V Terchovej Detská Tour aj so Saganom

Síce nie s Petrom, ktorý súbežne s podujatím Detskej tour súťažil vo Švajčiarsku a do Terchovej by to nestihol a tak ho zastúpil jeho starší brat Juraj, ktorý taktiež oblieka dres profesionálneho cyklistického tímu Cannondale. Juraj v Terchovej dekoroval najúspešnejších cyklistov vo všetkých kategóriách.

Juraj Sagan
Ale poďme pekne po poriadku.
Podujatie v Campingu Nižné Kamence už odštartovalo v sobotu, kedy Oblastná organizácia cestovného ruchu Malá Fatra pripravila v rámci otvárania cyklotrás nesúťažný MTB cyklomaratón. Malá Fatra môže byť pyšná na cyklotrasy, veď značené cyklotrasy sú v dĺžke viac ako 600 kilometrov a tento týždeň pribudla aj novinka – aplikácia cyklomáp pre mobilné telefóny.

Cyklisti
Nedeľa však už od rána patrila v Campingu Nižné Kamence mladším cyklistom, keďže sa blížilo 4. kolo Detskej tour Petra Sagana. Cyklisti neúnavne trénovali na trati a pred jedenástou sme dostali správu z prezentácie, že opäť sme pokorili hranicu účasti viac ako 200 účastníkov.
Počasie bolo tiež priam cyklistické, keďže nás obišlo extrémne teplo, či zima.

Cieľ
V cieľovej rovinke to vyzeralo ako pri dojazde Tour de France a niekto vtipne poznamenal, že ani Peťo Sagan nemá v cieľovej rovinke toľko fanúšikov ako sa nazbieralo práve divákov na Detskej tour " title="
Najmilšou kategóriou boli opäť najmenší cyklisti Baby – tie prekvapené pohľady deťúreniec ...“ a prečo mi všetci tlieskajú“ sú nezabudnuteľné " title="
Preteky
V ostatných kategóriách už išlo všetko na ostrie noža, ale vždy v pravidlách fair play.
Sme radi, že sme zaznamenali opäť nové tváre na súťaži a to vo všetkých kategóriách.

Najúspešnejších cyklistov sme ocenili trofejami a medailami.

Najúspešnejší cyklisti
Sprievodný program tvorili detské nafukovacie atrakcie. Taktiež potešila jazda na koníkoch, darček od Walmarku, či cukrovinky, medovníky a palacinky v bufete.
Pivovar Černá Hora sa postaral o pitný režim pre organizátorov.
Camping Nižné Kamence nám pomohol s prípravou trate a OOCR Malá Fatra s organizáciou podujatia.
Tešíme sa na Vás v Dolnom Kubíne 5. júla 2014.

Terchova
Hlavným partnerom podujatia je Slovenská sporiteľňa.
Partnerom podujatia Poistovňa Slovenskej sporitelne, Oblastná organizácia cestovného ruchu Malá Fatra, Mesto Žilina, Camping Nižné Kamence, Walmark, Černá Hora.
Mediálny partner Rádio Šport, MTBiker, Bikepoint, Cycling-info.

4.kolo - Detská tour Petra Sagana

calendar_today 15.06.2014
format_list_numbered 4. kolo - Detská tour Petra Sagana
label Detské cyklo preteky
place Camping Belá Nižné Kamence (Slovensko)