MTBIKER magazín - Všetky články a videá

Peter Velits celkovým víťazom v pretekoch Okolo Ománu

Slovenský cyklista Peter Velits z tímu Omega Pharma-Quick Step sa stal celkovým víťazom etapových pretekov Okolo Ománu. Úspech slovenskej cyklistiky na tomto podujatí podčiarkol Peter Sagan z tímu Liquigas-Cannondale, ktorý sa stal víťazom bodovacej súťaže. Nedeľňajšiu šiestu etapu vyhral Nemec Marcel Kittel pred Petrom Saganom a Tylerom Farrarom z USA.
Okolo Ománu - Po sobote lídrom Peter Velits

Slovenský cyklista Peter Velits z tímu Omega Pharma-Quick Step obsadil v sobotňajšej 5. etape na pretekoch Okolo Ománu vynikajúce druhé miesto a pred poslednou etapou sa stal lídrom celkového hodnotenia. Víťazom sobotňajšej 158 km dlhej etapy s cieľom na kopci Jabal al Akhbar bol prvý Talian Vincenzo Nibali zo zoskupenia Liquigas-Cannondale.
SP Dráha: Pavlendová v scratchi 19., Britky utvorili 2 rekordy

Slovenská reprezentantka Alžbeta Pavlendová obsadila 19. miesto v piatkovom scratchi na finálovom štvrtom podujatí Svetového pohára v dráhovej cyklistike v Londýne. Z víťazstva sa tešila Austrálčanka Melissa Hoskinsová.
Storočný Francúz svetovým rekordérom v hodinovke

Francúzsky cyklistický nadšenec Robert Marchand utvoril nový svetový rekord v hodinovke špecifickej vekovej kategórie - storočných. Za 60 minút sa mu podarilo odjazdiť 24,25 km. Pre porovnanie: svetové maximum Ondřeja Sosenku z roku 2005 má 49,7 km, Čech ho však dosiahol vo veku 29 rokov.
Peter Sagan druhý v 4. etape na Okolo Ománu

Slovenský cyklista Peter Sagan obsadil v piatkovej 4. etape na pretekoch Okolo Ománu vynikajúce druhé miesto. Dvadsaťdvaročný pretekár nestačil po 142,5 km v cieli v parku Al Wadi Al Kabir v hlavnom meste Muskat iba na Nemca Andrého Greipela, ktorý si upevnil pozíciu lídra a červený dres vedúceho pretekára.
Peter Sagan prišiel o dres lídra pretekov Okolo Ománu

Slovenský cyklista Peter Sagan prišiel v 3. etape o červené tričko lídra pretekov Okolo Ománu. Dvadsaťdvaročný pretekár tímu Liquigas-Cannondale finišoval vo štvrtok po 144,5 km z Al Awabi do Muscatu na 5. mieste. Na vedúcu pozíciu celkového poradia sa dostal vďaka bonifikácii za 2. priečku Nemec André Greipel. Sagan momentálne na svojho súpera stráca 2 sekundy.
Sagan dosiahol prvý etapový triumf v roku 2012

Slovenský cyklista Peter Sagan dosiahol prvý výrazný úspech v roku 2012, keď sa stal víťazom stredajšej 2. etapy pretekov Okolo Ománu zo Suru do Wadi Dayqah Dam (140,5 km). Dvadsaťdvaročný jazdec tímu Liquigas-Cannondale sa presadil v špurte vedúcej skupiny. Sagan sa vďaka etapovému prvenstvu stal novým lídrom pretekov a vo štvrtok si oblečie červený dres vedúceho jazdca. Sagan je zároveň na čele súťaže aktivity o zelený dres a súťaže mladých jazdcov o biely dres.
Úvod Okolo Ománu vyhral Greipel, Sagan finišoval piaty

Nemecký cyklista Andre Greipel nadviazal v úvodnej etape pretekov Okolo Ománu na svoje tri januárové čiastkové úspechy z austrálskej Tour Down Under, keď sa presadil po 159 km od kráľovského paláca Al Alam v Muscate do Wadi Al Hoqay. V špurte hlavného poľa cyklista tímu Lotto-Belisol predstihol Rusa Denisa Galimzjanova a Američana Tylera Farrara.
Cyklokros: Štybar vyhral Superprestige v Middlekerku

Čech Zdeněk Štybar zvíťazil v sobotňajších cyklokrosových pretekoch série Superprestige v belgickom Middlekerku. Na druhej priečke sa umiestnil domáci Sven Nijs a tretí bol jeho krajan Tom Meeusen. V konečnom poradí seriálu uspel Nijs pred ďalším Belgičanom Kevinom Pauwelsom a Štybarom.
Contador začal opäť s tréningom

Cyklista Alberto Contador začal opäť s tréningom ako to avizoval už po vypočutí verdiktu Športového arbitrážneho súdu v Lausanne o zastavení činnosti. Španiel bude môcť opäť súťažiť v auguste, dovtedy môže len trénovať. V piatok absolvoval prvú jednotku, o ktorej informoval fanúšikov na svojom konte na Twitteri.
Juraj Sagan na Giro Calabria a Paris Roubaix PR článok

Juraj Sagan na Giro Calabria a Paris Roubaix

Slovenský cyklista Juraj Sagan odštartoval už druhú sezónu v talianskom protíme Liquigas-Cannondale a napriek tomu, že je trochu v tieni slávnejšieho mladšieho brata Petra, s jeho výkonmi v uplynulej premiérovej sezóne na Apeninskom poloostrove je spokojnosť.
Boonen sa stal štvrtýkrát víťazom Okolo Kataru, Sagan 11.

Belgičan Tom Boonen sa stal štvrtýkrát v kariére celkovým víťazom cyklistických pretekov Okolo Kataru, ktoré vyvrcholili v piatok záverečnou 6. etapou. Posledný triumf na tomto ročníku si pripísal v šprinte v Dauhe po 120 km zo Sealine Beach Francúz Arnaud Démare. Jazdec tímu FDJ sa presadil pred Rusom Denisom Galimzianovom a Austrálčanom Markom Renshawom, ktorý obhajoval vlaňajšie celkové prvenstvo.