Cyklokrosár Martin Haring tretí vo Švajčiarsku, ženy SR v druhej desiatke

Slovenský reprezentant Martin Haring obsadil tretie miesto na cyklokrosových pretrekoch kategórie C2, ktoré sa konali vo švajčiarskom Steinmaure.

Zvíťazil Francúz Clément Venturini, druhý skončil švajčiarsky pretekár Simon Zahler. Úradujúci majster Slovenska Haring odštartoval zo siedmej pozície a po celý čas jazdil v čelnej skupinke. "Od začiatku sa išlo rýchlo. Trať bola suchá a skôr silová, žiadne točenie okolo kolíkov," priblížil Martin Haring.

"Najprv sme boli deviati, neskôr siedmi, nakoniec traja. Tri kolá pred koncom nám odskočil Venturini, ktorý prišiel do cieľa s jedenásťsekundovým náskokom. V záverečnom špurte bol odo mňa rýchlejší Zahler," dodal Haring.

Najzaujímavejšie momenty z pretekov

V 1:50 je vidieť celkom slušný pád, ku koncu príjazd do cieľa (aj Martina Haringa) a vyhlásenie víťazov.

Na štart v spoločnej kategórii žien a junioriek sa postavili aj Lívia Hanesová a Erika Glajzová. Hanesová prišla do cieľa na jedenástom mieste, Glajzová na štrnástom. Najbližie budú slovenskí cyklokrosári bojovať na pretekoch kategórie C1 v českom Tábore (28. 10. 2015) a počas víkendu ich čakajú preteky C2 v Lounoch.

Výsledky - preteky kategórie C2 - Steinmaur (Švaj.)

Muži: 1. Clément Venturini (Fr.) 1:00:49,1 h, 2.Simon Zahler (Švaj.) +11,8, 3. Martin Haring (SR) + 12,5
Ženy: 1. Hanka Kupfernagelová (Nem.) 42:29 min, 2. Juliette Labousová (Fr.) +36,1, 3. Lise-Marie Hezelinová (Švaj.) +1:14,3, 11. Lívia Hanesová +4:32,5, 14. Erika Glajzová (obe SR) + 6:01
SITA
© 2024, Autorské práva SITA a.s. a uvedené agentúry.
Všetky práva vyhradené. Opätovné vydanie alebo rozširovanie obsahu tejto správy bez predchádzajúceho písomného súhlasu SITA a.s. a uvedených agentúr je výslovne zakázané.

Martin Haring – na výjazde so 14-násobným majstrom SR

Tento jazdec zrejme ako jediný u nás dokáže už dlhé roky kombinovať na vysokej úrovni cyklokros, cross country, maratóny, či cestnú cyklistiku. Srdcom je ale stále biker a hlavne "pohoďák" so zmyslom pre humor...
Prekvapenie aj splnené očakávania - Majstrovstvá sveta v XC 2018

Horské prostredie švajčiarskeho Lenzerheide prinieslo dramatické preteky v oboch kategóriách, a to u mužov i žien.
Van Aert obhájil titul v elitnej kategórii majstra sveta v cyklokrose, náš Haring skončil na 28. mieste

Belgický jazdec Wout van Aert obhájil titul majstra sveta v cyklokrose. Dvadsaťdvaročný rodák z Herentalsu triumfoval v nedeľňajších pretekoch elite na šampionáte v luxemburskom Bielese, keď zdolal Holanďana Mathieua van der Poela o 44 sekúnd. Van Aert sa od holandského rivala odpútal v polovici pretekov po tom, ako Van der Poel dostal defekt a postupne si budoval náskok.