MTBIKER magazín - Všetky články a videá

Spúšťame Tréningový Manažér v spolupráci s TRM

MTBiker.sk a TRM.sk spojili sily a vytvorili sekciu Tréningový Manažér, ktorý umožňuje užívateľom MTBiker.sk zaznamenávať svoje výjazdy, analyzovať ich a porovnávať s ostatnými bikermi registrovanými na MTBiker.sk. Tento článok vysvetlí, ako Tréningový Manažér funguje.
Súťaž o štartovné na MTB Trophy - máme víťaza

Skalní návštevníci MTBiker.sk o MTB Trophy už určite počuli a mnohí si už ladia formu na začiatok júna, kedy sa tieto etapové preteky konajú. Ponúkame vám možnosť sa medzi účastníkov zaradiť - a to úplne zadarmo. Máme tu súťaž o štartovné v hodnote 240 EUR!
Beskidy MTB Trophy 2010 - 3. - 6.6. 2010, Istebna, Poľsko

Beskydy sú jednou z najzaujímavejších oblastí Karpát. Obec Istebna, ležiaca na mieste, kde sa stretávajú hranice troch štátov - to je miesto, kde sa koná jedinečný pretek na horských bicykloch a kde jazda v náročnom teréne pomáha vytvárať nezvyklý emocionálny zážitok. Náš pretek svojou náročnosťou, vysokou úrovňou a výnimočnosťou láka do tejto oblasti Európy naozajstných znalcov horskej cyklistiky. Spoločným menovateľom sú tu hory s veľkým "G" - Gory ( poľsky), nekompromisné, divé, pre mnohých nedobytné a nedostupné. Nie je náhoda, že pretek patrí medzi pretekmi tohto typu, k európskemu štandardu MTB
CYKLOHARMATANEC 14.2.2010

Na horských bicykloch po lyžiarskom svahu pri horskom hoteli Poľana - nad Detvou.
1. Zimný MTB maratón na Slovensku – 2. ročník, 23.1.2010, Marianka

Napriek tomu, že som dosť vyberavý čo sa týka MTB maratónov na Slovensku a terény v okolí Bratislavy ma takmer vôbec nelákajú, zimný maratón v Marianke je niečo, čo si jednoducho nemôžem nechať ujsť. Nielen preto, že organizátori letného Stupavského maratónu boli úplne prví, ktorí sa minulý rok odhodlali niečo také zorganizovať, ale hlavne kvôli tomu, že tento maratón je široko-ďaleko jediný svojho druhu, takže svojim spôsobom aj výnimočný.
Spomienky na Poráč

Dovolenka nielen pre bajkerov... Reportáž z Cyklo Camp Poráčska Dolina ktorá sa síce konala pred 5 mesiacmi a už sme o nej písali, ale zaslúži si pripomenutie. A možno vás navnadí sa tento rok zúčastniť.
Simpson Desert Bike Challenge

Vážení čitatelia, Vaše pozitívne reakcie na článok o La Rute zapríčinili, že som vypotil report z ďalšieho etapáku: Simpson Desert Bike Challenge v Austrálii..
1. Zimný Maratón na Slovensku už druhýkrát

Pozývame vás na 2. ročník 1. Zimného Maratónu na Slovensku! Po veľkom úspechu tohtoročnej akcie sa organizačný tím OZ Maratón (organizátori Stupavského Maratónu) pustil do príprav a všetkých jazdeniachtivých bikerov očakáva 23.1.2010 v Marianke.
La Ruta de los Conquistadores

Nie často sa na Slovenských bike weboch objavujú reporty z akcií mimo Slovenska. A takmer nikdy sa neobjavujú reporty z akcií mimo Európy. Preto vám veľmi rád dávam k prečítaniu zážitky Romana Petra, ktorý si tento rok prešiel (aspoň) 2 pre našinca ťažko predstaviteľné etapáky. Prvý bol v Kostarike...
Stredové zloženia a osky stredového zloženia

V dnešnej téme si spravíme stručný prehľad o používaných stredových zloženiach s hlavným zameraním na horskú cyklistiku. Tento prehľad je informatívny a nemal by sa vnímať ako hĺbkový prehľad o všetkých používaných stredových oskách dostupných na trhu.
1. sčítanie cyklistov Slovenska naberá na obrátkach

"To ešte dnes niekto bicykluje?" (divný pohľad mala v očiach...) "Nie mladá pani, len my dvaja čo tu pri Vás stojíme...". Iróniu slečna z úradu nepochopila, ale svojím spôsobom mala pravdu...
Kontrola a údržba nábojov

Je tu druhý diel nášho seriálu o opravách a nastavení bikov s podtitulom 'Prečo sa to netočí?' Ak na svojom biku nemáte zapúzdrené ložiská na nábojoch, je viac ako pravdepodobné, že sa budete musieť čas od času pozrieť na náboje zblízka. Tento návod poradí, ako na to.