Kliknutím prejdeš na
www.fujibikes.com
Reklama
Nuseti - prvý bike na svete s vnútorným radiacim systémom

Nuseti - prvý bike na svete s vnútorným radiacim systémom

36 komentárov

slavo 14.07.2014   Novinky Info Bicykel Horska Cyklistika

Vynikajúci horský bicykel vybavený revolučným systémom vnútornej jednotky radenia (Inner Drive System - IDS), vyvinutý špeciálne pre horské bicykle. Ako fungujú prevody a koľko táto vecička stojí?

 

Nuseti predstavuje novú generáciu horských bicyklov, ktoré sú vybavené revolučným systémom vnútornej pohonnej jednotky. Radiaci pohon bol vyvinutý špeciálne pre jazdu na horskom bicykli. Je to vysoko zaujímavý bike pre každého, kto oceňuje na horskom bicykli dobrodružstvo. Za projektom stojí nadšený cyklista Gregory Zielinski - viacnásobný víťaz národných majstrovstiev horských cyklistov v Poľsku.



Inner Drive System

Technická špecifikácia IDS prevodovky:
    - 16 efektívnych kolies
    - rozsah radenia 570%
    - max. vstupný krútiaci moment 250 Nm / 184 lb-ft
    - možnosť radenie, keď sa nešliape
    - možnosť radenia pri maximálnej šliapacej záťaži


Prevodovka IDS poskytuje prevodový rozsah 570%, a zároveň ponúka 16 prevodov, ako je uvedené v nižšie uvedenom grafe.

Graf

Prevod č.1 s hodnotou 0,66 je porovnateľný s tradičným prevodom - 22 zubov vpredu a 33 zubov vzadu.
Prevodový pomer

Prevod č.16 s hodnotou 3,77 je porovnateľný s tradičným prevodom - 42 zubov vpredu a 11 zubov vzadu.
Prevodový pomer

Celková váha biku je slušných 10.7kg.

Rám za 2432 GBP / 4061 USD / 2991 EUR (s vlastným menom na ráme)
(+ reklamné predmety )
Rám

Komplet bike pripravený na jazdu za 3750 GBP / 6262 USD / 4612 EUR (s vlastným menom na ráme)
Nuseti IDS

Táto vychytávka je momentálne vo vývoji a na Kickstarter.com práve zháňa darcov na realizáciu tohto zaujímavého konceptu. Ak by ste chceli projekt podporiť, alebo získať viac informácií, stačí navštíviť nasledujúcu stránku - https://www.kickstarter.com/projects/1401606907/nuseti-the-mountain-bike-of-the-future
 

Fotogaléria k článku

 

Páči sa ti tento článok?

Článok je zle napísaný
V článku sú chyby
Nepáči sa mi obsah
Nepáčia sa mi predstavované produkty
Iné
Odoslať

Podobné články

Komentáre

matvej11 14.07.2014 (19:48)

budu ti klepat ventily

 
igoro 14.07.2014 (20:17)

Je to v podstate jednoduchšie ako klasické radenie, oprava nebude tak zložitá. Zaujímať ma ale bude životnosť celého systému.

 
matvej11 14.07.2014 (19:43)

koniec bordelu v prevodovom systeme a tak isto koniec domaceho servisovania co znamena tahanie $ z v penazenky. inak zaujmava vec.

 
N/A 14.07.2014 (20:13)

neskutocna blbost, keby som si to nejak chcel doma zreparovat tak ma asi porazi

 
misto N/A 18.07.2014 (14:25)

To neznamená, že je to blbosť, však?

 
janohalik 15.07.2014 (12:42)

A na 26tkovych kolesach? Zaspali dobu?

 
helevole janohalik 15.07.2014 (12:59)

a preco by malo byt vsetko na 29 resp 27,5?

 
bobris janohalik 15.07.2014 (15:17)

Frame sizes availability - 26" 27.5" 29"

 
Diwiak 17.07.2014 (20:37)

slova klasika - v otazke ceny, hmotnosti, spolahlivosti nic neprekonalo klasicky prehadzovac

 
Diwiak Diwiak 17.07.2014 (20:38)

..a podla mna dlho ani nic neprekona, pokusy uz boli..

 
tulenik Diwiak 01.10.2017 (00:11)

prekonalo, Di2 a eTap

 
Lubo. 14.07.2014 (19:45)

a čo keď vyťahám reťaz?

 
Bzuko41 14.07.2014 (20:10)

Zaujimavost uvidime co tato technicka pikoska medzi bikerov prinesie, napad ocenujem

 
Diwiak 14.07.2014 (20:17)

HM a co zivotnost?? nahradne diely?? je to len prototyp, asi by som sa zatial bal do toho ist..kazdopadne zaujimave

 
Diwiak 14.07.2014 (20:22)

cenu mate zle, za to je len samotny ram s menom. pol melka na to podla mna nestihne vyzbierat. skoda

 
slavo Diwiak 14.07.2014 (20:39)

Diky, uz som tam doplnil aj ram a cenu pre komplet bike

 
angel1 14.07.2014 (20:30)

Zaujimave. V kazdom pripade ocenujem snahu o dalsi pokrok

 
smidik 15.07.2014 (11:04)

zaujimave... ak to naozaj radi prevody aj pri zatazi, tak je to fajn... cas ukaze , ci sa to uchyti

 
sabomtb smidik 27.05.2015 (10:13)

Urcite ano, prevodovka je planetova a umoznuje preradovanie pri plnej zatazi

 
helevole 15.07.2014 (12:33)

fap fap fap fap

 
Dagger 15.07.2014 (16:37)

ešte nech zapuzdri brzdy aj s kotučom a bude to echt dirt bajk

 
jahnny 18.07.2014 (08:55)

Podobne nieco mi dovliekol tatko na reklamnych prospektoch kdesi z nemecka par rokov dozadu. Ako napad je to podla mna super, len naj problem vidim v tom ze to je vstavane v rame. Ak by ta krabica/prevodovka bola ako samostatny prvok, ktory vyraba jedna firma a da sa dat na ram inej znacky ako je pri dnesnom systeme tak je to viac zivotaschopne.

 
cb911 29.07.2014 (21:15)

revolučným systémom vnútornej pohonnej jednotky - Myslel som ze pohonna jednotka sedi na bajku. Ak sa mysli vnutorna radiaca jednotka, tak potom uz skor tu bola planetova prevodovka v naboji.

 
smitty 31.07.2014 (10:52)

Tak vyzerá to zaujímavo, rád by som sa na tom zviezol, ale do predaja sa ten bicykel rovnako nikdy nedostane .

 
robos1 11.08.2014 (08:30)

reťaz časom nahradí kardan, tak ako u motocyklov to pomaly nebude potrebovať údržbu. Kotúčová brzda pred nejakým časom tiež bola čudná a dnes to je samozrejmosť.

 
ddemo robos1 12.08.2014 (08:56)

reatz ani nahodou nenahradi kardan u motocyklov..ani nahodou. Retazovy prevod je lacny na vyrobu, relativne lahky... s kardanom sa mozeme stretnut maximalne tak u drahsich motoriek.

 
robos1 12.08.2014 (10:03)

kovový materiál je postupne nahrádzaný rôznymi plastami a pod., u bicyklov sú to zatiaľ kostry, kolesá a nejaké doplnky, no v iných odvetviach je to oveľa ďalej. história ukázala, že výrazy ako ani náhodou, neexistuje, neverím, na celý život a podobne už nemajú pravdu a nemali by sa používať. ART sa páči aj mne, keď vidno ako sa to tam točí ako pracujú tie tiahla, má to svoje čaro. Popri tom bude existovať aj ta druha verzia keď nebude vidno nič, len to bude makať. Lacný, drahý to je ďalšia debata, do tej sa mi nechce púšťať. Nechal som sa uniesť, neberte ma vážne.

 
Julko 18.08.2014 (10:19)

Slušná váha, ochrana pred blatom, možno ľahšia údržba.

 
sabomtb 27.05.2015 (09:57)

Toto je pravy nefalsovany horsky bicykel ako ma byt so vsetkym potrebnym, do vody aj do blata. Uz davno bolo na case skoncovat so zablatenym skripajucim Shimanom. Konecne nastal pokrok v pravej horskej cyklistike. Svita na lepsie casi.

 
JurajVelebny 14.07.2014 (20:33)

Zaujímavé ale niet nad klasiku

 
muffin JurajVelebny 14.07.2014 (21:54)

este ze si toto nehovorili ludia zijuci v jaskyni po tom, co sa jeden z nich pustil do stavania prvej chatrce

 
JurajVelebny muffin 17.07.2014 (14:36)

Ja som nepovedal že je to blbosť ale aby si opravil prehadzovačku alebo vymeniť reťaz na tomto tak musíš rozobrať pol biku a to by ma fakt nebavilo.

 
tulenik muffin 01.10.2017 (00:15)

už v jaskyniach sa stavali prístrešky, resp. v oblasti, kde hominidi vznikli, jaskyne ani nie sú :P

 
johnnySVK 15.07.2014 (13:23)

chlapik to asi zacal vyvyjat v case, ked este neboli 29" kola....a potom sa mu to uz menit nechcelo... ..Jako napad fajn, akurat skoda ze je to tak skarede...

 
janohalik 15.07.2014 (13:13)

ASi preto ze 26tky su pomali v XC a maratonoch historia. Ale jasne, par ludi to z nostalgie bude jazdit avsak pri takychto inovaciach ako to tu predstavuju je to skor na zasmiatie. Tymto sposobom neprerazia, lebo rozmer kolies odradi 90% potencialnych zakaznikov.

 
Bukas janohalik 03.08.2014 (11:00)

Kamoš , čo to trepeš o akej hystorii? Stále sa vyrabaju a budu výrábat 26" kolesá práve pre to aby si každý mohol vybrat čo mu vyhovuje !!! 29" kolesá namaju viacej výhod ako 26" je to len reklammný a marketingový tah aby sa predávali bicykle.

 
Pridaj komentár