MTBIKER magazín - Všetky články a videá

Sagan dosiahol tretí etapový triumf

Slovenský cyklista Peter Sagan sa tešil tretíkrát na 99. ročníku Tour de France, keď vyhral šprint hlavnej skupiny v závere piatkovej 6. etapy z Épernay do Metz (136 km). Dvadsaťdvaročný jazdec tímu Liquigas-Cannondale si vďaka prvenstvu udržal zelený dres lídra súťaže aktivity. Sagan prežíva fantastický debut na Tour, pri premiére vyhral počas siedmich súťažných dní tri etapy.
Tip na expedíciu: Severnejšie sa už ísť fakt nedá

Alebo ako sme si na plecia naložili viac, než sme boli schopný ako skupinka piatich v takom zložení zvládnuť. Boli sme si všetci rovný, tak sa vždy čaká aj na toho posledného člena a preto sa to nám trošku natiahlo. Už som si myslel, že tento článok ani nevznikne, lebo to skoro skončilo veľkým fiaskom, ale nakoniec to dopadlo viac ako dobre. Tak pekne poporiadku z dvojdňovej expedície po Oravsko-Żywieckych Beskydách.
Súťaž o 3 miesta na Krušnotone 2012 PR článok

Súťaž o 3 miesta na Krušnotone 2012

Krušné hory už zbavily svá úbočí zbytků sněhu a shovívavě snášejí jemné hemžení všeho cyklonároda od úpatí po hřebeny. S nekonečnou trpělivostí přihlíží všemu tomu pachtění, potu a krvi, svištění plášťů, zurčení pastorků, skřípění brzd, lámání kostí, praštění přileb, šplouchání bidonů a šustění tyčinek, bez kterých se neobejde žádný správný švih. Hory ve své moudrosti chápou, že se ti nebožáci, kteří je od prvních jarních dnů šimrají po šíji, musí připravit. Připravit na den, který zastíní všechny ostatní.
1000miles: Zdeněk Kříž (opäť) na čele

Minuloročný víťaz Zdenda Kříž dnes nemilosrdne ukrojil ďalších 170 km trasy a v popoludňajších hodinách dorazil do Františkova, čiže do druhého checkpointu. Jeho úsmev na tvári absolútne nekorešpondoval s náročnosťou trasy, no určite bol zapríčinený krásnymi výhľadmi zo singlov v Jesenických horách.
Greipel vybojoval double, Sagan si udržal zelený dres

Nemec André Greipel vyhral druhú etapu v rade na cyklistických pretekoch Tour de France, keď sa presadil vo štvrtkovom piatom dejstve z Rouenu do Saint-Quentinu (196,5 km). Cyklista tímu Lotto-Belisol Greipel si vybojoval tretí etapový triumf na Tour v kariére. Greipel v záverečnej šprintérskej koncovke zdolal Austrálčana Matthewa Gossa, tretí skončil Argentínčan Juan José Haedo.
Sagan finišoval v stredu piaty, stále má zelený dres

Nemec André Greipel predviedol svoje šprintérske kvality a v hromadnom špurte pelotónu sa stal víťazom 4. etapy cyklistických pretekov Tour de France, ktorá viedla z Abbeville do Rouenu a merala 214,5 km. Peter Sagan finišoval na 5. priečke a udržal si zelený dres vedúceho muža bodovacej súťaže.
Kľak Intersport MTB Fest 2012

MTB XCM verejné preteky pre všetky kategórie cyklistov sa pôjdu 14.7.2012 v okolí Fačkovského sedla. Tu sú propozície.
Peter Sagan sa teší druhýkrát, P. Velits skončil 3.

Slovenský cyklista Peter Sagan predviedol druhé víťazné gesto na pretekoch Tour de France, keď sa presadil v utorňajšej 3. etape z Orchies do Boulogne-sur-Mer (197 km). Úspech slovenských farieb zvýraznil 3. miestom Peter Velits. Prvýkrát v histórii skončili dvaja slovenskí cyklisti v najlepšej trojke na slávnych etapových pretekoch.
FC Maratón Marikovskou dolinou 2012

Na tohtoročný FC Maratón Marikovskou dolinou som sa obzvlášť tešil. Sľúbené nové singláče a možné strety s divou zverou zaručovali výbornú zábavu. Po minulom super blatistom roku, kedy sme museli miestami ťahať bicykle aj dolu kopcom ako mŕtvoly, som dúfal, že počasie tento krát vyjde. Podarilo sa a teplomer ukazoval príjemných 36 stupňov.
Sagan lídrom súťaže aktivity, víťazstvo Cavendisha

Brit Mark Cavendish sa stal 21-krát v kariére víťazom etapy na cyklistickej Tour de France. Dvadsaťsedemročný jazdec tímu Sky sa presadil v hromadnom špurte pelotónu v pondelkovej 2. etape z Visé do Tournai, ktorá merala 217 km. Cavendish, úradujúci majster sveta, v koncovke zdolal svojho veľkého súpera Andrého Greipela z Nemecka, tretí finišoval Austrálčan Matthew Goss.
Saganovo víťazné gesto nič neznamenalo

Cyklista Peter Sagan svojím nedeľňajším víťazstvom na Tour de France vzbudil veľkú pozornosť na Slovensku i vo svete. Jazdec tímu Liquigas-Cannondale sa presadil v záverečnom súboji so Švajčiarom Fabianom Cancellarom. Agentúra SITA prináša rozhovor s Petrom Saganom, ktorý pripravil jeho manažér Jozef Korbel. Rozhovor je aj na webe slovenského cyklistu www.petersagan.net.
Bratislavský výpek a komáre ako bonus

Okolobratislavy, podľa mňa najťažší maratón českej série Cyklomaratontour. Hoci poznám len Okolobrna a Okolozlína, no ostatné sú viac-menej rýchle trate. Tento rok bol zaradený aj do Župného pohára ako jeden z 3 maratónov (k tomu ešte 2 časovky do vrchu). Pre nás, obyvateľov 4. obvodu, sa jedná o „najdomáckejší“. Takže som nemohol chýbať. Hoci...