Dizajnérsky kúsok Ghost Riot Lector 9 s prestížnym ocenením Red Dot Award

PR článok 10.07.2014   Ghost Bicykel Dizajn Ocenenie

Ak máte radi pekné a zároveň dobre vybavené biky, tento kúsok z dielne Ghost bude určite niečo pre vás. Karbónový All-mountain bike má komplet výbavu Shimano XTR, prednú vidlicku Fox Forx 32F FIT Factory CTD Kashima so zdvihom 130 mm a rovnaký tlmiaci rozsah má aj zadné pruženie. Celková hmotnoť je tesne nad 11kg.

Zadný tlmič má rozsah 130 mm, uchytenie štyrmi čapmi zadnej stavby, dve váhadlá, vďaka ktorým celá zadna stavba pracuje fantasticky a tlmič sa vďaka tomuto nedá takmer preraziť. Nemôžeme tiež zabudnúť uviesť, že bike Ghost Riot Lector 9 má zapletané kolesá Easton Haven.

Výbava
Bike - Ghost Riot Lector 9

Cena: 6699,- € s DPH

Viac o biku na: http://www.ghost-bikes.com/bikes-2014/bike-detail/amr-riot-lector-9/.

Nagasaki 10.07.2014 (18:43)

hmm celkom lahky, cena dobra, do roboty akurat :P

rx71 10.07.2014 (23:39)

myslim, ze sa mylis, preto maju direct sales firmy uspech hlavne v zapadnom svete - ekonomicka kriza zanechala stopy...trh vo Vychodnej EU je stale pre nich este marginalny...za ten bajk si kupis motorku alebo auto...aj ked sa urcite najdu ludia, ktori si ho bez problemov kupia.....

obor 10.07.2014 (21:44)

Za tie strrrasne peniaze, mal vazil 9,9kg. Dam na to pedale, kapsicku s naradim, kompjuter a pohodlnejsie deslo a sme na 13kg realu.

iceman obor 11.07.2014 (07:42)

Mám doma na testovačke Riot 5, čo je najnižší model z tejto rady a jeho reálna hmotnosť s pedálmi je 13,09 kg (samozrejme bez hnusnej kapsičky na náradie pod sedlom :P )

rx71 10.07.2014 (22:35)

Bajk je to nadhery, Adam Stasek sa pochlapil (byvaly CZ 4X rider a hlavny autor), Tomas Slavik im to odjazdil a vyladil, myslim, ze sef-dizajner je u nich Slovak, takze maju moje sympatie, ale cenovo su pre mna nedostupny, takze asi skoncim u direct sales .

talo77 10.07.2014 (23:35)

Co tu bucite.Ked budeme zarabat normalne ako napr.Rakusko,Nemecko,Belgicko,Francuzsko,tak si taky bajk kupime z troch vyplat a rodina nebude ukratena."Kdezto" my musime rozmyslat,ci si kupime jeden mesiac retaz alebo aj nove grypy

talo77 11.07.2014 (00:16)

No ked budem zarabat 25€/h tak ak sa mi nejaky bajk bude pacit,tak si ho kupim.A na vianoce si kupim motorku a na narodeniny vzducholod atd.Proste z nasho platu je to absolutne nerealne.Uz len bajk za 2500 je "ohubu".

rx71 11.07.2014 (00:21)

a zaroven este budes platit 1000 E za najom, nejake dalsie poplatky za zdravotne a soc poistenie + drahsie potraviny, progresivnu dan, mestsku dan a drahsie sluzby a potom Ti vyjde mozno takisto na Canyon/YT or Radon...ked povies A, musis povedat aj B, inak porovnavas jablka s hruskami, enjoy your Christmas!

ivan.p 11.07.2014 (07:31)

paradny - a cena tiez

Filip80 11.07.2014 (10:42)

Bike je krasny ale drahy. Ale to su vsetky 27.5 modely v porovnani s 26kami. Predpokladam ze ceny pojdu dole buduci rok, 27.5 uz nebude novinka a marketing si bude musiet najst iny dovod na vyssie ceny .
Na druhej strane top end bude vzdy top aj cenou.
A co sa tyka platov (a inych "plusov" nasho statu), za to si mozeme viac menej sami, vacsina voli blbcov, ti zvysni nevolia a to, co je v parlamente je odrazom spolocnosti. No a dost politiky Ghost chysta aj hlinikove RIOT ramy na 2015, snad ich predstavia este tento rok.

Tom333 11.07.2014 (14:13)

Dizajnovo pekný, ale vzhladom na tu cenu dosť ťažký.