Obchod PRO CYCLING na novej adrese a v lepších priestoroch blízko petržalskej hrádze

PR článok 11.10.2015 5 fotografií   Bianchi Bratislava Obchod Corratec Lapierre Cestna Cyklistika

Pre všetkých nadšencov nielen cestnej cyklistiky, ale aj talianskej značky Bianchi, ako aj pre všetkých návštevníkov petržalskej hrádze, máme dobré správy. Partia z obchodu PRO CYCLING na koniec letnej sezóny vymyslela prekvapenie.

Z malej aj keď útulnej, no miestami ťažko dostupnej predajne so zlým parkovaním na jednej z petržalských terás, sme sa presťahovali do krajších vynovených priestorov blízko petržalskej hrádze, na ulici Medveďovej 1/A, oproti Ekonomickej Univerzite v Bratislave.

Online mapa: http://www.procycling.sk/servis-a-predajna-bicyklov-v-bratislave-petrzalke

Hlavná značka v tejto predajni, Bianchi, dostala konečne priestor, aký si zaslúži. Ide totiž o najstaršiu značku bicyklov na svete, ktorá vyrába bicykle už 130 rokov. V obchode môžete vidieť takmer všetky modely z aktuálnej ponuky, vyskúšať si správnu veľkosť, či ukojiť svoju potrebu v "celeste" farbe štýlovými doplnkami a oblečením na cyklistiku a voľný čas.

V predajni má svoje miesto aj inovátor v horskej cyklistike, nemecká značka Corratec.

Okrem už spomínaných značiek Bianchi a Corratec od budúceho roka pribudne aj známa francúzska značka Lapierre.

PRO CYCLING – to nie je len predaj bicyklov a príslušenstva, ale aj spoľahlivý servis

K predaju bicyklov, komponentov a doplnkov neodlučiteľne patrí aj servis. Okrem klasického servisu bicyklov blízko petržalskej hrádze, poskytuje PRO CYCLING aj záručný a pozáručný servis vidlíc Manitou, bŕzd Hayes a kolies SunRingle. V zimných mesiacoch tu okrem cyklistického sortimentu nájdete všetko, čo treba na beh na lyžiach, ako aj servis lyží a snowboardov.

A aký je záver?

Pre všetkých sú už teraz pripravené uvádzacie zľavy až do 80% na oblečenie, doplnky a bicykle!

Už známe značky v nových priestoroch vyzerajú čerstvo a sviežo. Bicykel, ktorý by ste si v starej predajni ani nevšimli, teraz chcete mať! Okrem toho ochotný personál, príjemná atmosféra, dobré parkovanie a hlavne žiadne chodenie po schodoch.

Tím PRO CYCLING je tu pre vás a teší sa na vašu návštevu v nových a hlavne krajších priestoroch.

Rovano 11.10.2015 (19:41)

Keď sú PRO CYCLING tak musia mať aj PRO bajky. Lacné bajky nech si predávajú exisport, intersport, sportisimo atď.

maros1974 11.10.2015 (18:52)

dobra sprava, chalani to ladia na lepsie bajky a pridsnu hodnotu, len aby im to neseklo po krku, vsetky ostatne shopy maju fokus na mlade rodiny s detmi a vdaka tomu prezivaju...tak to vidim ja ako pozorovatel good luck

Kubec0702 11.10.2015 (21:39)

Super, že sa presťahovali do väčších priestorov, no škoda, že odišli z Jungmannovej, keďže to som mal na skok z domu :/

RISOZBA 12.10.2015 (12:06)

dobre vediet , chodieval som nakupovat na terasu ...... diky za info

matojozefko 12.10.2015 (21:15)

Bol som dnes na návšteve a super obchod, znalosť predajcov a samozrejme pekne bicykle.Prajem v tejto ťažkej internetovej dobe veľa šťastia a úspechov.

Duke71 13.10.2015 (06:40)

Tiež som sa tam zastavil a môžem len s matojozefko súhlasiť. Pekná, vdušná, milá obsluha a servisu nieje čo vytknúť. Držím palce. Duke.

LaS 15.10.2015 (11:54)

Este som ich nebol pozriet na novom mieste. Som zvedavy, ako sa mi tam pojde na bicykli. Na Jungmanovu sa islo toho roku blbo, kedze sa kvoli stavbe noveho stareho mosta neda ist pod starym mostom. Mohli spomenut aj znacky oblecenia, ktore predavaju, t.j. napr. Sportful, ktory sije napr. pre Tinkoff, to ale na Slovensku asi nikoho nezaujima. A napr. uz aj Briko, volakedy boli lyziarske okuliare od nich. Zaujal ma dres bez rukavov http://www.briko.com/en/catalog/detail/gt_sleeveless/white_black/cod_ab0018/789/1514 pretoze panske dresy bez rukavov sa prakticky vobec nerobia, damskych je na vyber kvantum od roznych znaciek. Bohuzial ale nerobia aj bielomodry, tak som nekupil. Procycling berie od www.davorin.sk ktory vozi na Slovensko Sportful. Na Davorina som narazil pred rokmi, ked som zhanal oblecenie na bezky a Davorin zacinal so sortimentom pre bezkarov. Ale Davorin zacal vozit na Slovensko aj Pinarello, Procycling ho neponuka, kedze sa specializuje najma na Bianchi, ale ja som po dohode s Davorinom svoje Pinarello cez Procycling kupil.

Fabian 11.10.2015 (19:50)

Tento príspevok vyhodnotili používatelia ako nekvalitný, a preto sa nezobrazuje. Klikni sem ak si ho želáš napriek tomu zobraziť.

hojko Fabian 11.10.2015 (20:02)

Nieco ako bezpecnostne skla alebo bezpecnostne folie ti nic nehovoria?

Fabian hojko 11.10.2015 (20:04)

mozes ma poucit.

hojko Fabian 11.10.2015 (20:12)

Fabian Fabian 13.10.2015 (22:48)

4 x palec dole, ako by som sa na tu kradez chystal ja clovek tu uz ani nemoze skonstatovat slovensku realitu.