MTBIKER magazín - Všetky články a videá

Cavendish sa nepredstaví v Hamburgu, šanca pre P. Sagana

Slovenský cyklista Peter Sagan prišiel o jedného z najväčších súperov a ašpiranta na prvenstvo v nedeľňajšej jednodňovej klasike v nemeckom Hamburgu, keď sa zo spomenutého podujatia odhlásil Brit Mark Cavendish.
Peter Sagan na klasike v Holandsku druhý

Slovenský cyklista Peter Sagan z tímu Liquigas-Cannondale obsadil v piatkovej jednodňovej klasike Dutch Food Valley Classic 2012 v holandskom Veenendaale druhé miesto. Dvadsaťdvaročný Žilinčan v špurte pelotónu nestačil iba na víťazného Holanďana Thea Bosa z Rabobanku. Bos na tomto podujatí obhájil prvenstvo spred roka.
Prečo je Sagan Saganom?

V poslednom období vládne svetovej cyklistike výnimočný jazdec menom Peter Sagan. Bolo o ňom povedané a napísané už viac než dosť a mnoho z nás sa zamýšľa: Ako je to možné, že Peter dokáže vyhrávať na rozdielnych typoch pretekov vo svetovej konkurencii úplne bez rešpektu? Aj keď pozor, on ten rešpekt u súperov má. Avšak i napriek tomu mu skromnosť jemu vlastná nechýba.
Slovenská OSKA

Nejde o pretek, jazda je v rade za sebou max. vo dvojici bez obmedzenia cestnej premávky.
Každý účastník je povinný dodržiavať pokyny usporiadateľa a pravidlá cestnej premávky.
Usporiadateľ absolútne nezodpovedá za účastníkov a jazda je dobrovoľná, plne na vlastnú zodpovednosť. Vzhľadom k aktuálnemu stavu počasia, stavu pelotónu a pod. si usporiadateľ vyhradzuje právo na aktuálne zmeny trasy, ubytovania a pod.
DAVORIN XCM Slovak Paradise PR článok

DAVORIN XCM Slovak Paradise

Horský cyklomaratón určený pre aktívnych športovcov so špeciálnou trasou pre začínajúcich cyklistov a mládež v sprievode rodičov, trasa vedie atraktívnou oblasťou SLOVENSKÝ RAJ – SEVER
povrch trate štrk, kamene, spevnené cesty, lesné chodníky, vodorovné rebríky a stupačky, asfalt, poľné cesty a tráva.
MTBiker 5. expedícia

Pozývame vás na 5. ročník MTBiker expedície
Vuelta v znamení návratu Contadora a vyzývateľa Frooma

Tohtoročné cyklistické preteky Vuelta a Espaňa, ktoré sa začnú 18. augusta v Pamplone časovkou družstiev, budú bez slovenskej účasti. Naposledy chýbal Slovák na poslednom podujatí Grand Tour v roku 2006. V ostatných dvoch rokoch sa jazdcom spod Tatier na španielskych cestách darilo, Peter Velits prišiel v roku 2010 do Madridu tretí a po dopingu Ezequiela Mosqueru mu vo výsledkovej listine patrí 2. miesto. Peter Sagan vlani vyhral tri etapy.

Slováci môžu postaviť na MS šesť jazdcov

Slovenský zväz cyklistiky môže na majstrovstvá sveta v cestnej cyklistike tretíkrát v histórii po rokoch 2006 a 2007 nominovať do pretekov s hromadným štartom šesť jazdcov. V tíme pre šampionát, ktorý sa tentoraz uskutoční od 16. do 23. septembra v okolí holandského mesta Limburg, môžu byť navyše traja náhradníci.
Redcord – rehabilitácia a funkčný tréning pre cyklistov

Cyklistika je prospešná pre vaše telo, myseľ, ale hlavne pre srdce a pľúca, prevažne aeróbnej činnosti a je základom dobrej všeobecnej kondície.Pri jazde na bicykli a vlastne dlhodobom opakovaní rovnakých pohybov ale prevažuje práca určitých svalových skupín a iné sa zapájajú menej.
MTB CROSS COUNTRY Skalica-Zlatnícka dolina PR článok

MTB CROSS COUNTRY Skalica-Zlatnícka dolina

Prvý ročník XC pretekov ktorých trať je situovaná na úpätí Bielych Karpát do rekreačnej oblasti Zlatnícka dolina na okruh o dĺžke 3710 m. Trať je naozaj zaujímavá nielen pre pretekárov ale aj divákov. Štart a cieľ preteku je situovaný do areálu rekreačného zariadenia Skaličan, kde je pripravené kompletné zázemie.
Horal Tour - reportáž

Tento rok som sa rozhodol, že si dám svoju premiéru na etapových pretekoch. Vzhľadom na dostupnosť a termín mi to vyšlo na Horal Tour. Mala to byť aj moja jediná dovolenka (kým som si nekúpil letenku do Švédska :-D ). Išiel som tam s tým, že som si ani nepozrel údaje o jednotlivých etapách, jednoducho povoziť sa. Aj tak mi chýbal oddych.
V Hnilčíku-Mráznici zvíťazil Lukáš Učeň

Výsledky nedeľňajšieho 5. kola Slovenského pohára v zjazde horských cyklistov v Hnilčíku-Mráznici: