MTBIKER magazín - Všetky články a videá

Připravuje se boj o železného býka Moravského krasu PR článok

Připravuje se boj o železného býka Moravského krasu

Úspěšných jedenáct ročníků bikemeratonu GT ZASKAR, v nichž startovalo celkem téměř deset tisíc závodníků, má za sebou jejich pořadatel Galant Brno. „Letos jsme chtěli přijít s projektem, který nemá minimálně u nás obdoby....
MAlé KArpatské DObrodružstvo o týždeň

14. mája 2011 sa Malé Karpaty v okolí Bratislavy po siedmykrát stanú dejiskom pretekov dvojíc v orientačnej cyklistike – Malého karpatského dobrodružstva (MaKaDo).
Contador obhajuje svoj štart na Gire

Alberto Contador deň pred začiatkom Giro d´Italia 2011 obhajoval svoje právo štartovať na 94. ročníku etapových cyklistických pretekov. Španiel nevidí žiaden dôvod, pre ktorý by sa mal odhlásiť.
Môj pohľad na Quick Sport Jarný Šprint

Konečne aj mne začala tohtoročná sezóna a to Jarným šprintom v Bystričke. Bolo otázne, či vôbec nastúpim na štart, ale nakoniec som rád, že som si to nerozmyslel. Mám to predsa na skok, tak nebudem robiť drahoty a prídem, takto sklamať kamarátov nemôžem.
Oficiálne otvorili ďalší úsek cyklotrasy medzi Bernolákovom a Ivankou pri Dunaji PR článok

Cyklisti môžu pre aktívnejšie trávenie voľného času využívať ďalší úsek cyklistickej trasy medzi
obcami Bernolákovo a Ivanka pri Dunaji. Dnes ho pre verejnosť oficiálne sprístupnili podpredseda
Bratislavskej župy Martin Berta, starosta Bernolákova Ľubomír Poór a starostka Ivanky pri Dunaji
Magdaléna Holcingerová.
Giro 2011 veľmi ťažké, nechýba ani Etna

Jedno z hlavných podujatí cyklistickej sezóny 2011 Giro d'Italia odštartuje v Turíne, prvého hlavného mesta Talianska. Stane sa tak pri príležitosti 150. výročia zjednotenia krajiny na Apeninskom polostrove. Preteky sa začnú v sobotu 7. mája tímovou časovkou pri paláci Reggia di Venaria Reale na predmestí Turína a prvá etapa bude viesť k Palazzo Reale v centre mesta. Na druhý deň je na programe etapa z Alby do Parmy, ktorá meria 244 kilometrov.
UCI zakázala používanie injekcií na pretekoch

Medzinárodná cyklistická únia (UCI) v pokuse zabrániť jednej z možností dopingu v stredu zakázala používanie injekcií na pretekoch. Toto obmedzenie sa však netýka nevyhnutných prípadov ošetrenia. Doteraz sa mohli injekcie používať aj na vstrekovanie vitamínov a sacharidov na podporu regenerácie organizmu.
Aká bola Račianska časovka?

A je dobojované. Prvý ročník Račianskej časovky, ktorý bol zároveň aj druhým kolom župného pohára Na bicykli deťom, sa konal v nedeľu 1. 5. 2011 v kopcoch nad bratislavskou Račou.
Author Šela Marathon

Jeden z najpopulárnejších českých MTB pretekov klope na dvere. Author Šela Marathon sa uskutoční už v sobotu 7.5. v Lipníku nad Bečvou. A keďže je to čo by jeden kameňom dohodil zo Slovenska (80 km), určite na pretekoch nájdete aj známe tváre zo slovenských pretekov. Tu sú propozície akcie.
Report z Quick sport Jarného šprintu

V posledný aprílový deň sa v Bystričke pri Martine uskutočnil už druhý ročník MTB časovky - Quick Sport Jarný Šprint 2011. Organizátori si pre štartujúcich pripravili trať dlhú 9,3 km na ktorej 206 pretekárov nastúpalo 320 metrov.
Evans víťazom pretekov Okolo Romandie

Víťazom záverečnej etapy pretekov Okolo Romandie sa stal Brit Ben Swift, ktorý 164,6-kilometrovú trať zo Champagne do Ženevy zdolal za 3:50:51 h. Celkové víťazstvo pretekov si však odniesol Austrálčan Cadel Evans, ktorý na pódiu oslavoval s druhým Tonym Martinom a tretím Alexandrom Vinokourovom.
Aprílové číslo Cyklistickej dopravy

Najnovšie číslo online časopisu o Cyklistickej doprave je k dispozícii. Mesačník prináša informácie o cyklistike ako forme dopravy, skúsenosti zo zahraničia a snaží sa presadiť zlepšenie podmienok cyklistov u nás.