MTBIKER magazín - Všetky články a videá

Tím Velitsovcov prišiel o jedného z hlavných sponzorov

Cyklistický tím Omega Pharma-QuickStep, za ktorý jazdia aj slovenské dvojičky Peter a Martin Velitsovci, prišiel o jedného z hlavných sponzorov. Kuvajtská petrolejová spoločnosť Q8 sa rozhodla ukončiť svoju podporu cyklistiky cez značku QuickStep. Podľa belgického denníka Sporza nemá tento rok nič spoločné s posledným škandálom okolo dopingu Lancea Armstronga.
The Best Of Lance Armstrong

Dnešný verdikt nad Lanceom Armstrongom je prísny a jednoznačný- doživotný zákaz, no v každom prípade pre mnohých ľudí ostáva víťazom nad životom a symbolom. V dnešnom videu si teda pripomenieme nezadnutelné momenty ktoré sa za každých okolností zapíšu do cyklistickej histórie.
UCI potvrdila doživotný zákaz pre Armstronga

Americký cyklista Lance Armstrong prišiel o sedem titulov na pretekoch Tour de France a dostal doživotný dištanc. Medzinárodná cyklistická únia (UCI) potvrdila sankcie, ktoré po vyšetrovaní uložila Armstrongovi Antidopingová agentúra USA (USADA). UCI rozhodnutie oznámila na pondelkovej tlačovej besede. Texasanovi anulovali všetky výsledky od 1. augusta 1998.
ŠprintPolom, stál mi za to

Po týždennom odklade sa 20.10.2012 uskutočnil už pekný 8. ročník MTB vrchárskeho šprintu, ŠprintPolom v hradnom Strečne. Síce zmena miesta štartu, ale cieľ, sedlo Javorina, stále ten istý. Preteky sa už stali symbolickým ukončením MTB pretekárskej sezóny. Vidím to tak, že o pár rokov z toho postupne vznikne pekná vianočná zimná akcia, nebol by som proti. Ešte zima neprišla, tak sa môžeme tešiť na babie leto a vyťahovať plavky zo skrine.
Martyn Ashton - Road Bike Party

Nepodarené zábery a zopár pádov - treba uznať že Dogma dostala poriadne zabrať !
It's Your Ride

Krátky film z dielne Daniela Leeba v ktorom sú zachytené rôzne spôsoby vysporiadania sa s betónovou džungľou.
Red Bull Rampage 2012 USA Full Recap

A máme tu ďalšie video z tejto freeridovej akcie roka ktoré určite stojí za zhliadnutie.
Armstronga opustil ďalší dlhoročný partner

Výrobca bicyklov Trek sa pridal k spoločnostiam Nike a Anheuser-Busch a ukončil po dopingovom škandále spoluprácu so sedemnásobným víťazom Tour de France Lanceom Armstrongom. Na bicykloch tejto značky jazdil Američan dlhé roky a získal s nimi aj všetky svoje veľké triumfy. Americká antidopingová agentúra (USADA) pred týždňom zverejnila vyše 1000-stranovú správu o dopingu Armstronga a ďalších členov jeho tímu. Proti cyklistovi vypovedali bývalí tímoví kolegovia.

Sir Chris Hoy met Danny MacAskill

Sir Chris Hoy a Danny MacAskill na spoločnom tréningu ? Každopádne zaujímavá kombinácia.
Varga sa stal majstrom sveta, zlato aj pre Kuriačkovú

Slovenský reprezentant Richard Varga sa stal druhýkrát v kariére majstrom sveta v akvatlone. V novozélandskom Aucklande triumfoval na trati s objemami 1 km plávanie a 5 km beh s náskokom 1 minúty a 1 sekundy pred Britom Richardom Stannardom, bronz získal Srb Ognjen Stojanovič (+1:39). Varga bol svetovým šampiónom už aj v roku 2010. O ďalšie zlato sa pre Slovensko postarala juniorka Ivana Kuriačková.

Armstrongovi pomáhal kryť doping motorkár

Americký cyklista Lance Armstrong si počas Tour de France 1999 platil motocyklistu, ktorý mu vozil zakázaný preparát EPO. Bývalý jazdec tímu US Postal Tyler Hamilton to uviedol v pondelkovom vysielaní britskej rozhlasovej stanice BBC. Armstrongovi, ktorý v rokoch 1999 až 2005 triumfoval sedemkrát v rade na Tour de France, odobrala tituly Americká antidopingová agentúra (USADA), organizátori však rozhodnutie ešte nepotvrdili. Štyridsaťjedenročný Texasan je hlavnou postavou najväčšieho dopingového škandálu v histórii športu.

Môj Istebna Powerade maraton alebo keď si vyžereš smolu pred čaká ťa šťastie potom

Je sobota veľmi skoro ráno, budík zvoní 4:45 a ja sa cítim, akoby som išiel štartovať na salzku 200ku :D . Ale nie, to len rýchla príprava a šup ho smerom Polsko do Istebny na posledný maratón Intermountain série. Už 4 roky som sa tam chystal a konečne aj napriek zrušenému odvozu sa rozhodujem ísť aj keď sám svojím autom bez navigácie! Čo ešte v tom momente netuším bude mať šialené následky :P . Výdatné raňajky vo forme cestovín s tuniakom a olivkami (mňam :) ), ranné presso a už nakladám výzbroj, zakladám soundtrack a´la Faithless do rádia a ide sa do neznáma. Trasu som si len opísal z googlemaps čo sa ukázalo ako veľký fail :( !
Smer Žilina-Čadca- CZ úplná pohoda, aj keď na môj vkus dosť veľa áut takto skoro ráno a sobotu kamióny asi u nás nemajú zákaz ?!