CUBE: ELITE HYBRID - Znamenitý dizajn ocenený Red Dot Award

CUBE: ELITE HYBRID - Znamenitý dizajn ocenený Red Dot Award

-517 komentárov

PR článok 02.05.2015 6 fotografií   Eurobike Ocenenie Cube Elektrobicykle Horska Cyklistika

E-Bike ELITE HYBRID sa stal víťazom Eurobike Gold Award aj the Design and Innovation Award a nedávno bol ešte ocenený navyše prestížnou cenou za dizajn produktu Red Dot Design. 38 renomovaných dizajnérov z 25 rôznych krajín vyberalo najlepšie „kúsky umenia“ z viac ako 4928 rôznych produktov a ELITE HYBRID zabodoval na celej čiare.

 

ELITE HYBRID HPC SLT 29 zvíťazil v hodnotení ElektroRad ako aj ElektroBike.
Maximálny výkon bez kompromisov, taký bol cieľ, ktorý inžinieri museli dosiahnuť pri vývoji rady Elite Hybrid. Výsledkom je 16.9 kg karbónový E-Bike s pohonom Bosch Drive Unit. CUBE tak nastavil nové štandardy v E-Bikoch, pretože výkon ELITE HYBRID je znamenitý.







Video: ELITE HYBRID HPC SLT 29








ELITE HYBRID HPC SL 29 / ELITE HYBRID HPC RACE 29




Viac informácií


Fotogalériu a presnú špecifikáciu si môžete pozrieť na
http://www.cube.eu/sk/bikes/hybrid/elite-hybrid/
 

Fotogaléria k článku

 

Viac o elektrobicykloch, ich výbere a používaní nájdeš v novej sekcii Elektrobicykle v skratke.

Páči sa ti tento článok?

Článok je zle napísaný
V článku sú chyby
Nepáči sa mi obsah
Nepáčia sa mi predstavované produkty
Iné
Odoslať

Podobné články

Komentáre

mailer 02.05.2015 (21:16)

4


na to ze ked niekomu po uraze s nasledkmi doporuci doktor plavat alebo jazdit na biku, tak aby neodjazdil 10km a padla, ale aby si to viac (dalej) uzil.

 
N/A mailer 03.05.2015 (19:08)

0


Súhlasím s tebou, ale chudák ten, čo bude tak handicapovaný a ešte aj malú hypotéku na taký bike bude musieť zobrať. A ak niekto napíše, že sú tie ceny normálne tak neviem potom čo je u neho nenormálne.

 
maros1974 03.05.2015 (07:59)

4


akurat ze na nich bude jazdit minimum ludi co su po uraze a vacsina tych co su bez kondicky....teda napr.ti co ledva vysplhali na Biely kriz budu teraz ficat po karpatskych trailoch a bude to dalsi faktor hustenia premavky.

Moj nazor je ten, ze e-biky nepatria na single a byt spravcom singlov dal by som im cedulu zakaz vjazdu. A druha vec, co si malo bikerov uvedomuje bike priemysel potrebuje novy produkt, preto sa mnohe znacky masivne po ebikoch vrhli, tak ako spravili pokus s fatbikmi aj ti co ich nikdy nerobili a mnohym to nevydrzi ani dve sezony, tak teraz je na rade e-bike madness. Myslim si ze ide o vlnu ktoru sa snazi vyvolat a sformovat bike priemysel, tj. nepochadza to od bikerov, resp. zo strany dopytu.

 
Podkonican maros1974 03.05.2015 (18:05)

0


To ako by niekto kto má inú farbu bicykla ako sa ti páči, nemohol ísť jazdiť na nejaký chodník či ako to voláš americky
Sú ľudia, čo majú aj viac rokov ako ja či Ty, a takí ľudia často majú aj tie peniaze a ver tomu, že dajú za taký bicykel peniaze. Využitie je široké, čím viac človek cestuje a chodí po svete a je rozhľadený, nenarátal by sa využitia a možností pre koho a kedy e-bike.

Súhlasím, na slovenské pomery, je to ríša snov a aj pre Rakúšana ( príklad) je to nemalá suma, ono veci sa majú tak, že
-baterka iný výrobca
-motor iný výrobca
-bicykel iný výrobca
každý chce mať profit a v neposlednom rade aj ten čo to predáva a servisuje. Lebo predsa je to už viac technika a nedá sa to opraviť u Pavlendu Ondra v garáži na pongu. Na to treba tiež myslieť.

A aj to prirovnanie k motorke je diskutabilné, kedže jednu mám doma viem za bicykel netreba poistky platiť a liať do neho benzín, nehovoriac o tom, že na motorku treba mať viac priestoru na uskladnenie. Ale je pravda, že na takej motorke je techniky požehnane aj inžinierskeho umu viac než dosť, nuž ale robia sa už dlhé roky a nie sú také vychytené a moderné(globálne vo svete) ako vlastniť e-bike.
Môj názor

Peknú nedeľu priatelia.

 
N/A Podkonican 03.05.2015 (19:15)

0


Čo je nové na elektrobikoch čo by ospravedlnilo tú nehoráznu cenu, ktorú chcú vytiahnuť z vrecák občana?
"V deväťdesiatych rokoch 19. storočia sa objavujú patentové prihlášky bicyklov, ktoré využívajú na pohon nielen šliapanie, ale aj elektromotor. V roku 1897, Hosea W. Libbey z amerického Bostonu zostrojil elektrický bicykel (U.S. Patent 596,272) poháňaný „dvojitým elektrickým motorom“, ktorý bol umiestnený v strede osi kľukového hriadeľa. Tento model bol v roku 1990 znovu zostrojený a imitovaný ako bicykel Lafree spol. Giant.

Ani v prvej Československej republike konštruktéri nezaháľali. Jedným z prvých, kto sa zaoberal elektrickým bicyklom, respektíve „Elektrocyklom“, bol od roku 1938 Ing. H. Fügner. V prototype z roku 1944 využíval upravené dynamo Sentuilla o výkone 150 W a napätí 24 V. Na rovine bicykel dosahoval rýchlosť 14 km/h a s odpojeným derivačným vinutím až 36 km/h! Olovené batérie mali kapacitu 75 Ah a dojazd na rovine až 70 km. Váha stroja vrátane batérií však bola neuveriteľných 140 kg.

Naozajstný rozvoj zaznamenávajú elektrobicykle až s ovládaním točivého momentu elektromotorov, ktorý bol objavený koncom 90. rokov 20. storočia. Prvé komerčné elektrické bicykle sa na trhu objavili v roku 1992 a už v roku 1998 je na trhu 49 rôznych typov elektrobicyklov a ich produkcia rastie rýchlosťou 8% ročne"

 
Podkonican N/A 03.05.2015 (19:56)

0


Ved som písal, že je to módna vlna a snaha priniesť niečo moderné, ekologické, trendové v oblasti dopravy a športu ktorý dotvára image úspešného človeka: zdravo a ekologicky sa tváriť a žiť. Také sú trendy a snahy korporácií, výrobcov, nám to predkladať a podsúvať. Ved vidíš ako spájajú sily a aj auto-moto hráči vstúpili na tento trh Bosch či Yamaha, dokonca aj elektro gigant Panasonic, títo všetci vyrábajú motor či baterku a vraj nezaháľa ani Shimano.
Vyťahovanie peňazí je ale veľmi zlý výraz, lebo kúpa bicykla alebo akého koľvek tovaru, nie sú dane či iná povinnosť platiť občan!
Nikto nikoho nenúti niečo kupovať. Lebo 100 ľudí 100 chutí a ži a nechaj žiť aj ked je to celé biznis, nemusí voňať každému.

 
maros1974 Podkonican 03.05.2015 (22:24)

1


Pisal som ze vedlajsi efekt bude ten ze uzke lesne chodniky/singletracky budu potencialne prehustene aj vdaka jazdcom, ktori by sa na ne bez motorceka mozno ani nedostali. Plati to ak sa z ebikov stane masovka, co dufam zatial kvoli tym cenam snad na SK nehrozi. Aby bolo jasns, nemam nic proti ebikom pre commuterov (jazdia do prace a spaet), do mesta, alebo na cestnu infrastrukturu, i lesne cesty povedzme. Prekaza mi to ale na trailoch, kde motorcek donesie ludi ktori by tam inak nezabludili, ludi co nemaju najazdene, chyba im technika, etika, skratka vykon aj skusenosti. Ide o cesty, kde je zvycajne problem s predbiehanim, nakolko su uzke a zvycajne aj dynamicke. Bude tam ficat proste kazdy ako napr. na petrzalskej hradzi (kde mi to nevadi, to je teren pre masy a preto sa mu vyhybam). Nepacilo by sa mi keby tieto decka zamorili lesiky a chodniky na tychto, ako spravne pises, motorkach. Ebike totiz nie je nic ine ako motorka a to ze musis krutit pedalmi aby bol motor v chode to nie je ziadny rozdiel, resp. minimalny. Som proste proti elektrickym motorkam na uzkych lesnych chodnikoch (a.k.a. singletrack). Ja som cenovej bariere rad, ak sa vsak z toho vo svete stane masovka, tak to pride aj sem.

Takze pre Podkonicana: ak ma niekto inu farbu bicykla to mi urcite neprekaza. Toto prirovnanie Ti nevyslo, bicykel a motorka je zasadny rozdiel. Ak niekto brazdi single na motorke (akejkolvek, aj elektrickej), to mi prekaza.
A haluska o ludoch co maju vek a peniaze, to som celkom nepochopil. Ak implicitne navodzujes ze ebike sa nachadza mimo moj rozpocet, tak sa mozem akurat tak zasmiat.

 
shamot maros1974 03.05.2015 (18:35)

-1


Nerozumiem z akého dôvodu by ebike nemali patriť na single trail a už vôbec nie prečo by malo byť zlé že si ich kúpia ľudia bez kondičky. Myslím že je oveľa lepšie keď bude človek bez kondičky jazdiť na ebiku ako nejazdiť vôbec. Toto nie je samohyb a treba šlapať aj tu.

 
maros1974 shamot 03.05.2015 (22:42)

0


napisal som to v odpovedi vyssie pre Podkonicana. Asi som oldschoolista, ale kazdy watt nevygenerovany nohou bikera je fake.

 
jamo63 03.05.2015 (16:16)

3


Ceny sú ozaj uletené, každý rok ceny stúpajú bez ohľadu na technologickú náročnosť, Pre porovnanie, kde je reálna hodnota ? =1">http://www.motoplanet.sk/e-detaily.php?cid=55&id=12335&=1

 
danciwo 02.05.2015 (20:01)

2


Chapem, ze e-biky idu do popredia a su uzitocne v meste, ale naco je dobre toto?

 
MrKoubak 04.05.2015 (15:45)

1


myslel som si že čítam web o BAJKOCH .. škoda že sa autor pomýlil a dúfam že omylom sem dal toto..

 
Nagasaki 02.05.2015 (17:19)

0


tie ceny su z kategorie fantasy

 
Jackob47 02.05.2015 (18:39)

0


akoby to ešte niečo s bikom malo

 
b-fri 02.05.2015 (19:53)

0


..ceny vzhladom na predajnost takychto veci atd. su celkom normalne...no osobne sa mi moc nezda uchytenie zadneho prasata brzdy...i ked nejde o nejaky "downhilovy kus" tak si myslim, ze spodna rurka zadnej stavby na strane brzdy bude riadne namahana na ohyb, kedze tlak pri brzdeni z kotuca bude na prasa prenasany priamo na nic neopretu rovnu spodnu trubku, ktora pri zatazeni zasa pruzi opacnym sposobom..-tlaky sa trochu rusia, no trubka sa dost namaha....pekne, prasa zakryte no podla mna moc "krytickym sposobom"...

 
ujopista 04.05.2015 (22:03)

0


Ebike je rovnake bicyklovanie a sportovanie ako klasicky bike, len je tam vela moznosti navyse.

 
Jaro3 06.05.2015 (09:59)

0


maros1974 Plne rozumiem marosovej snahe nepustiť e-biky na singltreky. Možno bude úspešná tým že majitelia e-bikov tam dobrovoľne nepôjdu. Druhá možnosť je že zákonom sa upraví a zakáže používanie singletrekov. Pokiaľ viem tak podľa zákona mtb biky môžu používať len všetky lesné cesty širšie než x cm ... takže singletreky môžu vzniknúť len tam kde sa staviteľ dohodne s majiteľom lesa - a až potom sa tam môžete bicyklovať. Podobne sa obávali enviromentalisti boomu mtb. Argumentovali poškodzovaním trávnatého porastu (čo je medzi nami blbosť! síce k nemu dochádza, dochádza aj pri pešej turistike, ale nedá sa porovnávať s poškodzovaním pri ťažbe dreva) no hlavne ide o rušenie zveri (jar-mláďatá) peší turista prejde cca 10-15km (i ten čo chodí mimo vyznačených chodníkov) na biku nie je problém 50-70 km čím sa zasiahne oveľa väčšie územie (viackrát vyplašíte zver - aj keď ju nevidíte a väčšmi pretože nie je dopredu varovaná hlukom motora).
CENA - u noviniek a pri nižšej sériovej výrobe je vždy vysoká. Podobne ako u motoriek https://www.youtube.com/watch?v=-GNKzQ0ChMc
alebo http://www.gizmag.com/2015-zero-s-ds-review-video/36119/
faktom ostáva že motorky a autá sú oveľa viac daňovo zaťažené ako bicykle (PZP, PHM, diaľnice)

 
Pridaj komentár