Nenechajme si zbúrať štadión

SPOLOČNÉ VYHLÁSENIE ZA ZACHOVANIE
NÁRODNÉHO CYKLISTICKÉHO ŠTADIÓNA VLASTIMILA RUŽIČKU
PRE CYKLISTIKU A CYKLISTOV

Bratislavský Národný cyklistický štadión Vlastimila Ružičku slúži od svojho vzniku cyklistike a cyklistom. Mnohí z aktívnych pretekárov svojej doby ju budovali, zveľaďovali, neskôr pomáhali pri rekonštrukciách, strávili na ňom roky svojho života.
Na klopenom ovále v Bratislave vyrástol a dlhé roky trénoval olympijský víťaz a trojnásobný majster sveta Anton Tkáč, účastníci olympijských hier a majstrovstiev sveta Miklušica, Škvarenina, Petrovič, Vymazal, Burčík, Malíček, Vobořil, Řehounek, Jeřábek, Bazálik, Lepka a mnohí ďalší reprezentanti, ktorí svojimi výsledkami nerobili dobré meno len federálnej cyklistike, ale predovšetkým slovenskej.
V poslednom období sa o tomto cyklistickom areáli nehovorí so športovou posvätnosťou, ale mnohí, ktorí ju možno ani zblízka nevideli, vyvíjajú veľkú iniciatívu. Aby tento objekt neslúžil športovcom a cyklistom na zveľaďovanie a zdokonaľovanie ich majstrovstva, ktoré by malo byť aj na tomto mieste vzorom pre mládež, ktorá má chuť venovať sa športu. Začína sa zabúdať na Programové vyhlásenie Vlády SR, s ktorým vstupovala pred štyrmi rokmi na scénu a verejnosti sľubovala zachovanie všetkých športovísk.
Natíska sa otázka, prečo Slovenské združenie telesnej kultúry v minulosti bezplatne previedlo viaceré lukratívne športoviská na iné športové zväzy a cyklisti vtedy zostali bokom.
My, ktorých spája láska k cyklistike, či už aktívne alebo pasívne, veríme, že napokon zvíťazí zdravý rozum a Národný cyklistický štadión Vlastimila Ružičku bude aj naďalej slúžiť cyklistom. Že napokon nezvíťazí fakt, že novým majiteľom sa stane ten kto zloží na stôl vyššiu sumu peňazí. Aj touto formou chceme protestovať proti takýmto prípadným snahám.

Súhlas s týmto vyhlásením môžu všetci záujemcovia vyjadriť zaslaním súhlasného e-mailu na info@cyklistikaszc.sk alebo umiestnením svojho názoru do diskusného fóra na tejto webovej stránke. Všetky názory, pripomienky, a postoje podpísané s prípadným uvedením klubu (ak ste členom), prípadne číslom licencie SZC (ak ju vlastníte) prosím zasielajte čo najskôr a budú použité pri ďalších možných krokoch, ak to bude potrebné – otvorený list, protestná petícia...

Diskusia - vyjadrite sa...