Slovenská MTB reprezentácia na víťaznej vlne

Slováci sa zúčastnili cez víkend medzinárodných pretekov UCI 1. kategórie ASVO Österreich Grand Prix vo Windhaagu, ale aj pretekov kategórie C2 v maďarskom meste Czomor a v srbskom meste Novi Sad. Pozrite sa na to, aké krásne výsledky naši jazdci dosiahli.

Slováci dominovali medzinárodným pretekom UCI 1. kategórie ASVO Österreich Grand Prix vo Windhaagu. Janka Keseg Števková a Michal Lami zvíťazili v elitných kategóriách a pripísali si 60 UCI bodov do svetového rankingu. Slovensko dominovalo aj pretekom juniorov, kde zvíťazil Filip Sklenárik a napodobnil tak Petra Sagana, ktorý zvíťazil ako junior vo Windhaagu v roku 2008. Cez víkend sa darilo aj Martinovi Haringovi, ktorý zvíťazil v pretekoch UCI 2.kategórie v Novom Sade v Srbsku.

Spoločná foto
Slovenská reprezentácia v MTB sa zúčastnila cez víkend pretekov kategórie C2 v maďarskom meste Czomor 21.06.2014 a v srbskom meste Novi Sad 22.06.2014.
V zložení kategórie Elite Martin Haring, Tomáš Višňosvký, Jozef Bebčák a Juniori Matej Ulík a Miroslav Mikula.

V ideálnych poveternostných podmienkach na technicky náročných tratiach sa slovenským pretekárom darilo. V sobotu v Czomori Martin Haring skončil na peknom 5.mieste a nestratili sa ani Tomáš Višňovský a Jozef Bebčák, skončili na 12. a 13. mieste.

Juniori obsadili 4.miesto Matej Ulík a 8.miesto Miroslav Mikula.
Na druhý deň sa reprezentácia presunula do Nového Sadu, kde sa chlapcom darilo. Martin Haring po excelentnej jazde vyhral s náskokom 5-tich minút a v kvalitnej konkurencii najlepších pretekárov Maďarska, Ukrajiny, Chorvátska a Srbska si zapísal prvé víťazstvo vo SP kategórie C2.

Pekný úspech sa podaril aj Tomášovi Višňovskému, ktorý došiel na bodovanom 9. mieste a zapísal si prvé UCI body. Matej Ulík na náročnej trati podal veľmi dobrý výkon a vyhral kategóriu juniorov. Jozef Bebčák po technickej závade na bicykli preteky nedokončil a Miroslav Mikula sa umiestnil na 5.mieste. Veľká spokojnosť vládla v slovenskom tábore, kedže aj v druhej partii pretekárov, ktorá sa zúčastnila pretekov v rakúskom meste Windhaag sa veľmi darilo a vyhrali v kategórií Elite Michal Lami, kategóriu Juniori Filip Sklenárik a v ženách Jana Keseg Števková.
Informácie sprostredkoval reprezentačný tréner Róbert Glajza.

Vrchy, hrady a iné zákutia regiónu Šariš – 3. časť

Po dlhšej dobe tu máme tretiu časť môjho seriálu, v ktorej sa zameriam na menej navštevované pohorie Bachureň.
Tri roky so Slovakia Divide a jeho víťazi

Podarilo sa nám úspešne zorganizovať už tri ročníky nášho cyklistického podujatia. Myšlienka splnila účel: nájsť „neokukanú“ trasu zo západu na východ Slovenska, po čo najväčšej divočine bez civilizácie.
Rozhovor: Kristína Madarásová - bojovníčka na trati, v ringu aj v živote

BMX. Väčšina z nás si vybaví detstvo a prvý bicykel. Pritom sa na nich súťaží aj na olympijských hrách. A my na Slovensku máme skutočnú šampiónku práve v tejto disciplíne.