Canyon - akciové modely 2015

Modely Canyonu zaujmú najmä pekným dizajnom, skvelými komponentami a hlavne priaznivou cenou. Ako každý rok, Canyon ponúka niektoré modely 2015 so zvýhodnenou cenou. Poďme sa pozrieť, ktoré to sú.

NERVE AL 9.9 LTD - bike na celý deň

Rám dôkladne navrhnutý pre 29" kolesá tak, aby ste si výhody tohto rozmeru naplno užili pri jazde či už po jednouchom, alebo aj náročnom a technickom teréne. Čo sa týka výbavy, odpruženie zabezpečuje FOX, konkrétne vidlica je rady FOX 32 Float CTD s povrchovou úpravou Kashima a zadný tlmič je tiež v znamení FOX Float CTD. Pohon zabezpečuje Shimano, a to Deore XT, ale aj najvyšším modelom XTR s technológiou Shadow Plus 2x11. Určite vás zaujíma aj hmotnosť celého biku, tá je exceletná – 12,2 kg.
Zľava: 500 €

GRAND CANYON AL 6.9 - spoľahlivý hardtail

Vo svojej najnovšej podobe tento hliníkový hardtail určuje štandardy v účinnosti a jazdeckom zážitku. 29" kolesá sa ľahko valia cez prekážky, dodávajú veľké množstvo priľnavosti a pracujú výborne s geometriou rámu. Vďaka tomu sa stávajú stúpania oveľa jednoduchšie než kedykoľvek predtým. Výbava je nadpriemerná, vidlica je od značky RockShox, konkrétne ide o model Reba RL. Radenie je v réžii firmy Shimano, prehadzovačka je Shimano Deore XT s technológiou Shadow Plus, menič je rady SLX.
Zľava: 100 €

ULTIMATE CF SL 7.0

Dominantou tohto cestného bicykla je tuhý karbónový rám s hmotnosťou 940 g. Kľúčové komponenty boli zamerané na zvýšenie pohodlia, akou je napríklad vidlica One One Four SLX.
Zľava: 150 €

Viac informácií o uvedných bikoch ako aj ďalších zvýhodnených modeloch nájdete na https://www.canyon.com/en-sk/factory-outlet.

Novú kolekciu Canyon MTB 2016 si môžete pozrieť na https://www.canyon.com/en-sk/mtb/.

Doplnenie reakcie dovozcu pre SR a ČR

Nejdříve bych se chtěl všem zákazníkům, u kterých probíhala objednávka nestandardním způsobem, omluvit za vzniklé komplikace. Problémy byly způsobeny procesem přechodu na nový informační systém a současným stěhováním výroby a skladů do nového výrobního komplexu. Od září jsme tudíž měli zpoždění v dodávkách zboží a informace, které jsme získávali z nového inf. systému nebyly přesné což vedlo také ke značnému nárůstu emailů a telefonátů, takže jsme občas nemohli reagovat tak rychle, jak bylo obvyklé. Tudíž jsme (sice v dobré víře) některé zákazníky informovali o termínech dodání, stornech objednávek, reklamacích, atd a tyto informace se nakonec ukázali jako chybné.

Chápu, že zákazníka tyto firemní problémy nezajímají a chce hlavně co nejdřív jezdit. Pokud nechtěl zákazník čekat na dodání objednaného zboží, tak mohl samozřejmě objednávku stornovat a my mu vrátili celou zaplacenou částku.

Během podzimu tedy úroveň informací a zákaznického servisu z naší strany nebyla na odpovídající úrovni, ale se začátkem nového roku už se podařilo hlavní problémy vyřešit a je postupně navyšována denní kapacita výroby, což by mělo vést ke zkracování dodacích termínů pro další týdny a měsíce. V lednu a únoru také budou postupně dořešeny zbývající reklamace, pro které momentálně dodáváme všechny potřebné části.

Ještě jednou se omlouvám za vzniklé komplikace a doufám, že na nás nezanevřete kvůli několika "nelehkým" měsícům koncem minulého roku.