Canyon: Najväčšie cestné a urban novinky pre sezónu 2015

Tento rok ponúka Canyon množstvo vylepšení a v predstavovanom širokom spektre nových bikov si nájde každý cyklista kvalitný stoj podľa svojich predstáv. Pozrite sa bližšie na novinky a vylepšenia z dielne Canyon.

Aeroad CF SLX – Stelesnenie pretekania v tej najčistejšej forme

Najvyššia priečka v hodnotení UCI World Tour tri roky po sebe a víťazstvo na najväčších svetových pretekoch sú nespochybniteľným dôkazom o jeho rodokmeni. Teraz je znovuzrodený, Aeroad CF SLX preukázal svoju rýchlosť víťazstvom v dvoch etapách pri svojom debute na Tour de France. Vzali sme to najlepšie zo Speedmax CF TT a Ultimate CF SLX pre vytvorenie rámu o hmotnosti 980 gramov. Výsledkom je bicykel, ktorý spája dohromady to najlepšie z aerodynamiky s klasickými parametrami cestného bicykla: maximálnu tuhosť, nízkou váhu, výnimočné ovládanie a komfort.

Nový Aerococpit CF bol v jadre vývoja a stelesňuje systematickú integráciu kľúčových komponentov pre zvýšenie výkonu. Zvýšenú tuhosť stredového zloženia oceníte najmä v rýchlych nástupoch a špurtoch. V rýchlych zjazdoch si budete istejší vďaka zvýšeniu tuhosti hlavovej trubky. Agresívna jazdná pozícia je dosiahnutá použitím našej Pro Geometry, to znamená, že dokážete vyvinúť väčšiu rýchlosť s menším úsilím a tak ušetríte sily na dobu, kedy ich budete potrebovať. S Aeroad CF SLX sa vaša výkonnosť na ceste dostane o level vyššie.
Na výber je až 7 rôznych prevedení Aeroad CF SLX. Podrobnosti sa dozviete priamo na stránkach výrobcu - http://www.canyon.com/sk/roadbikes/series/aeroad-cf-slx.html

Team
Di 2

ENDURACE CF – Maximálny komfort prináša lepšie výkony

Pohodlie a výkon. K dosiahnutiu jedného musíte zvyčajne obetovať to druhé. Endurace CF nie je tento prípad. Počas vývoja sme prišli s Integral Comfort Concept, naše myšlienky na zlepšenie ergonómie a jazdných vlastností sa zamerali na bicykel ako celok a nie len na jeho časti. Optimalizáciou priemerov trubiek, použitím správnych rozmerov a starostlivým výberom správnych komponentov sa nám podarilo vytvoriť náš najpohodlnejší karbónový cestný bicykel. Zdieľanie mnohých technických vychytávok so súčasnou generáciou Ultimate CF vám zaručí neuveriteľne nízku hmotnosť a veľmi efektívny prenos sily, aby ste si užili každý kilometer jazdy na bicykli Canyon.

ENDURACE CF 8.0

ENDURACE CF 8.0 - Výbava
Sport Geometry poskytuje vzpriamenejšiu a uvoľnenejšiu pozíciu pre zníženie tlaku na chrbát a ramená. S technológiou VCLS použitej pri sedlovej rúrke Maximus, vidlici a zadnej stavby rám žehlí nerovnosti a pohlcuje vibrácie. Bočná tuhosť rámu zostala zachovaná, takže dostanete spoľahlivé ovládanie a neuveriteľný výkon pri stúpaní. Sedlovka Canyon v kombinácii so sedlom Fizik a našimi novými riaditkami zaručujú, že všetky kontaktné body budú mať to najvyššie možné pohodlie, aby ste sa už pri prvej jazde cítili ako doma. Vytrvalostný bicykel s pretekárskymi génmi, Endurace CF vás udrží sviežich, keď ostatní začínajú vädnúť.

ENDURACE CF 9.0 SL

Podrobnosti sa dozviete priamo na stránkach výrobcu - http://www.canyon.com/sk/roadbikes/series/endurace-cf.html

Objavuj svoje mesto. Víťaz ceny Eurobike Gold Award

Biky do mesta

COMMUTER

Ak sa každodenná cesta do práce stáva únavnou, potom treba spoznať mesto z úplne novej perspektívy. Canyon Commuter zmení každú cestu mestom. Plne integrované osvetlenie a blatníky použiteľné ako nosič batožiny. Taký by mal byť moderný bicykel pre dochádzanie do práce alebo jazdu po meste. Canyon Commuter kombinuje eleganciu a funkčnosť v odvážnej konštrukcii. Tomuto bicyklu sa podarí zmeniť jazdu mestom v zážitok, ktorý si užijete.

Či už s remeňovým pohonom alebo tým klasickým reťazovým pohonom Commuter bol navrhnutý pre bezúdržbovú prevádzku a na poskytnutie bezstarostnej jazdy, bez ohľadu na to kam idete. Od integrovaného predného svetla ku koženému sedadlu a gripom, aj tie najmenšie detaily boli premyslené, aby dali dohromady špičkový výsledok. Unikátny rám má jednoducho rozpoznateľnú siluetu. Canyon Commuter bol navrhnutý, aby robil správny dojem.

URBAN

Večerné stretnutie s priateľovi alebo víkendové nákupy, s modelmi Canyon Urban budete mať istotu, že prídete vo veľkom štýle. Bez ohľadu na tom kam idete alebo prečo tam idete, tieto bicykle sa hodia všade. Ich minimalistický dizajn a ľahké komponenty zabezpečia, že pri jazde mestom urobíte dobrý dojem.

Vnútrom vedené káble a bezšvíkové zvary dávajú bicyklu čistý vzhľad, rám je kompatibilný so svetlami Supernova a má tiež ochranu proti zlodejom v sedlovej objímke. Ak je čistá funkčnosť to pre čo žijete, tak naše Urban bicykle sú pre vás pravou voľbou. S hydraulickými kotúčovými brzdami pre spoľahlivé brzdenie a sedlovkou VCLS Post pre zvýšenie pohodlia. Tam kam sa chcete dostať dôjdete rýchlo a s ľahkosťou.

Podrobnosti o rade COMMUTER a URBAN si môžete pozrieť na - http://www.canyon.com/sk/urban/series/urban.html