Pozvánka: Medzinárodný cyklokros C2, Udiča 4-5.10.2014

Minulý rok sme prvýkrát v histórií Slovenska zorganizovali cyklokros na úrovni C1, čo je po svetovom pohári druhá cyklokrosová liga, výsledok – UCI nadštandard, pretek, kde si každý fanúšik cyklistiky mohol prísť na svoje. Závod, kde sa ide naplno od štartu až do cieľa.

Tento rok opäť pokračujeme v tradícií cyklokrosu pod hlavičkou UCI, tentokrát na úrovni C2. Začíname v sobotu 4.10.2014 finálovým závodom Národnej cyklistickej súťaže pre žiakov základných škôl až po hlavný závod kategórie Elite, ktorý štartuje o 16:00.

Pokračujeme v nedeľu 5.10.2014, kedy začíname pretekom hobby. Hlavný závod kategórie C2 Veľká cena Finančného centra odštartuje o 15:00. Aj tento rok je zachovaný hobby pretek na 20-30 min (počet kôl určí rozhodca), štart je o 11:45. Ideou hobby preteku nie je lámať účastnícke rekordy, ide o to zabaviť sa, vyskúšať si o čom je cyklokros, skúsiť si, aké to je ísť 30 minút na doraz systém „brzda plyn“.

Kompletné propozície a ďalšie informácie nájdete na našej stránke http://www.fcteam.sk

Týmto chcem zároveň požiadať všetkých fanúšikov cyklistiky, aby prišli podporiť cyklokrosárov v čo najväčšom počte. Bude október, čas cyklistického oddychu, nebude snáď problém obetovať jeden alebo obidva víkendové dni na podporu cyklistiky.

Predstaví sa kompletná Slovenská a Česká cyklokrosová špička a samozrejme očakáva sa aj väčšia medzinárodná konkurencia. Trať je namotaná na minimálnej ploche, divák má tak prehľad o dianí na takmer celej trati. Divácky je to určite najatraktívnejšia cyklistická disciplína, preteky nie sú zviazané taktikou, ide sa na doraz od štartu. Každopádne sa bude na čo pozerať, o občerstvenie a ostatné náležitosti bude dobre postarané.

Ďakujeme.
FC Team

Pozvánka: Nabitý cyklokrosový víkend v Šamoríne preverí techniku jazdy

Rok sa s rokom stretol a areál X-BIONIC Sphere v Šamoríne opäť priláka cyklokrosových nadšencov.
Pozvánka: MTBIKER X-Point Cyclocross Race 2022 - zaži svetovú atmosféru cyklokrosu

Jeseň je obdobím, kedy nám Il Lombardia pomaly ale isto uzatvára cestnú sezónu. No na druhej strane to nielen nám, ale aj svetovej špičke, otvára nové možnosti jazdenia. Jednou z nich sú aj preteky X-Bionic Cyclocross Race.
Každý sa môže stať KRÁĽOM, práve týmto jediným dňom...

Leto prišlo akosi náhle, bez jari. Rýchlo sme oprášili biky a začali cestou-necestou naháňať kilometre i kamarátov. Skôr ako sme sa poriadne porozhliadli, prišlo leto a pásikavý model opálenia už obliekla väčšina z nás. Pribúdajú kilometre, zážitky, preteky, pásiky tmavnú a napĺňajú sa veľké výzvy i ciele. Aj tento rok sme pre vás pripravili jednu Kráľovskú výzvu - výzvu Stať sa KRÁĽOM, práve týmto jediným dňom...na Kráľovskom MTB maratóne v sobotu 23.8. 2014.