www.lapierre-bike.sk
Majstrovstvá Slovenska v cyklokrose: Tituly pre Haringa a Keseg Števkovú

SITA 06.12.2015   Majstrovstva Slovenska Cyklokros Janka Keseg Stevkova

Martin Haring (CK Banská Bystrica) a Janka Keseg Števková (Outsiterz) sa v sobotu v Košiciach stali majstrami Slovenska v cyklokrose. Obaja obhájili v hlavných kategóriách svoje tituly spred roka z Trnavy. Haring uspel v elitnej domácej konkurencii už po štvrtý raz.

Tentoraz s veľkým náskokom 1:18 min pred Ondrejom Gajzom, ktorý ovládol poradie cyklokrosárov do 23 rokov. Tretí skončil v hlavnej kategórii Šimon Vozár (+1:27). Muži a pretekári do 23 rokov jazdili na 60 minút, ženy na 30 minút. O medaily sa súťažilo v areáli Základnej školy M. Lechkého na sídlisku KVP

Výsledky - MSR v cyklokrose v Košciach

Kadeti (30 minút): 1. Matej Blaško (Cyklistický spolok Žilina) 30:23,24 min, 2. Adam Foltán (MŠK Žiar nad Hronom) +26 s, 3. Marek Bugár (PROefekt team) +46
Juniori (40 minút): 1. Ján Gajdošík (MŠK Žiar nad Hronom) 40:33,17, 2. Jakub Varhaňovský +6, 3. Slavomír Kujan (obaja ŽP Šport, a. s.) +27
Muži - elite plus do 23 rokov (60 minút): 1. Martin Haring (CK Banská Bystrica) 1:00:48,74 h, 2. Ondrej Glajza (Johnson Controls AŠ Mladá Boleslav) +1:18, 3. Šimon Vozár (ŽP Sport, a. s.) +1:27
Masters (A-kategória, 40 minút): 1. Róbert Glajza 42:17,43, 2. Lukáš Stachura (ProSport Team Košice) +18, 3. Miroslav Kováčik (CK Route 66 Brezno) +2:50
Masters (B-kategória, 40 minút): 1. Ondrej Glajza st. (Unitrek Bike Team Poprad) 44:56,86, 2. Henrich Stuhl (CK Autocenrum) +29, 3. Milan Jánošík (KNAC Ružomberok) +57
Ženy (30 minút): 1. Janka Keseg Števková (Outsiterz) 33:00,49 min, 2. Tatiana Jaseková (Bike Pro) +55, 3. Lívia Hanesová (CK Banská Bystrica) +1:56

SITA

© 2020, Autorské práva SITA a.s. a uvedené agentúry.
Všetky práva vyhradené. Opätovné vydanie alebo rozširovanie obsahu tejto správy bez predchádzajúceho písomného súhlasu SITA a.s. a uvedených agentúr je výslovne zakázané.

Prejsť do shopu (Plášte a duše ~ MTB)

maty 06.12.2015 (17:40)

Je toto celý report alebo bude aj niečo seriózne?

Fabian maty 06.12.2015 (23:44)

je to iba prebrata tlacova sprava...

N/A maty 07.12.2015 (11:02)

Toto je MTB chapes koho uz len zaujima neaky debilko na favoritke a este v neakych Kosiciach. Ludia si radsej precitaju PR clanky o paradnom svetle, ci inom produktiku.

slavo N/A 08.12.2015 (00:08)

Ak si pozries clanky lepsie, urcite najdes daleko viac bezneho obsahu ako PR, takze toto co si napisal, mi velmi nevychadza. Kazdopadne, ak by si bol ako jazdec/navstevnik takejto alebo podobnej akcii, radi uverejnime Tvoju reportaz, pripadne nieco podobneho formou clanku.

N/A slavo 08.12.2015 (10:07)

Ok budem objektivny ostatnych 10 prispevkov:
4 produktove
2 prevzate ( pozvnaka + SITA )
3 zaujimave (liberta tour, velodrom v PO, report z pojazdu )
Je to 4/3 ak prevzate neberiem.

slavo N/A 08.12.2015 (10:26)

Treba ratat aj tie

N/A slavo 08.12.2015 (10:39)

Mne by do smiechu nebolo, ale tak vela zdaru dufma ze sa to bude posuvat lepsim smerom.

slavo N/A 08.12.2015 (10:44)

Dakujem za pripomienky, vsimam si to dlhodobo, ze v clankoch mame co dohanat. Zalezi nam na tom, ale tie clanky sa nepisu az tak lahko a rychlo ako sa moze zdat.

Nemame full time redaktorov, sme komunitny web a kazdym rokom idu clanky o krok dopredu aj ked viem, ze stale je velky priestor na zlepsienie. Snazime sa v ramci moznosti a buducu sezonu verim, ze budes aj Ty spokojnejsi, pretoze clankov aj obsahovych pribudne.

N/A slavo 08.12.2015 (10:56)

Pozri si 720.cz asi este komunitnejsi web a mne sa vidi ze to je cesta a nie prevzate technicke novinky z inych webov.

maty N/A 08.12.2015 (00:36)

Chápem hlavne to, že tu máme ďalšieho bicyklového fundamentalistu, ktorý napriek svojmu tvrdeniu, že ho nezaujíma žiadny cyklokros, píše komenty k článku o cyklokrose.
PS: ,,Hate´´ naozaj nepatrí k jazdeniu na biku. Snáď to aj ty raz pochopíš.

N/A maty 08.12.2015 (10:07)

Nerozumeli sme sa bol to sarkazmus cyklokros mam rad bol som sa aj pozriet aj si ho pre zabavu pojazdim.

slavo maty 08.12.2015 (00:03)

Toto nie je reportaz, ale prebrata tlacova sprava SITA, je to tak aj oznacene. Buduci rok planujeme opat zlepsit o kus obsah clankov, takze pravdepodobne pribudnu aj podrobnejsie clanky ohladom cyklokrosu.

maty slavo 08.12.2015 (00:30)

Ja vlastne nie som nejaký veľký fanúšik cyklokrosu ale samozrejme fandím aj jemu. Preto by som si rád prečítal dobrý report z pretekov a dozvedel sa viac o slovenskej CX scéne. Dobré by boli aj popisky k fotkám aby sme sa dozvedeli kto je vlastne kto. Určite by to pomohlo jazdcom sa zviditeľniť, a ľudia by si mohli spojiť mená s tvárami a aj so sponzormi. Určite je ale mtbiker.sk znateľný posun k lepšiemu a dúfam, že to bude takto pokračovať.
PS: Tak trochu si prajem aby to vyzeralo ako pinkbike.com napríklad, kde majú skvelé reporty a nielen z gravity disciplín ale aj XC a podobne. Snáď aj u nás čoraz viac ľudí chápe, že je to hlavne o jazdení a nie o boji medzi disciplínami.

slavo maty 08.12.2015 (01:02)

Snazime sa robit v ramci moznosti kazdy rok viac, tak dufam, ze sa posunieme aj tejto oblasti v dalsej sezone. Kazdopadne cyklokros nie je velmi popularna disciplina na Slovensku, takze sa jej nevenujeme az tak aktivne ako XC a pod.

Na Pinkbike mame este kus prace pred sebou ohladom obsahu, ale tak oni maju daleko vacsiu redakciu ako my Ak je niekto z cyklokrosoveho prostredia a ma chut pisat, len nech sa nam ozve a radi nadviazeme spolurpacu, publikujeme reportaze alebo dalsie zaujimave clanky, ktore viac priblizia tuto disciplinu...

N/A slavo 08.12.2015 (10:09)

No ja som na tejto stranke nenasiel report z masjtraku slovenska z XC, ktory sa siel na Jahodnej 2014 (mozno som prewhliadol ale naozaj som nenasiel ). Cize rezervy su velke

slavo N/A 11.12.2015 (20:12)

Rezervy su velke, ale kazdy rok sme o kus vpred, clankov bude iba pribudat nadalej a aj tych zaujimavejsich.