MTBIKER magazín - Všetky články a videá

GTM horský triatlon 2008

alebo Majstrovstvá Slovenska v kros triatlone

Hoci klasické triatlony nie sú u nás vo všeobecnosti veľmi známe, koná sa tu niekoľko veľmi kvalitných podujatí. Ešte menej známa je však terénna verzia tohto zaujímavého športu. Plávanie v hrádzi, jazere, ba dokonca v mori, bicyklovanie v ťažkom teréne a následne vyčerpávajúci beh dokonale otestujú fyzickú ale aj psychickú kondíciu každého účastníka.
Duna Marathon 2008

alebo bajkovanie v Maďarsku a kopec príjemných prekvapení

Vďaka zaradeniu Horala do Inter Mountain Series 2008 som sa rozhodol absolvovať celú sériu a rozšíriť si bajkerské cezhraničné obzory.
Garmin EDGE 705 HR - diel prvý

Viacerí z vás si určite spomenú na etapu života kedy sa menili z malého chlapca na nebojácneho mládenca. S touto etapou boli neodmysliteľne spojené dobrodružné výpravy , či už inšpirované knihami J. Foglara alebo organizované skautskými oddielmi. Jednou zo súčastí výzbroje mladého dobrodruha bola tzv. KPZ – krabička poslednej záchrany, ktorá mala definovaný obsah určený na prežitie krušných chvíľ
Preteky MTB do vrchu

Július Kello & Obec Bobrovec poriadajú Preteky MTB do vrchu Bobrovec - Chata Červenec. Na 11 km vás čaká krutých 780 m prevýšenia. Celé sa to odohrá 20.7.2008. Tu sú propozície
Majstrovstvá Slovenska v XC

5. kolo SLOVENSKÉHO POHÁRA MTB XC a Majstrovstvá Slovenska v XC sa odohrajú 20.7.2008 na Skalke pri Kremnici. Tu sú propozície
„BRUTAĽNA“ po novom, „ELEMENTARNA“ po starom

V poslednom období sa s cyklistami na Slovensku roztrhlo vrece.
Keď tak sledujeme počty účastníkov na jednotlivých pretekoch, človek nadobúda konečne pocit, že cyklistika sa stáva masovým športom. Ale dobre jej tak. Myslíme, že takto by to malo byť a takto je to správne.
Test bielizne Craft Pro Cool

Známy výrobca športového oblečenia, švédska firma Craft, ohlásil začiatkom jari uvedenie inovovanej verzie svojej letnej rady bielizne Pro Cool. Redakcia MTBiker.sk sa dohodla so slovenským distribútorom Craftu, firmou Vavrys SK, na možnosti nechať túto novú bielizeň otestovať potenciálnym užívateľom – vylosovaným z rád návštevníkov MTBiker.sk. Reklamné materiály Craftu hovorili o bielizni v superlatívoch, boli sme preto zvedaví, aká bude realita.
SloMBA – prečo sa stať členom

Niekoľko dní dozadu bol bola formálne založená SloMBA - Slovenská MountainBikingová Asociácia. Keďže sa čoraz viac ľudí začína pýtať, čo bude náplňou členov SloMBy, rozhodol som sa tomu venovať osobitný článok.
PORÁČ 2008 – Úžasní ľudia, úžasný kraj.

Tichučko, bajkri ani muk!

Poviem Vám príbeh z lesných lúk.

Bude to príbeh rozprávkový

o bajkovaní a o Poráčovi.
MS: Peter Sagan juniorským majstrom sveta

Peter Sagan sa stal v talianskom Val di Sole juniorským majstrom sveta v horskej cyklistike v disciplíne cross country. Na 29,38 km dlhej trati si od úvodu počínal suverénne, kontroloval si čelo pretekov a od druhého kola prakticky až do záveru viedol.
Author bikemaratón Súľovské skaly za dverami

Už len pár dní ostáva do štartu jubilejného 10. ročníka AUTHOR bikemaratónu Súľovské skaly, ktorý organizuje SCK CYKLO TOUR Súľov v spolupráci s obecným úradom Súľov – Hradná.
DirtKemp - prípravy finišujú

Dirkemp je tréningový kemp spojený so záverečnými pretekmi. Jeho hlavná myšlienka je pod dohľadom trénerov natrénovať triky a zdokonaliť sa v ovládaní bicykla vo vzduchu a na konci kempu predviesť svoje umenie na dirte v spoločnom závode o vecné ceny. Samozrejme nejedná sa len o poctivé trénovanie ale aj o zábavu a iný sprievodný program, proste prázdninový víkend ako má byť.