Pozvánka: Zajazdite si po trase 5. etapy pretekov Okolo Slovenska

slavo 31.05.2014   Etapove Preteky Pozvanka Okolo Slovenska Cestna Cyklistika

Slovenský zväz cyklistiky, ktorý tento rok organizuje 58. ročník medzinárodných cyklistických pretekov OKOLO SLOVENSKA Vás chce pozvať na 1. ročník cestných cyklistických hobby pretekov pre širokú verejnosť, ktoré sa budú jazdiť po trase 5. etapy pretekov Okolo Slovenska.

Srdečne zdravíme všetkých cyklistov a našich priaznivcov!

Plagát

- cyklistické hobby preteky pre širokú verejnosť a pre skupinu Masters v rámci Svetového pohára
- usporiadané v rámci 58. ročníka Medzinárodných cyklistických pretekov Okolo Slovenska (MCP OS)
- pod záštitou MCP OS, Slovenského zväzu cyklistiky a partnerov Škoda a Slovenské elektrárne
Slovenská cyklistika významne rastie v celosvetovom meradle a tradične je obľúbená u širokej slovenskej verejnosti.

Ak chcete zažiť pocit zo skutočných pretekov, registrujte sa na: http://www.okoloslovenska.com/2014/energia_na_kolesach/

Podujatie sa uskutoční 7.6. 2014 pod záštitou MCP OS, Slovenského zväzu cyklistiky a partnerov ŠKODA a SLOVENSKÉ ELEKTRÁRNE.

Mapa

Usporiadatelia najvýznamnejších cyklistických pretekov Slovenska - MCP OS preto pripravujú v rámci pretekov aj preteky pre verejnosť - Energia na kolesách.
Trať je zvládnuteľná a bezpečná aj pre deti v doprovode rodičov a mládež.
Podujatie pre verejnosť má obohatiť atmosféru 58. ročníka MCP OS, ale naopak aj verejnosť má byť obohatená súčinnosťou s MCP OS o pocit skutočných pretekov, pretože cieľ pretekov profesionálov aj verejnosti bude na tom istom mieste a v podobnom čase.
Malí aj veľkí pretekári tak po svojom výkone budú môcť nasať atmosféru profesionálnej súťaže, tí najrýchlejší budú dokonca môť stáť na rovnakých stupňoch víťazov ako profesionálni jazdci.

Významným motívom organizácie pretekov sú hodnoty, ktoré usporiadateľ prezentuje aj v rámci MCP OS a to:
> cyklistika ako dostupný a ekologický šport
zhodnocujúci zdravie a životný štýl
> aktivizovanie mládeže a odpútanie pozornosti od nezdravých trendov
> trávenie voľného času spojeného s poznávaním krás Slovenska
> hodnoty fair play a tímovosti
> národné povedomie mladej generácie cez šport
a významné športové podujatie
> predstavenie pozitív športu cez ušlachtilé životné ciele a vzory

Technický a športový organizátor pretekov:
Stanislav Klučár

Gabčíkovo (Slovensko)

Propozície, Pozvánka

Hack3r 01.06.2014 (16:55)

Skoda ze sa to nekona niekde blizsie k ZA

cb911 01.06.2014 (21:31)

Dobry den mam dve otazky.

1/ Tie hobby preteky su aj dake kategorie. To sa ide na cestakoch, alebo pojde niekto aj na xc, mtb? Nie je mi to uplne jasne.

2/ Pisete ze sa ide po priehradnom mure do BA, ale v popise trasy je "Na E 57 smer Zilina", takze ide sa po hradzi az na Apollo, alebo po ceste a plati teda cestne znacenie?

slavo cb911 02.06.2014 (18:40)

Od organizatorov sme ziskali aspon rychle vyjadrenie k otazkam:
ide sa 52 km po trase OKOLO SLOVENSKA 2014, teda po ceste. Nie su kategorie prvy piati v cieli vecne ceny, vsetci ucastnici tricko, jedlo, pitie zadarmo. Tombola 10 cien/ listky rozdaju hostesky/, prva cena SCOTT bicykel-24 junior, lega, cyklo material...

JoKo 01.06.2014 (23:02)

Je to jazda pre všetkých, pilotné vozidlo pôjde obmedzenou rýchlosťou. Tí, čo si chcú zapretekať, dostanú príležitosť na posledných 10 km. Čo som videl v propozíciách, tak môžu ísť aj deti s rodičmi a aj na MTB bicykloch.

Ide sa po ceste cez Vojku, Čuňovo, Rusovce a Petržalku, cez most Apollo do cieľa.

duropero 05.06.2014 (19:24)

..až nato, že ČuŇovo neexistuje uh...

palkovic 07.06.2014 (21:47)

Podujatie vôbec to nebolo také, abo bolo prezentované. Rozhodovali sme sa medzi maratónom v Rakúsku a týmto podujatím, verili sme slovenským usporiadateľom a rozhodli sme sa štartovať doma. Namiesto 10 km férového preteku na záver a vyhodnocovania jednotlivých kategórií bolo povedané na štarte, že sa bude finišovať 500m pred cieľom. Išlo sa za autom, konštantnou rýchlosťou, šofér zrejme nikdy v živote nesedel na bicykli, z každého miernejšieho kopca sme museli brzdiť, aby sme do neho nenarazili. Cca 1km pred cieľom sa formovalo čelo na špurt, 500m auto zabočilo a tak sme finišovali, bohužiaľ motorkári, ktorí nás sprevádzali nás naviedli úplne niekde inde ako do cieľa a tí, čo boli vzadu a nestíhali v pohode došli do cieľa na predných pozíciach. Nedalo mi to napísať, tí čo vyhrali vyhrali podvodom a odchádzali sme viacerí z inak pekného podujatia s pocitom krivdy a nečakali sme ani na záver. Vysvetlenie, že sa nepodarilo zabezpečiť policajné zabezpečenie vôbec neobstojí, preteky Okolo Slovenska neboli zabezpečené? A išlo sa po rovnakej trase!

palkovic 07.06.2014 (23:20)

Tak to bolo v propozíciach:
Okrem toho každý účastník pretekov pre verejnosť obdrží:
> tričko s logom pretekov Energia na kolesách, MCP OS, SZC a partnerov Škoda a Slovenské elektrárne
> občerstvenie vo forme studeného a teplého bufetu, nápoje
> víťazi viacerých kategórií trofeje - víťazné poháre s logom

Zabudol som na situáciu v cieli, kolaps jednoho mladího cyklistu v rade na nápoj a jedlo, volali lekára, dlho ho nenašli, ako to nakoniec dopadlo neviem, ale by ma zaujímalo, či je cyklista v poriadku.