MTBIKER magazín - Všetky články a videá

Dubnický maratón 2012- fotoreport

Prezrite si fotogalériu z 18. ročníka jedného z najťažších MTB maratónov na Slovensku. Organizátori privítali na štarte spolu 681 pretekárov. Víťazom na dlhej trati sa stal Tomáš Gladiš s časom 05:03:35.80 .
V londýnskej paralympijskej dedine vztýčia slovenskú vlajku

Slovensko bude na XIV. paralympijských hrách (PH) v Londýne (29. augusta - 9. septembra) reprezentovať 34 športovcov, z toho tridsať telesne a traja zrakovo postihnutí, celkový počet dopĺňa jeden navádzač. Pri svojej jubilejnej desiatej účasti na PH v ére štátnej samostatnosti sa predstavia v deviatich športoch z dvadsiatich, ktoré figurujú v programe. Celá výprava vrátane vedenia má 68 členov, nie všetci budú v dejisku počas celých PH.

Varga dosiahol v Štokholme historický výsledok

Olympionik Richard Varga dosiahol v sobotňajších pretekoch 7. kola majstrovstiev sveta v triatlone vo švédskom Štokholme najlepší výsledok slovenského reprezentanta v histórii, keď finišoval na 9. mieste. Trať šprintu s objemami 750 m plávanie, 20 km jazda na bicykli a 5 km beh zvládol za 55:21 min.
Armstrongovi zoberú všetkých sedem triumfov z TdF

Fenomenálnemu americkému cyklistovi Lanceoviu Armstrongovi odoberú všetkých sedem celkových triumfov, ktoré získal na najprestížnejších pretekoch sveta Tour de France.
Juraj Sagan v Carnagu na 81. mieste

Slovenský cyklista Juraj Sagan z tímu Liquigas-Cannondale obsadil vo štvrtkových jednodňových pretekoch Gran Premio Industria e Commercio Artigianato Carnaghese v talianskom Carnagu 81. miesto, keď dosiahol čas 4:54:01 h. Dvadsaťtriročný Žilinčan zaostal na trati merajúcej 199,7 km za víťazným Talianom Diegom Ulissim zo zoskupenia Lampre - ISD o 4:01 min.

Biky fóristov: HELLBOY22 a jeho KGB Fidel

Určite veľa ľudí na fóre vie, že vlastním bike Kgb Fidel, v oranžovej fabre. A určite veľa ľudí vie že bike som si skladal, no čo veľa ľudí nevie je, prečo som použil diely aké som použil. Všetko to začalo v júni minulého roku, keď som sa rozhodol vymeniť môj XC rám Mongoose, ktorý si ešte možno niekto pamätá. Vtedy som kúpil street Pells, ktorý mi ale dlho nevydržal a kúpil som už spomínané Kgb, vtedy za cenu 109 eur. Rám je od známeho taiwanského výrobcu Astro, rámy od neho nakupuje veľa značiek, hlavne veľmi populárny DH rám, ktorý má aj CTM či KHS. Ale späť k biku.
Petrovia Sagan a Velits do Kanady, lákadlom aj Voeckler

Peter Sagan a Thomas Voeckler budú asi najväčším lákadlom pre fanúšikov v dvoch septembrových cyklistických pretekoch v Québecu a Montréale. Organizátori dvoch kanadských jednodňových podujatí zverejnili predbežný menoslov prihlásených jazdcov, medzi ktorými nechýba ani spomenutá dvojica. Práve P. Sagan s Voecklerom privádzali divákov aj súperov do úžasu počas tohtoročnej Tour de France, keď slovenský jazdec vyhral bodovaciu súťaž (zelený dres) a Francúz triumfoval medzi vrchármi (bodkovaný dres).
Horská časovka do vrchu MTB Podsuchá - Smrekovica 2012

Propozície k piatemu ročníku horskej časovky do vrchu Podsuchá - Smrekovica.
Slovensko na MS 2012 so Saganom i Velitsovcami

Slovensko bude na majstrovstvách sveta v cestnej cyklistike, ktoré sa od 16. do 23. septembra 2012 uskutočnia v okolí holandského mesta Limburg, reprezentovať desať jazdcov. Nomináciu na svetový šampionát schválili v nedeľu na zasadnutí komisie cestnej cyklistiky SZC v Kláštore pod Znievom. V kategórii mužov budú v časovke štartovať Peter Velits a Matej Jurčo, v pretekoch jednotlivcov sa predstavia Peter Sagan, Peter Velits, Martin Velits, Juraj Sagan, Matej Jurčo a Maroš Kováč.

Hltanie prachu na Greenbiku - report II

V stredu podvečer mi volá Milan, či chcem ísť na Greenbike, ak budem mať štartovné zadarmo. Za report. Ulakomil som sa, osudová chyba. :-D Nohy rozbité od Horala, ale lepšie ako sa doma nudiť... Vo štvrtok v rámci práce som sa zastavil v predajni na prezentácii, akurát som mal cestu okolo, keď mi Milan oznámil, že ma odprezentoval s protekčnou 13-kou. :-) Keď mi v Málinci tesne ušla...
6.kolo SP DH - Bike Park Donovaly

Propozície k 6. a zároveň poslednému kolu SP DH na Donovaloch.
Kellys  Greenbike Tour 2012 - report I

Kellys Greenbike Tour 2012 - report I

Tradičný augustový dátum, tradičné miesto v Bratislave na Partizánskej lúke...
18.8 sa konal ďalší, už v poradí 5. ročník. Kellys Greenbike Tour sa išiel zároveň aj ako posledné kolo projektu na podporu onkologických chorých detí „Župný pohár – Na bicykli deťom“.
Samotnú prezentáciu som absolvoval už v piatok, prebehla bezproblémovo, bez zbytočného čakania v predajni Greenbike. Za symbolických 10 EUR toho bolo v štartovom teda kvantum, energy gel, multikľúč, reflexné pásiky, pitie, jedlo, reklamné letáky ..