radiaca sústava: umiestnenie prehadzovačky a prešmyku v ráme

Prečo mi to neradí? Mám problém s prehadzovačkou! Časté a frekventované otázky na cyklistických fórach. Čo s tým, ukážem v tejto trilógii článkov o nastavení a základnom servise radiacej sústavy. V druhej časti sa venujem umiestneniu prehadzovačky a prešmyku v ráme. Nesprávne namontovanie týchto komponentov len ťažko vykompenzujeme iným nastavením. Ak sú už raz nakrivo, tak nám nepomôže ani zapredanie duše diablovi, len správne umiestnenie a narovnanie.
Decembrové číslo cyklistickej dopravy PR článok

Decembrové číslo cyklistickej dopravy

Posledné tohtoročné číslo cyklistickej dopravy, berte ho aj ako vianočný darček pre vás. Dočítate sa o tom ako sa navrhujú piktokoridory, čo to o histórii kuriérov na bicykloch ako aj o vyhrievaných cyklotrasách v Holandsku.
Mountainbiking on SNOW

Malá inšpirácia pre tých, ktorý nevedia ako využiť prestávku medzi zdobením stromčeka, Mrazíkom a večerou :)
Why Sandman

Výhody fatbiku sa dajú využiť aj inde ako na snehu.
Na úvod sezóny triumf Tomáša Jurkoviča

Víťazom pretekov 1. kola Slovenského pohára 2013 v zimnom triatlone - Memoriálu Dr. Antona Ihringa v Králikoch neďaleko Banskej Bystrice sa stal Tomáš Jurkovič. Trať pozostávajúcu zo 6 km krosového behu, 12 km horskej cyklistiky a 9 km behu na lyžiach zvládol za 48:41,8 min. O 2:42,5 min pomalší bol Matúš Jurečka, bronz si v konkurencii dvanástich pretekárov vybojoval Norbert Gröne. Rýchlejšou z dvojice žien v štartovom poli bola Andrea Hrúzová.
Radiaca sústava: lanká a bowdeny

Prečo mi to neradí? Mám problém s prehadzovačkou! Časté a frekventované otázky na cyklistických fórach. Čo s tým, ukážem v tejto trilógii článkov o nastavení a základnom servise radiacej sústavy. Prvá časť sa bude venovať lankám a bowdenom, ich výmene a „mojim“ jednoduchým vychytávkam. Začnem pekne asi najmenej náročnou činnosťou na zručnosť.
NOVATEC - CTM one WINTER afternoon

Pohodové video na sobotné ráno !
Na slovenský trón zasadla Štefečeková

Strelkyňa Zuzana Štefečeková sa stala ako štvrtá žena v histórii najlepšou športovkyňou Slovenska. Strieborná olympijská medailistka v trape žien vystriedala na tróne v tradičnej ankete Klubu športových redaktorov Slovenského syndikátu novinárov OVB Športovec roka 2012, ktorej výsledky vyhlásili v piatok večer v novej budove Slovenského národného divadla v Bratislave, vodných slalomárov Petra a Pavla Hochschornerovcov. Najlepším kolektívom roka sa v 20. ročníku prestížnej ankety stala hokejová reprezentácia SR, ktorá na majstrovstvách sveta 2012 skončila na 2. mieste.
Bývalý majster sveta Ballan po páde prišiel o slezinu

Majstrovi sveta v cestnej cyklistike z roku 2008 Alessandrovi Ballanovi museli po nepríjemnom páde na tréningu chirurgicky odstrániť slezinu. Taliansky jazdec BMC Racing spadol počas prípravy na východe Španielska, zlomil si nohu a rebro.
Strelkyne alebo Sagan, jasno bude v piatok

V piatok večer krátko po 21.00 h Slovensko spozná svojho športového kráľa alebo kráľovnú za rok 2012, ktorého v ankete OVB Športovec roka 2012 vybralo 110 hlasujúcich športových novinárov. Výsledky slávnostne vyhlásia v novej budove Slovenského národného divadla v Bratislave. Odovzdávanie cien najlepším 10 jednotlivcom a 3 kolektívom uvidia televízni diváci v priamom prenose na TV Markíza od 20.00 h. Anketu zorganizoval tradične Klub športových redaktorov Slovenského syndikátu novinárov (KŠR SSN), už šiestykrát v spolupráci s agentúrou B&D.
Ice Trails vol.1

Víkend sa blíži tak prečo sa pozitívne nenaladiť !