MTBIKER magazín - Všetky články a videá

Jóžin z bažin Tepličkou sa plíži

Nahor teraz a vždy, nahor, Jazdci Horalovi!

Ťažký boj čaká: blato a činy!

V očiach štrk štípe, platnička iskry kreše,

deň odvahy, deň tmavý, kým slnko vzíde!

Bajkujte len a nezastavujte! Do cieľa bajkujte!
KREJZY 2008 očami Latanku - doplnené

... O pár minút to z oblohy začalo. Jemne a nenápadne. Každý s tým dnes rátal a každý dúfa, že čoskoro prestane. Ešte chvíľu sme ako-tak suchí. Lenže schádzame z asfaltky rovno do brodu a za ním nenájdeš v balíku suchej topánky. Dážď hustne, ale nevadí, bude lepšie... Doplnené 11.8
MTB Tour Slovensko 2008 - časť tretia

Posledná časť seriálu od Robina. Aj tu nájdete fotoreport z 2 dní tejto púte - dnes to je okolie Humenného a Prešova.
MTB Tour Slovensko 2008 - časť druhá

Prinášame vám druhú časť z trojdielneho seriálu od Robina Mitanu. Tretí a štvrtý deň sú zasvätené okoliu Štrbského Plesa.
Oravský Cyklomaratón 2008

1. ročník vytrvalostného preteku horských bicyklov v oblasti Oravských kopcov, v sobotu 16.8.2008.
Maratón bude jedným z pretekov série Cyklomaratón, ktorá pozostáva zo 17-tich horských cyklomaratónov na Slovensku a v Čechách.
MTB Tour Slovensko 2008 - časť prvá

Robin Mitana sa cez leto vybral na celkovo 6-dňovú túru po Slovensku na biku. Prináša nám komentovanú fotogalériu, ktorá ukazuje, že Slovensko toho má veľa bikerovi ponúknuť. Prvá časť je z Liptova.
TdF: Sastre víťazom, Velits najlepším Slovákom histórie

Španielska dominancia na cyklistickej Tour de France pokračuje tretí rok v rade, po Oscarovi Pereirovi Siovi (2006) a Albertovi Contadorovi (2007) sa ďalším víťazom stal Carlos Sastre.
Kráľovský MTB maratón

Dovoľujeme si Vám predstaviť športové podujatie, ktoré vzniklo zo spontánnej chuti troch nadšencov. Pri našich bikerských potulkách sme úplnou náhodou objavili nevyčerpateľné množstvo nádherných ciest v okolí Spišského hradu, Dreveníka a Sľubice, vhodných aj pre horskú cyklistiku. Chceme sa o ne podeliť a umožniť i ostatným spoznať nové cesty a nové možnosti, ktoré budú prístupné bikerom len počas trvania preteku.
King Of SKIpark for DH-ers

0. ročník pretekov King Of Skipark for Downhillers vás pozýva 9.8.2008 stráviť bikovú sobotu v Ski Parku Ružomberok na Malinom Brde. Pripravená je 5.1 km trať, množstvo cien a lákadlom je aj štartovné zdarma!
Pasia v Súľove

Sú dni v roku, keď sa nedarí. Niečo sa pokazí alebo vám niekto niečo ukradne. Vačšina ostatých dní je všedná. Ľudia chodia do práce, do školy a tešia sa na nejaký ten oddych cez víkend. A potom sú tu dni, ktoré sa vrývajú do pamäte a zanechávajú dlhotrvajúci sladký pocit, avšak omnoho dlhšie trvajúci ako tie žuvačky z reklám. Tohoročný maratón v Súľove patril práve medzi ne.
GTM horský triatlon 2008

alebo Majstrovstvá Slovenska v kros triatlone

Hoci klasické triatlony nie sú u nás vo všeobecnosti veľmi známe, koná sa tu niekoľko veľmi kvalitných podujatí. Ešte menej známa je však terénna verzia tohto zaujímavého športu. Plávanie v hrádzi, jazere, ba dokonca v mori, bicyklovanie v ťažkom teréne a následne vyčerpávajúci beh dokonale otestujú fyzickú ale aj psychickú kondíciu každého účastníka.
Duna Marathon 2008

alebo bajkovanie v Maďarsku a kopec príjemných prekvapení

Vďaka zaradeniu Horala do Inter Mountain Series 2008 som sa rozhodol absolvovať celú sériu a rozšíriť si bajkerské cezhraničné obzory.