MTBIKER magazín - Všetky články a videá

1. sčítanie cyklistov Slovenska naberá na obrátkach

"To ešte dnes niekto bicykluje?" (divný pohľad mala v očiach...) "Nie mladá pani, len my dvaja čo tu pri Vás stojíme...". Iróniu slečna z úradu nepochopila, ale svojím spôsobom mala pravdu...
Kontrola a údržba nábojov

Je tu druhý diel nášho seriálu o opravách a nastavení bikov s podtitulom 'Prečo sa to netočí?' Ak na svojom biku nemáte zapúzdrené ložiská na nábojoch, je viac ako pravdepodobné, že sa budete musieť čas od času pozrieť na náboje zblízka. Tento návod poradí, ako na to.
Bike Brno očami Jubeho 2/2

Dokončenie fotoseriálu od JuBeho. Nájdete tu veci od Cannondale, Ridley, YETI, Rudy Project, Intense, De Rosa, Favorit a ďalších. Taktiež si môžete zahrať hru 'uhádni slávneho bikera'
Bike Brno očami Jubeho 1/2

Jube nám do redakcie (už viacero rokov) posiela fotografie z Bike Brna. Tak ako každý rok, aj tento rok stoja za to. V prvej časti nájdete lahôdky od značiek Author, Orbea, Pinarello, Specialized, Scott, Haibike, Ghost, Prodolli a rôzne čínske a svetové novinky.
BIKE BRNO 2009 v detailoch 3/3

Záverečná časť fotogalérie z Bike Brna 2009. Na svoje si prídu priaznivci značiek KTM, Yeti, Orbea, Rocky Mountain, Author, Specialized, Mavic, Haibike, Ghost, Lightweight, Scott a ďalších
BIKE BRNO 2009 v detailoch 2/3

Druhá časť fotogalérie z Bike Brna 2009. Uvidíte Cannondale, Felt, De Rosa, Pell's, Ridley, Willier, Superior, Sintesi, KTM a ďalšie
BIKE BRNO 2009 v detailoch 1/3

Cyklistický veľtrh konaný už tradične v rámci Sportlife Brno sa tento rok po prvý krát prezentoval pod vlastnou značkou Bike Brno. Určite si to vzhľadom na objem vystavovateľov v pomere ku ostatným športovým odvetviam zastúpeným v rámci tejto akcie zaslúžil. Prvých 80 fotiek
INTERSPORT ŠPRINTPOLOM 2009 z pohľadu "bežného" bikera.

Rok sa s rokom zišiel a začal sa blížiť dátum konania INTERSPORT ŠPRINTPOLOMU 2009. Bol som na tejto akcii po prvýkrát minulý rok. Domáce prostredie, doslova až rodinná atmosféra mi nedali nezúčastniť sa aj toho ročníka. Tá malá dedinka a kopec mi učarovali...
Návrat na Oravu

V redakcii nám zostal ešte jeden pohľad na tohtoročný Oravský Cyklomaratón. Tentokrát je to pohľad od víťaza maratónu a taktiež celej maratónskej série, Rada Bíroša
Cyklokros Slovenský pohár UCI C2 Horná Mičiná

Slovenský pohár v cyklokrose mal premiéru v tejto sezóne v Hornej Mičinej, kde na perfektne pripravenej trati súťažili kategórie žiakov, kadetov, žien a junioriek, ako aj masters a v kategórii elite,ktorí mali zároveň aj preteky UCI C2.
BIKER 3/2009 v predaji od 15. októbra 2009

Jeseň je definitívne tu a pred sebou máme už len zopár pojazdov, ak nám to, samozrejme, počasie umožní.
Fotogaléria z MSR v Maratóne

Ako bolo sľúbené v reporte od Rada Bíroša, tu je vyše 170 fotiek z Majstrovstiev Slovenska v Maratóne na Skalke pri Kremnici.