MTBIKER magazín - Všetky články a videá

Duatlon: Majstrami Slovenska sa stali Szabo a Fortunová

Výsledky sobotňajších majstrovstiev Slovenska v dlhom duatlone v Krompachoch (10 km beh, 38 km cyklistika, 5 km beh):

Video: Red Bull Rampage Top 5 Moments

Dátum ďalšieho ročníka tejto freeridovej legendy sa blíži. V dnešnom videu si teda pripomenieme momenty ktoré sa zapísali do histórie tejto akcie.
Peter Velits so šancou na ďalšiu medailu z MS

Cyklista Peter Velits má po zisku titulu majstra sveta do 23 rokov šancu na ďalšiu medailu zo svetového šampionátu. Jeho tím Omega Pharma-QuickStep bude jedným z favoritov nedeľňajšej časovky družstiev na svetovom šampionáte v Holandsku. Peter Velits figuruje v šestici jazdcov nominovaných na premiéru disciplíny v tomto formáte.
Peter Sagan sa už presunul do dejiska MS 2012

Po pretekoch v zámorí sa slovenský cyklista Peter Sagan už presunul do dejiska majstrovstiev sveta, ktoré tento rok hostí holandská provincia Limburg. Po štartoch v Québecu, kde obsadil 26. miesto, a v Montreale (12. miesto) cestoval do Talianska a odtiaľ do Holandska. V nedeľu 16. septembra sa v Sittarde-Geleene postaví na štart časovky družstiev, o týždeň neskôr ho medzi Maastrichtom a Valkenburgu čakajú preteky s hromadným štartom jednotlivcov.

Video AM.EN FAMILY

Keď človek leží v nemocnici už tretí týždeň so zlomeninami stavcov, začnú mu napadať rôzne šialené úlety a iné nepredstaviteľné voloviny. Neviem, či mi to už liezlo tak na hlavu, ale zamyslel som sa nad tým, že asi si dlhšiu dobu nepojazdím a nezaskáčem a v tom mi svitlo. Žiarovka sa rozsvietila a dala mi ťukés do hlavy, aby som pouvažoval nad malým bike videom. Mal som dosť toho pozerania na videá počas marodky, stále len tie isté internetové stránky a filmy. Dosť, veď prečo sa pozerať na zahraničné bike videá! Zrealizujme niečo naše, z domácej pôdy.
P. Sagan je aj naďalej v najlepšej desiatke rebríčka UCI

Slovenský cyklista Peter Sagan je v najnovšom vydaní rebríčka WorldTour na 8. mieste. Poradie v renkingu sa menilo po pretekoch v kanadských mestách Québec a Montreal a po Vuelta a Espaňa. Sagan štartoval v Kanade, kde napokon nebodoval. Dvadsaťdvaročný Žilinčan v službách Liquigas-Cannondale má na svojom konte zatiaľ 351 bodov. Vo svetovom renkingu je zo Slovákov aj Peter Velits, ktorý s 10 bodmi z Tour de France figuruje na 156. priečke.
DAVORIN XCM Slovak Paradise- report

Tento víkend sa konalo v Hrabušiciach dvanáste kolo cyklomaratónskej MTB série s názvom Davorin XCM Slovak Paradise - Hrabušice. Naša výprava (tomas11, nomad a ja) sme išli už v piatok, keďže z Bratislavy to nie je zrovna najbližšie a navyše nomada sme brali v Hronskom Beňadiku. Cesta prebehla vcelku rýchlo, dokonca sme si spravili „výlet“ keď sme nešli klasicky cez Donovaly, ale cez východnejší horský priechod cesty 72 – cez Čertovicu (Podbrezová – Liptovský Hrádok). Naskytli sa nádherné panorámy, skoro ako v Alpách .
Tip na výlet: Hrebeňom cez Martinské hole

Ďalší výlet vo veľmi krátkom slede. Poriadny výlet a nie výskok, ako moje doterajšie výlety trefne označila osoba s nickom Laci. Hrebeň Lúčanskej Malej Fatry poriadne preverí jednak dupačov a aj milovníci zjazdov neobídu z krátka. Dopredu všetkých poteším, že na celej trase od Bystričky po Javorinu sú len tri miesta, kde treba bicykel tlačiť, či niesť. Samozrejme v rámci fyzickej a psychickej odolnosti dotyčného bikera, tak možno viac.
V Montréale triumf Nóra Nordhauga, P. Sagan 12.

Nór Lars Petter Nordhaug sa stal víťazom cyklistických pretekov WorldTour v kanadskom Montréale, na ktorých o prvenstvo bojoval aj Slovák Peter Sagan. Nordhaug si prvenstvo vybojoval až v záverečných metroch, keď o dve sekundy predstihol dvojicu Moreno Moser (Liquigas-Cannondale) a Alexandr Kolobnev (Kaťuša).
Varga ukázal dobrú formu aj v Bratislave

Olympionik Richard Varga predviedol veľmi dobrú formu aj slovenským fanúšikom a vyhral šprintérske preteky s objemami 0,2 km plávanie, 10 km cyklistika a 2 km beh na podujatí Triatlon pre všetkých v Bratislave. V nedeľňajších pretekoch si vicemajster Európy do 23 rokov bez výraznejších problémov postrážil víťazstvo pred Čechom Přemyslom Švarcom. V olympijskom triatlone s objemami 1,5 km plávanie, 40 km cyklistika a 10 km beh sa presadil Šimon Žáčik z Nitry.

V eliminačných pretekoch zvíťazili Naef a Engenová

Víťazmi eliminačných pretekov v cross country horských cyklistov sa na majstrovstvách sveta v rakúskom Saalfeldene stali Švajčiar Raplh Naef a Švédka Alexandra Engenová. NAef triumfoval pred Mihom Halzerom zo Slovinska a Danielom Federspielom z Rakúska. Michal Lami vypadol v prvom kole hlavnej súťaže a obsadil 30. meisto. Medzi ženami zvíťazila Engenová pred Švajčiarkou Jolandou Neffovou a Poľkou Aleksandrou Dawidowiczovou

Na Donovaloch zvíťazil Štencel pred Polcom

Výsledky nedeľňajšieho 6. kola Slovenského pohára v zjazde horských cyklistov na Donovaloch: